KOKOSOVÝ DORT S MONINEM đŸ„„

by - sobota, ƙíjna 16, 2021

KrĂĄsnĂœ večer vĂĄm vĆĄem!
DoufĂĄm, ĆŸe se mĂĄte dobƙe, protoĆŸe jsem tu zase pĂĄr tĂœdnĆŻ nebyla..

Dnes vĂĄm sem pƙinĂĄĆĄĂ­m po dlouhĂ© době recept, kterĂœ jsme vymyslely spolu s mojĂ­ mamkou a ochotně se o něj s vĂĄmi podělĂ­m.Recept na vĂœbornĂœ kokosovĂœ dort vznikl ve spoluprĂĄci s firmou Alkohol.cz, kterĂœ mi nabĂ­dl a zaslal alkohol dle mĂ©ho vĂœběru. Abych vĂĄm ƙekla pravdu, spoluprĂĄci jsem odmĂ­tla, protoĆŸe nepiji skoro ĆŸĂĄdnĂœ alkohol a dĂĄ se ƙíci, ĆŸe jsem abstinent. Nejde mi to, nejede a nechutnĂĄ. :)

Po pĂĄr měsĂ­cĂ­ch se mi ozvala firma znovu, jestli jsem si to nerozmyslela a ĆŸe bych z alkoholu mohla vymyslet nějakĂœ dobrĂœ pokrm.
PƙemĂœĆĄlela jsem a ptala se mamky, jestli by se mnou něco vymyslela. TakĆŸe jsem kĂœvla a vybrala jsem si Baileys, Blue Curacao - kterĂœ mi tedy chutnĂĄ a Monin kokosovĂœ sirup, ze kterĂ©ho jsme upekly dort.

Korpus:

  • 6 vajec
  • 250 g cukru
  • 250 g hl. mouky
  • 40 g oleje
  • prĂĄĆĄek do pečiva
  • 2 lĆŸĂ­ce vody
  • hrst kokosu

Krém:

  • 400 g mascarpone
  • 500 g smetana ke ĆĄlehĂĄnĂ­
  • 100 g moučkovĂ©ho cukru
  • 2x ztuĆŸovač ĆĄlehačky
  • 50 ml Moninu (podle chuti)
  • hrst kokosu

Nakonec jsem moc rĂĄda, ĆŸe jsem na spoluprĂĄci kĂœvla a vymyslely jsme boĆŸĂ­ recept! Dort byl snad ten nejlepĆĄĂ­, kterĂœ jsem kdy jedla. JĂĄ jsem velkĂœ milovnĂ­k kokosu, takĆŸe jsem si opravdu moc pochutnala.

Dejte mi vědět, zda recept někdy vyzkouĆĄĂ­te a jestli mĂĄte rĂĄdi kokos? đŸ„„

You May Also Like

16 comments

  1. Ty blĂĄĂĄho! Ten vypadĂĄ skvěle! Sice na kokos moc nejsem, to uĆŸ radĆĄi ten alkohol ( :D :D :D), ale vypadĂĄ fakt lĂĄkavě, jste s mamkou ĆĄikovnĂ©!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak kokosovĂœ dortĂ­k ne ale alkohool joooo? :D :D :D ♥ vĆŻbec nevadĂ­! :D moc děkujeme MĂ­ĆĄo ♥

      Vymazat
  2. JĂĄ dƙív kokos neměla vĆŻbec rĂĄda, ale teď bych z kokosu snědla snad uplně vĆĄechno :D :) vypadĂĄ to vĂœborně!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Ten dort vypadá nádherně! Kokos popravdě moc nemusím, ale kousek bych ochutnala 😁. Opravdu se vám povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes jsem měla svačinku s kokosem :) Ale tohle tedĂĄ. Úplně ho vidĂ­m v nějakĂ© vitrĂ­ně v kavĂĄrně :) VypadĂĄ naprosto boĆŸsky! Hned bych s radostĂ­ ochutnala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělĂœ! No moje mamka prĂĄvě dělĂĄ v kavĂĄrně dorty a je fakt, ĆŸe takovĂ©hle dorty tam majĂ­ poƙád. ♥ Ty nejlepĆĄĂ­! :D :)

      Vymazat
  5. Teda, ty jsi ĆĄikulka, ten dort vypadĂĄ boĆŸsky!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je dortĂ­k pƙesně podle mĂ©ho vkusu. Kokos miluji a mojĂ­ nejoblĂ­benějĆĄĂ­ sladkostĂ­ je Rafaello! :D Rozhodně ho budu muset vyzkouĆĄet, vypadĂĄ krĂĄsně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mĂĄme hodně stejnĂœ! :D ♥ Je opravdu vĂœbornĂœ, mĆŻj nejoblĂ­benějĆĄĂ­ :D

      Vymazat
  7. KrĂĄsna kokosovĂĄ torta, mƈam, milujem kokos :-) tĂĄ je presne podÄŸa mojich predstĂĄv.
    Ste ĆĄikovnice ♥, teĆĄĂ­m sa na ďalĆĄĂ­ recept.
    PĂĄĂĄ

    OdpovědětVymazat
  8. Ten vypadĂĄ naprosto fantasticky, něco takovĂ©ho uĆŸ dlouho hledĂĄm, recept vyzkouĆĄĂ­m, jen mĂ­sto ostruĆŸin budou jahody :-)

    OdpovědětVymazat