something new.

by - úterý, října 26, 2021

Krásný slunečný den ♥

Jsou 3 hodiny odpoledne a já měla teprve teď končit v práci. Bohužel se mi dnes udělalo špatně, tak jsem musela odejít už v 11 a odpočívám doma v klídku. Napadlo mě napsat alespoň nějaký článek, tak vám sem dám nějaké novinky a fotky. Kdo mě sleduje na IG tak asi to pro vás nebudou žádné novinky, ale někteří se tu určitě najdou, co na IG nejsou. :)

S mým malým broučkem ♥ (jo, jinak si prosím vás nevšímejte těch odrostů.. je to hrozný, vím. Ale zase jsem se rozhodla, že chci mít své dlouhé a zdravé vlasy.. tak uvidím, jak dlouho mi to vydrží. :D)
Takový podzim, jako je teď, by mohl být pořád! :) Klidně až do Vánoc. :D Tohle byla krásná podzimní procházka s našimi pejsky.
Vzpomínám, že jsem vám ještě ani neřekla ani neukázala, že jsem si k narozeninám koupila vysněný toaletní stolek a moc ho miluju! Až dodělám zbytek, moc ráda vám ho ukážu celý. V pepcu jsem pořídila ještě ten nejroztomilejší hrneček s Bambim, protože ho zbožňuju už od mala.
19. října jsem měla svátek a dostala jsem od přítele krásnou kytičku a od maminky dárečky v moc krásné taštičce.
Ženské jméno Michaela má hebrejský původ a v překladě znamená "jako Bůh", "Bohu podobná".
___________________________________________________________________________________

Mějte krásný den a těším se na vás u dalšího článku! ♥

You May Also Like

13 comments

  1. Dodatečně všechno nejlepší k svátku! Moje jméno znamená ,,Bůh je má přísaha". Náhoda? :D
    Krásný článek a NÁDHERNÝ PEJSÁNEK <33

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně všechno nejlepší ke svátku <3 Dostala jsi krásnou kytičku :) Já od mamky dostala jí ručně pletenou čelenku a čepici v mé oblíbené barvě :) Doufám, že Ti je už lépe. Mě se udělalo špatně pár týdnů zpět ve škole, kterou mám 60 km od domova, cesta dom byla peklo :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já Tobě také přeji opožděně všechno nejlepší k svátku! ♥ :)
      To se máš! Také jsi dostala krásné dárečky a musely ti udělat ohromnou radost :)

      Teda ale to ti nezávidím. :( pamatuji, jak i mně bylo na střední špatně a jela jsem domů autobusem a ještě mě čekala dlouhá cesta z autobusu domů. Vzpomínám na to doteď. :D :(

      Vymazat
  3. Takový sluníčkový dny, kdy je hezky a je teplo by mohly být pořád 🤗, lepší než ty zimy 😅. Ten hrneček je roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne darčeky si dostala a vybrala :-) Hrnček je roztomilý. A ten stôl si raz kúpim aj ja :-))))
    Verím, že už si OK.
    A kvietky sú slniečkové a krásne.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Adi. ♥ ten stolek je dokonalý prostě, no. :D :)

      Vymazat
  5. Tak hlavně, ať je ti dobře <3. Moc pěkné fotečky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, snad už je ti lépe. Taky bych tento podzim brala až do Vánoc, ale byla bych taky ráda, kdyby byly opravdu krásně bílé Vánoce :-) A ta kytička je moc krásná a vlasy máš taky krásné (i s odrosty!) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Janičko. Na bílé Vánoce se těším, tak snad.
      ♥♥♥

      Vymazat
  7. Tak doufám, že to nebylo nic vážného a že už je ti lépe! :) Ten hrneček je opravdu dokonalý a nedivím se, že jsi ho tam nemohla nechat. :)) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat