Dekorace z ČistéDřevo.cz

by - pondělí, listopadu 22, 2021

Ahoooj :) ♥

Sice jste už mohli vidět ČistéDřevo.cz u mě ve vlogu, ale ukážu vám v článku detailnější fotky. Jednou mi totiž přistál mi do schránky email s nabídkou spolupráce na ČistéDřevo.cz a hrozně mě zaujala, protože bytové doplňky prostě miluju a kort, když jsou ze dřeva. Čisté dřevo je e-shop s inspirativními dřevěnými produkty, kde najdete skoro všechno - od hraček pro děti, kuchyňské potřeby, dekorace, nábytek, módu až po proutěné výrobky. Zkrátka každý si vybere to svoje. :)

Já si vybrala dva produkty z kategorie proutěných výrobků a dva produkty z dřevěných dekorací.
Mezi ty proutěné patří tenhle krásný stojan na deštníky a ty teď konečně mají svoje místo. Doteď byly jen tak opřené o zeď. Mám z něj radost, vypadá super a přitom je minimalistický.
Další z proutěných výrobků jsem si vybrala tenhle podnos. Zatím ho používám takto dekorativně na ovoce a kytku, ale už se nemůžu dočkat, až si ho vezmu s jídlem rovnou do postele. :D
A protože s námi bydlí i dva psíci, tak jsem musela pořídit tuhle ozdobnou ceduli do předsíně, aby všichni věděli, kdo že tu s námi žije. :D
No a jelikož mi v kuchyni chyběly ručičkové hodiny kvůli vaření, tak jsem si vybrala i tyhle krásné dřevěné jednoduché. Jsou krásné, protože jsou minimalistické a hodí se podle mě do každé kuchyně.

Jak se vám dekorace z ČistéDřevo.cz líbí? Mně moc! :) ♥

You May Also Like

8 comments

  1. Ten stojan na deštníky je super praktický! :) Líbí se mi i ty hodiny, v jednoduchosti je krása! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dřevěný pejsek a hodiny jsou naprosto boží! :-) Koš na deštníky taky... taky jsme ho chtěla domu, ale mám jen malé deštníky :-D Dřevěné věci miluji. A ten podnos mám doma taky, přímo od paní, která je vyrábí. Že jsem jej nemusela ani kupovat. Super věc! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já s nimi měla také spolupráci, moc se mi jejich věci líbí :).
    Vybrala sis krásné kousky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné produkty, firmu znám :).

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne kúsky, vedela by som si tam vybrať :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné produkty jsi vybrala 🙂. Moc se mi líbí ten proutěný podnos, na tom se bude hezky fotit a různě dekorovat 🥰🤗.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dekorace, hned je doma zas víc útulno, viď?
    Nejvíc se mi líbí ta psí dekorace, rozhodně bych mohla mít tu samou, jen kromě psíka by tam byla morčata :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dekorace :-) . Já miluju dřevo. Každý kousek je originální a přírodní :-) . Bohužel nejsem na výrobu dekorace šikovná a ani nejsem nijak kreativní, takže mi nezbývá nic jiného, než si dřevěné dekorace koupit :-) . I tak z nich mám ale radost :-) . Chtěla bych to mít doma útulný a bez dekorací to nejde :-) .

    OdpovědětVymazat