Plakáty PosterStore.cz

by - čtvrtek, listopadu 25, 2021

Krásný den ♥ 

POSTER STORE už určitě všichni znáte.. :) // skandinávský styl, plakáty, rámečky... Nejkrásnější designově vytvořené plakáty, které znám. ♥

Vytištěné ve Švédsku na kvalitní papír šetrný k životnímu prostředí. ♥ To je láska. 

Tentokrát jsem nebyla lakomá a dala vybrat i přítelovi :D Vybral si plakáty v černobílé a musím říct, že se mi moc líbí, jelikož já nemám černobílé fotky ani obrazy ráda. Ale k těmhle to vyloženě jde. :)
Já když jsem viděla tohohle srnečka / kolouška, tak jsem ho hned musela hodit do košíku. To je totiž něco, na čem teď dost ujíždím. Miluju Bambiho a mám pocit, že ho teď musím mít všude. Kolik mi jako je?? .. 24, no.. :D zachvilku ho budu vyhledávat i na oblečení. Asi jsem to pochytila od holčiček ze školky. :D
Je DOKONALÝ! ♥
Ruku v ruce ♥ To mluví za vše. No a přítele obraz taky mluví za vše. :D

S POSTER STORE jsme si pro vás připravili slevový kód. Blíží se Vánoce.. / skvělý tip na dárek. :)
Slevový kód platí ode dneška 25.11. do 30.11. (6 dní)  //  BL55MISA

SLEVA 55% na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců)















You May Also Like

10 comments

  1. Ten koloušek je opravdu roztomilý 😇. Já zas mám naopak černobílé fotografie moc ráda, ale je fakt, že plakáty bych vybrala taky barevné než ty černobílé..😊.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne plagáty a ten srnček je rozomilý :-) Pekne ste si to podelili.
    Mám rada čiernobiele fotografie, asi radšej ako tie farebné...
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Adi za komentář! :) Na mě působí černobílé fotky smutně. :(' :D

      Vymazat
  3. Haha, toho Banbiho úplně chápu, já cokoliv roztomilého se zvířátky také miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc! Je to nejvíc roztomilý 😂❤️

      Vymazat
  4. Ten plakát s tou srnečkou je naprosto dokonalý, dobře jsi vybrala! :)) Posterstore má opravdu krásné obrázky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten srneček se mi taky moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný výběr. Ta srnečka mi k tobě hrozně sedí a vůbec netuším proč. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat