📸FOTKY Z MOBILU📱

by - úterý, července 05, 2022

 Ahoj :)

Přeji vám krásný sváteční den. Dlouho jsem se vám sem neozvala s nějakým článkem a už tu byly i poptávky na Olíka, že tu dlouho nebyl atd. :) Tak vám ráda vložím i nějaké fotky sem na blog, protože když nejsem aktivní zde na blogu a ani na YOUTUBE, tak jsem nejvíce aktivní na Instagramu. Pokud mě ještě nesledujete, tak tady vám dám odkaz :)  INSTAGRAM :)

Občas je hrozně náročné a složité skloubit všechno dohromady a stíhat to všechno. Práce, blog, Youtube, instagram, domácnost, rodina a další.... :) Občas mám ráda i ty dny, kdy nemusím nic a všechno vypnu a jdu jen s Olíkem do lesa, užívám si přírodu a klid. ♥

čti dále

Olík je moje LÁSKA, je se mnou všude a ikdyž ho zrovna nefotím, užívám si každou chvíli s ním. Je to taková moje #soulmate.

S těma selfíčkama už musím přestat. :D
Všechny fotky najdete u mě na IG. :)

You May Also Like

3 comments

  1. Krásné fotečky :). To skloubení všeho je někdy opravdu náročné, tomu rozumím :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky a pristane Ti to na nich :) Aj Olíkovi :-)
    Veľmi dobre to poznám, niekedy by deň mohol mať aj 30 hodín...
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, zkloubení všeho je opravdu někdy náročné... někdy bych potřebovala, aby víkend měl tři dny, místo dvou 😅.

    OdpovědětVymazat