Romantický večer doma 🥂

by - čtvrtek, července 21, 2022

Jak si představujete romantický večer? Já si ho představuji třeba v nějaké hezké restauraci s drahou polovičkou, zakončený dlouhou procházkou. Ale nejradši mám romantické večery u nás doma, kdy se po celém pracovním dni konečně oba sejdeme, uděláme si něco dobrého k jídlu a pití a zapneme si nějaký film. Jíme, povídáme si, probíráme co se za celý den událo a jaký jsme měli den celkově.

Večer je konečne ten čas, kdy můžeme vypnout a neřešit práci. (I když jí stejně řešíme) :D

Bereme to jako takový odpočinek po celým dni. A když si už máme udělat k filmu něco dobrého k jídlu, tak to platí i u pití. Nejčastěji si dáváme buď Colu, Pepsi, Birell, nebo když už je i chuť na nějaký alkohol, tak si rádi dáme nějaké dobré víno.
Nedávno mi přišla nabídka na vyzkoušení vína, které si sama vyberu.

Ráda bych vám představila Vínoodbodláků.cz, kde si můžete nechat doručit víno až domů.
Překvapil mě velký výběr vín a jelikož já jako nezkušená, jsem vůbec nevěděla, jaké si vybrat. Nejdříve jsem si teda musela určit, jaký typ preferuji a dostala jsem se k tomu, že mám radši sladší, než suché. Takže můj výběr směřoval ke sladkému a polosladkému vínu a nakonec jsem vybrala 3.



Musím říct, že do výběru jsem se trefila úplně přesně. Polosladké jsou pro mě super, protože nemám ráda hořkost a trpkost. Všechny 3 jsou krásně nasládlé a dobré. A abych řekla pravdu, nejvíce mi chutná Frízo. Je osvěžující, lehké a jemné. Líbí se mi jeho složení - tvoří citronovou kůru, muškátový květ, hrušku & limetku. Super kombinace právě na léto.

A jaké víno chutná Vám?

You May Also Like

5 comments

  1. Já také vyhledávám raději sladká a bílá vína. Naposledy mi nejvíc chutnalo Zweigel Klaret, které mi přišlo snad ještě sladší než Frízo ze stejného vinařství. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě bohužel víno nechutná vůbec 😀🙈.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bohužel také nejsem vinař :D.

    OdpovědětVymazat
  4. My si děláme taky čas od času romantické večery. I když já ani přítel nic neslavíme, prostě jen tak a je to super :-) . Otevřeme si láhev dobrého červeného vína , dáme si něco dobrého a pustíme si film. neřešíme žádné problémy, starosti, co musíme dělat. Užíváme si jen jeden druhého :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že to má doma taky někdo rád a nemusí hned chodit do restaurací. Ono je tam tak nějak blíž k tomu tulení a té romantice. To se mi na tom líbí. Občas si prostě uděláme fajn večeři, svíčky. Dezert nesmí chybět a když nám e-shop se zrnkovou kávou doveze objednávku, tak k tomu máme i super kávu. :) No a pak nemusíme chodit z restaurace domů, ale hned se přesuneme tam, kam potřebujeme. :)

    OdpovědětVymazat