Konečně jsem se odhodlala...

by - středa, října 26, 2022

 K tomuhle kroku jsem se odhodlávala více než rok. Trvalo mi přes rok se rozhodnout, zda to udělat, nebo ne. Můžu vám říct, že ještě dneska ráno jsem nevěděla, že to udělám.

Mám podzimní prázdniny a konečně jsem si našla chvilku na něco, co mám ráda a co mě baví. Zároveň bych chtěla říct, že bych se blogu chtěla věnovat zase více a být více kreativnější na vymýšlení nových věcí, projektů a článků. Baví mě tvořit a zrovna včera jsem dostala extrémní chuť na to, napsat zase nové články a s tím se pojí i dnešní téma a to sice, že jsem konečně přejmenovala svůj blog z názvu Michaela Cheetah na Michaela Wolf

Byl to pro mě extra velký & těžký krok, protože Cheetah se se mnou nese už 8 let od začátku mého blogování. Nechtěla jsem se ho vzdát, ale říkala jsem si, že bych chtěla vycházet spíše s mým pravým jménem a ne s dětskou přezdívkou. S tím mě čekají i další těžké kroky a to přejmenovat i zbytek sociálních sítí - což ještě úplně nevím, jestli vůbec půjde. :D


Každopádně už jsem se setkala s prvním problémem a tím je, že mi nejde změnit adresa blogu. Když jsem se o to pokoušela, dopadlo to tak, že mi to napsalo, že blog byl odebrán - tady se mi opravdu zastavilo srdce na minutu. :D Naštěstí jsem to rychle přejmenovala na starý odkaz a vše v pořádku.
Prosím, kdyby někdo věděl a dokázal by mi poradit, kde a jak změnit adresu (odkaz), tak budu moc vděčná. ♥

Dejte mi vědět, co si o změně myslíte a co se vám líbilo více?

You May Also Like

11 comments

  1. Kdysi dávno jsem se snažila také o změnu adresy a dopadla jsem stejně. V tomhle bohužel neporadím. Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je skvělý! Udělala si dobrý krok a vůbec se toho neboj, je to skvělý a vypadá i zní to dobře. Po takové době to už chtělo změnu, ale moc dobře tě chápu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Janičko 😊 snad si co nejdříve zvyknu 😂🙏🏻

      Vymazat
  3. Každá změna je k něčemu dobrá. Věřím, že si na nové jméno blogu rychle zvykneš 🙂.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem, že si sa k tomuto kroku odhodlala :-) Držím palce, nech si na zmenu rýchlo zvykneš a my tiež.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ❤️❤️❤️
      A já doufám, že si i vy zvyknete. 🍀

      Vymazat
  5. My si zvykneme neboj! Já se vdala a změnila jak jméno, tak adresu takže vím, že to není taková sranda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to velký krok i změna, ale všichni tě máme rádi stále stejně bez ohledu na to, jak se tvůj blog jmenuje. Mám moc ráda tvé články i videa a pod novým jménem na kvalitě určitě neztratí! Ať jsi spokojená! :))

    OdpovědětVymazat