MOJE SKINCARE

by - neděle, října 30, 2022


Péče o pleť by rozhodně měla patřit mezi každodenní ranní & večerní rutinu. Vzpomínám si na ty časy, když mi bylo tak 14 a večer jsem nebyla schopná si odlíčit ani řasenku. No fuj!
Naštěstí jsem se poučila a i když se mi někdy pozdě večer nechce, protože jsem už unavená, tak odlíčení nikdy nevynechám a moje pleť mi vždy děkuje.

Každý má svůj způsob a systém v odličování a čištění pleti a já vám dnes ukážu ten můj.
Ukazuji vám ho ne proto, že byste se měly ode mě učit, ale proto, že mně osobně vyhovuje a se svou pletí jsem takto spokojená. Asi to není úplně ideální, ale jak říkám... mně to takto vyhovuje.

____________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Moje čistění a odlíčení pleti je spíše jednodušší a obyčejnější, než zbytečně přeplácané.

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet všemi chválené produkty od značky CeraVe a tak jsem si objednala jejich oblíbený a populární duo čistící hydratační gel pro suchou pokožku a hydratační mléko + hydratační krém. Mléko se dá použít jak na tělo, tak na obličej a extrémně mi vyhovuje jeho konzistence, kdy se mléko krásně roztírá po pleti. Mám pleť jako dětskou prdelku... Ne, ale opravdu. :) Tak krásně hladkou a hebkou pleť jsem snad ještě neměla. A ten pocit po vyčištění gelem je taky skvělý. Pokud se rozhodujete, určitě vyzkoušejte a nebudete litovat.

Za ty ubrousky asi dostanu bídu, ale popravdě mám ráda, když z toho nejhoršího to všechno setřu právě nejdříve ubrouskem a pak teprve začišťuju a dočišťuju.. :)

No a micelární voda? Micelárku jsem používala naposledy snad na střední a ještě k tomu od Garnier, což mi způsobilo extrémní vysušení pleti a byla jsem zoufalá, kdy mi nic nepomáhalo. S micelárkami jsem skončila a nedávno mi přítel k svátku koupil v drogerii tuhle od Mixy a já tomu dala šanci - no ale tahle je skvělá! Absolutně nevysušuje, ba naopak! Jsem opravdu spokojená. Od mixy mám i denní krém, který občas také použiju a dodává mi 12 hodin hydratace.

A zeptám se vás - co vše používáte na čištění a odlíčení pleti? Klidně vypište všechny produkty, protože to pro mě bude velmi inspirující. :)

You May Also Like

12 comments

  1. Trošku mě tvoje skincare rutina překvapila, ale hlavně, jestli ti vyhovuje :) Já používám většinu produktů od značky Lobey a k tomu ještě růžovou vodu od Purity Vision :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo jasný, že překvapí. Každopádně jsem zjistila, že je pro mě lepší používat minimum produktů, než více. Na moji pleť totiž nic moc nesedne a jsem ráda, že jsem konečně objevila CeraVe a dala mi pleť do pořádku. 🙏🏻🙂 Jinak o růžové vodě jsem také přemýšlela.

      Vymazat
  2. Ahoj,
    aj ja používam minimum produktov na pleť, lebo na väčšinu mám alergiu. Veľmi mi však vyhovuje krém z lekárne Vitamín E 2% alebo 5%, prvý je nemastný, druhý na suchú pleť, som spokojná s oboma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko 😊
      osobně si myslím, že méně je někdy více. 🙏🏻 Jsem ráda, že nejsem sama, co používá málo produktů. Tak o něm slyším poprvé a věřím, že ti vyhovuje a jsi spokojená. Já mám tyto produkty také zakoupené v lékárně. 😊❤️

      Vymazat
  3. Já se snažím používat přírodnější kosmetiku, takže záleží, co na mě vybafne v DM. Nejradši na čištění mám gely, ty i příjemně osvěží. Na hydrataci zase nedám dopustit na olejíčky. Dřív jsem se jim vyhýbala, ale nakonec jsem si je zamilovala.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jednou taky používala přírodní kosmetiku z dm.. ale nějak mi nesedla a měla jsem podrážděnou pleť. 😊

      Vymazat
  4. Já se vůbec nemaluji, takže odličování nemusím řešit. Vím, že skincare bych ale zařadit měla, ale momentálně na to nějak prdím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, akorát čistit pleť by se měla i když se nelíčíš 🙈😊

      Vymazat
  5. Ahoj, pokud tě trápí suchá pokožka, tak bych zkusila vyřadit právě to odličování pomocí ubrousků. Za sebe můžu doporučit Aqua Biotic čisticí mléko od Astrid, to je vhodné jak pro citlivou, tak pro suchou pleť. A taky rozhodně doporučuji pratelné odličovací tampony, to byl pro mě mega objev! :D
    Jinak CeraVe cleanser mám taky, ale není to žádný zázrak a už ho nekoupím. Neutrogena Hydro Boost je za mě lepší volba. ♥ Tu micelární vodu od Mixy mám taky a taky mě moc neoslovila, vlastně ji skoro vůbec nepoužívám. :D
    Určitě bych si do ranní rutiny zařadila i nějaký krém s SPF. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, suchá pleť mě trápila hodně, ale právě při použití těchto produktů se mi hodně zlepšila a už nenajdu ani jedno malé suché místečko. 😊🙏🏻 Joo a jinak o těch pratelnych tamponcích přemýšlím a pořídím! 😍

      Vymazat
  6. Já používám Dermatologicu, ale suchou pleť mi pomáhá vyřešit až kožní, mám ekzematickou pokožku a dělají se mi mega suchá místa se šupinkami i na tváři

    SmileThess

    OdpovědětVymazat