Už aby bylo jaro

by - neděle, března 03, 2024

Popravdě vůbec nemám čas na blogování a hrozně moc mě to mrzí. Když se podívám do archivu, tak za leden a únor jsem vydala jeden článek. Fakt ostuda. Vlastně celý únor jsem řešila objednávku z jednoho nejmenovaného eshopu, který mě dost vytočil a už u nich nikdy nic neobjednám. Stálo mě to spoustu promarněného času a energie.
Hned 2. února jsem si objednala nový stůl a židle do kuchyně, který jsem chtěla a moc jsem se na tu změnu těšila. Doručení trvalo více jak dva týdny a já už se obávala, že mi zboží vůbec nedorazí. Když mi po 19ti dnech přišel email, že budou doručovat zásilku, byla jsem totálně natěšená. Natěšená, že budeme mít nový stůl a židle a že to společně doma postavíme.
Stůl přišel úplně rozbitý, špatně zabalený a taktéž byly špatně zabaleny i židle. Ty naštěstí byly v pořádku a mohli jsme je v klidu sestavit. Podala jsem tedy stůl k reklamaci a eshop mi jako kompenzaci nabídl vrácení 25% z celé ceny nebo poukaz na 500 Kč. To jako vážně?! Dělají si legraci, že jo? Byla jsem vytočená, že mi nenabídli výměnu / vrácení. Když jsem je tedy označila na IG se špatnou recenzí, ihned se ozvali, že mi tedy stůl vymění. Zaslali mi nový, který přišel za týden a když jsme ho rozbalili, byl opět rozbitý. V tu chvíli jsme měli doma dva rozbité stoly. Já už požadovala vrácení peněz, protože další stůl jsem od nich už nechtěla. Chápu, samozřejmě, může se to stát. Ale dvakrát po sobě? Oba stoly jsme tedy zabalili a z eshopu souhlasili, že mi vrátí peníze. Pro stoly si v pátek přijel kurýr a zatím mi žádné peníze nepřišly, tak odhaduji, že následující týden by snad už měly přijít.
Já tedy ještě ve středu objednala IKEU, kde jsem našla i pěkný čtvercový stůl a včera (v sobotu) nám to i přivezli. Fakt rychlost! Věděla jsem, že Ikea nezklame nikdy, protože vždy jsme měli dobré zkušenosti. Spíš si říkám, že jsem z té Ikei měla objednat hned a dávno.. ale tak, chybami se člověk učí, že?
No, takže jsme včera měli stavěcí den a postavili všechen nábytek, co nám přišel. No, spíše takové drobnosti.


Dneska ráno jsem si vychutnala mojí oblíbenou snídani u nového.

Měli jste někdy taky podobnou zkušenost s nábytkem z nějakého eshopu?

EDIT: Podle komentářů jsem se rozhodla, že e-shop přeci jen zmíním. Jedná se o Výprodej povlečení.

You May Also Like

9 comments

  1. Jé, ty jo, tak snad ty peníze už přijdou. Takovýhle trápení jsem s žádným eshopem zatím neměla, ťuk, ťuk. V práci se nám sice stalo, že přišly židle rozbité, ale z eshopu poslali bez keců nové židle a tamty staré nechtěli ani vrátit. S trochou kobercovky je kolega opravil, takže teď máme o dvě židle víc :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že by nebylo do věci e-shop jmenovat. ;-)
    My jsme nemilou zkušenost udělali s Askem, kde objednávka trvala snad o měsíc déle, než měla. Bohužel jsme postele uhradili předem, tak jsme vytrvali, jinak bych bývala objednávku zrušila a nakoupila jinde. S IKEA mám taky dobré zkušenosti - máme od nich nábytek v obýváku i šatní skříně v ložnici a syn měl od nich v prvním bytě skoro všechno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tím slotem je mi to líto, já zažila problém, ale s truhlářem, stůl trval několik měsíců a pak se při přepravě rozbil, no nic, vrátil peníze a vyreklamoval si to, my si našli jiného truhláře, ten sice stůl dodal, ale vůbec to není ten, co jsem chtěla. Už jsem ale nechtěla nic řešit, tak teď máme ten a jednoho dne si nechám znovu udělat ten svůj vysněný. Taky bych e-ahop jmenovala.

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Tu nepříjemnou událost se stolem jsem zaznamenala na tvém Instagramu a chytala jsem nervy za tebe. Je až neuvěřitelné jakou drzost některé e-shopy dnes mají, je to starost navíc a doufám, že už od toho budeš mít na dlouho pokoj...co se týče aktivity na blogu, byla jsem na tom teď úplně stejně - nebyl čas, ale i nálada. Byla jsem hrozně unavená, ale snad se to zlepší s příchodem jara. :))

    OdpovědětVymazat
  5. To je strašný. Přesně jak říkáš, jednou se to může stát, každý někdy udělá chybu, ale dvakrát po sobě? To opravdu není normálně. Snad ti peníze co nejdříve vrátí

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. To človeka dosť zamrzí. My sme tak tiež objednávali do domu nábytok, ale čo bolo "najhoršie" tak asi to že chýbali podstatné šrúbky alebo boli vymenené za iné, aby to celé bolo zmontované tak ako má byť. S manželom sme si povedali že keď už budeme chcieť nový nábytok, tak radšej osobne zájdeme do predajne :D

    Tvorivá terapia

    OdpovědětVymazat
  8. Článek čtu až teď a zajímá mě, co peníze? Už ti přišly?? Když jsi to sdílela do stories, nevěřila jsem svým očím :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Mrzí mě, že nastaly takové komplikace 😞, snad peníze v pořádku vrátili.

    OdpovědětVymazat