SHEIN HAUL

by - neděle, února 11, 2024

Krásnou upršenou neděli vám přeji <3.
Není to tak dávno, co jsem propadla mánii Sheinu a už jsem objednávala tak 3x. Jsem naprosto překvapená, jaké kvalitní kousky mi vždy přijdou. Naprosto pohodlné, příjemné a krásné oblečení! Co už si tedy nikdy neobjednám je hrníček nebo jakékoliv jiné nádobí - to mi totiž přišlo úplně rozbité, protože bylo zabalené jen v krabici. Co se týče různých doplňků a blbinek, tak vždy jsem byla spokojená. Navíc se teď blíží Valentýn, takže jsem tam našla krásný sexy prádlo.
A co vy? Už jste taky někdy objednali ze Sheinu?

You May Also Like

9 comments

  1. Vybrala sis moc hezké věci :) Shein znám, ale ještě jsem přes něj nenakupovala. Ségra si oblíbila Temu, tak teď nakupujeme odtud

    OdpovědětVymazat
  2. Shein jsem zatím nezkoušela, ale začíná mě lákat čím dál víc. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi pokoupila :D :) Já naposledy objednávala na Shein někdy na podzim a teď se mi zase kupí produkty v košíku. Také jsem od tama zkusila legíny (klasický střih, 7/8 délka) a naprosto jsem si je zamilovala a rozhodně objednám ještě v další barvě. Líbí se mi ty kryty na telefon s popruhem, kdy si to člověk může dát na sebe.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Na Sheinu se dají najít hezké věci, ale já na něm ze zásady nenakupuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ze Sheinu jsem si jednou zkoušela objednávat na zkoušku letní šaty, ale přišli mi velké 😅 a pak jsem si objednala těhotenské šaty, ale i po několikátém vyprání furt strašně kousaly...😕 takže letěly do koše a od té doby tam oblečení nenakupuju, ale spíš různé věci na oslavy, dekorace, věci na focení atd 😊.

    OdpovědětVymazat
  6. Shein je závislost :-D Pěkné kousky sis vybrala. Já tam mám teď větší objednávku. Dokonce jsem si vybrala i pár kousků na sebe, které taky shrnu do článku. Byla jsem mile překvapena. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Shein je skvělý, moc ráda tam objednávám a vždy jsem byla se vším spokojená. Pořídila sis krásné kousky, tak ať ti dělají radost. :))

    OdpovědětVymazat