Po dlouhé době...

by - neděle, prosince 29, 2019

Krásný den vám všem přeji ♥️ je to zvláštní vás tady zase takhle zdravit po tak dlouhé pauze. Ale jsem moc ráda, že jsem se k tomu zase konečně dostala. Popravdě ani nemám pro vás připravený žádný konkrétní článek, ale nestihla jsem vám popřát krásné Vánoce, tak bych vám chtěla popřát alespoň šťastný nový rok ♥️
Jak jste si užili Vánoce a Štědrý den? My jsme s přítelem strávili letos druhé společné Vánoce a první společný Štědrý den, protože minulý rok jsme oba byli u rodičů a letos jsme už chtěli být spolu. Moc jsme si je všichni užili. ♥️ A nejhodnější byli naši psíci, protože dostali nejvíce dárků. 😁


Naše společná fotka u stromečku, jen mě mrzí, že Olík není vidět, protože spinká za námi na gauči.
Také vám ho ukážu, roste jako z vody. Hodnějšího psa neznám, fakt. Je to miláček.
Takhle si ustlal v mojí mikně 😁♥️
Naší vánoční výzdobu tvoří tyhle světýlka z minulého roku, pokud si pamatujete 😊💕🎄
Důvod, proč jsem byla dlouho mimo blog byla moje nová práce, kdy jsem neměla opravdu vůbec čas a byla jsem ráda, když jsem večer přišla domů a popovídala si s přítelem, najedla se a šla spát. Takže snad se všichni máte dobře a budu ráda, když někdy na můj blog zase přijdete, protože psát na blog mě stále baví a chtěla bych články i posunout zase o něco výš. 
Ještě jednou vám přeju šťastný nový rok 💕

You May Also Like

12 comments

  1. Doufám, že jsi měla krásné a pohodové Vánoce! Zároveň ti přeji jenom to nejlepší do nového roku! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, děkuji za komentář. Vánoce jsem měla pohodové a hlavně s tím, koho miluji. 💕🍀 I já tobě přeji jen to nejlepší do nového roku!

      Vymazat
  2. Měli jste nádherný stromeček a moc se mi líbí ty tvoje ponožky :D jinak doufám, že sis Vánoce patřičně užila a přeji všechno nejlepší od nového roku :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! 🌠 Haha, ponožky z pepca jsou top 😂💗 nápodobně! 🍀

      Vymazat
  3. Krásné vánoční fotky :) A s tou prací to naprosto chápu. Člověk pak nemá čas na nic navíc... A pejsi jsou moc šikovní ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ten závěs na zácloně je nádherný! Prozradíš, kde si světýlka pořídila? :) to musím mít na příští rok! :D a fotka u stromečku s přítelem je vyloženě instagramovka! :3 škoda, že ten můj se fotit vůbec nechce a když už, tak hodí takový ksicht otrávený, že to stejně nejde použít :/ :D
    I tobě pěkné svátky trochu opožděně a pohodový nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je úžasný 😊 a je ze stránky kokiskashop.cz 💗 Joo to známe taky! 😂 Jedině fotky kde si dáváme pusu, protože tam nemusí být tolik vidět 😂🙄 ale jinak pro mě udělá skoro všechno 😁🍀

      Vymazat
  5. To znám, když člověk přijde po práci, je rád, že si pokecá a padne. :) Jinak máte krásný stromeček. A moje Vánoce byly na jednu stranu pěkné, na druhou stranu smutné, přítel se mi neozval a u nás v domě umřel na Štědrý den soused, kterého jsem docela i znala...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ták. 😊🙏🏼 Moc moc děkujeme. Ježiš, tak to je mi hrozně moc líto...

      Vymazat
  6. Ta společná fotka je nádherná! :) Doufám, že budeš mít hezký rok 2020.

    OdpovědětVymazat