Úprava nehtů s gel lakem 💅🏼

by - úterý, ledna 14, 2020

Ahoj všichni, v rámci spolupráce s eshopem rajnehtu.cz jsem se rozhodla, že vám ukážu krok za krokem, jak si dělám nehty doma pomocí gel laku. Je to jednoduché, sice to zabere trochu více času než obyčejné lakování, ale za to pak nehty vydrží mnohem déle. Já si nehty lakuji tak od mé 4. třídy a vždy jsem je měla pevné a dlouhé. Holky mi je na základce vždycky záviděly, ale nenosila jsem výrazné, jen jsem si dělala francouzskou manikúru, nebo jsem nosila nějaké třpytivé či perleťové. Nikdy jsem si je nestříhala, jen pilovala, když se třeba některý nalomil. Na střední škole mi to ale skončilo, protože jsem nehty musela zkrátit úplně nejvíce co to šlo, kvůli kytaře a klavíru. Od té doby jsem už dlouho neměla hezké, dlouhé a pevné nehty. No a teď, když bydlím s přítelem a věnuju se více úklidu v domácnosti, tak mi nehty dlouhé vůbec nevydrží a lámou se. Nějaké lakování nehtů obyčejným lakem mě už vůbec nebavilo, protože hned po pár umytí nádobí jsem měla nehty oprýskané a zničené.
Takže jsem se dívala na lepší variantu a tou je právě gel lak. Nedám na něj dopustit, protože nehty opravdu vydrží déle.

Postup:
1. Přírodní nehet upravíme pilníkem, upravíme kůžičku pomerančovým dřívkem a zmatníme povrch pilníkovým blokem 100/180.
2. Nehet odmastíme za pomocí čistících polštářků a čističe (v mém případě pomocí obyčejné Alpy, protože v sadě čistič chyběl)
na připravený nehet naneseme tenkou vrstvu gel laku All in One Revolution, vytvrdíme dle typu lampy po dobu 30-120 sekund. Já mám obyč lampu z Aliexpressu a gel lak zvládla vytvrdit na jedničku.
3. Naneseme 1-2 vrstvy barevného gel laku a jednotlivé vrstvy opět vytvrdíme v lampě na 120s. Já mám LED lampu.
4. Naneseme poslední závěrečnou vrstvu gel laku All in One, vytvrdíme v lampě na 120s. Gel lak zanechává výpotek, který otřeme čističem (Alpou).
A to je vše 😊 jednoduché a se super výdrží.
Vše na úpravu nehtů seženete na eshopu rajnehtu.cz 💕

Upravujete si nehty doma nebo chodíte do salónu? 😊

You May Also Like

26 comments

  1. Já se už vážně dlouho odhodlávám k zakoupení téhle lampy na gelovky, jelikož přesně jak píšeš, obyčejný lak mi pěkný nevydrží ani jeden den. Problém však je, že já mám svoje nehty ošklivé celý život. Lámou se a třepí a nemůžu je mít ani o kousek delší, protože se hned polámou. Nějakou dobu jsem to řešila chozením na umělé gelovky, ale zase je to měsíčně celkem dost peněz a nehty velmi ničí. Po zkušenosti s některými gelovými laky, které se nezapíkají v lampě, už ale nechci ani ty, protože také nic nevydržely.. takže rovnou se ptám, vážně se lampa vyplatí? :) Jak dlouho nehty s ní vydrží? A nemáš prosím ještě odkaz na tuto tvojí lampu na Ali? :) Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Úplně přímo tě chápu a můžu ti na rovinu říct, že se nevyplatí žádný gel lak bez zapékání. Je to jen tahání peněz z lidí. Gel lak, který se zapeče ti určitě za sebe doporučuji. Můžu ti i doporučit jak LED lampu, tak gel laky a base/top coaty a všechno z Aliexpressu. Sama vlastním z Ali vše potřebné a hlavně je to za levné peníze. Nehty mi vydrží tak 3 týdny, prostě fakt dlouho, ale pak to musím sundat kvůli odrostům, protože to nevypadá hezky. Já jsem s výdrží spokojená, když se teda udělá vše správně, tak opravdu drží dlouho. :)

      Vymazat
    2. Právě mě napadlo, že bych zpracovala článek o věcech na nehty z Aliexpressu. Tak pokud vydržíš, ještě dnes bych ho zveřejnila. Zdá se mi to jako dobrý nápad a ráda vám doporučím produkty od kterých značek mi vyhovují, protože už je mám ozkoušené. 🙂💗

      Vymazat
  2. Ty nedávas na lak ještě base top? Aspoň myslím, že tam má být. Ale jinak to máš krásný! Škoda, že já jsem na takový věci nemehlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stránce ráj nehtů mají v sadě právě lahvičku All in One a ta je právě 2v1, jak base coat před aplikací samotného barevného gel laku a poté znovu All in One jako top coaty. :) Některé tak jsou 2v1. Z Ali vlastním už každý zvlášť a možná mi to vyhovuje i víc. :)

      Vymazat
  3. Já nehty obecně moc nelakuji, ale když už, tak jedině doma pěkně v teplíčku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si je jeden čas dělala sama doma, ale raději si vždy dojdu na gelové nehty do salónů a budu vědět, že jsem to nijak "nezpatlala", ale je to od profesionálů.

    Jinak moc hezký článek:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Gel lak si doma taky čas od času dělám a rozhodně je to pro mě lepší, levnější a rychlejší varianta než někde na nehty chodit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tvé nehty vypadají vážně skvěle! Také preferuji lakování a domácí manikúru před salóny. Mimochodem ta červená barvička je super volbou! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naprosto pěkné nehty ♥ Já jsem teda gel lak nikdy nepoužívala, já vždycky šla raději na úplnou modeláž, ale dost recenzí jsem slyšela od mých spolužaček ještě ze střední, které používali gel laky a říkali, že je to hlavně i o tom laku, některé drží hezky, některé se loupají a tak.. Barvička vypadá hezky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Molly, dekujuuuuu... 🙂😍 Některé se loupají to ano, ale některé nejsou po třech týdnech ani sundat 😂

      Vymazat
  8. Také si dělám nehty sama doma, právě touto metodou. Bála jsem se do toho investovat ale nikdy jsem neměla nehty v lepší kondici. Běžný lak mi nevydrží ani jediný den, nehty mám slabé, takže se ihned zlomí, takto mi je lak vytvrdí, konečně mi i rostou a lak mi vydrží i dva týdny, pak už se občas někde sloupne a hlavně mám odrosty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě tak, tak to jsme měly obě úplně stejně! Super, že jsi taky spokojená. Já už bych si normální lak na nehty nikdy nedala. Buď gel lak, nebo nic. 🙂

      Vymazat
  9. Tak takové nehty závidím. Moje se mi furt lámou a třepí. Vždycky mám každý jinak dlouhý.. hrůza. :D A teď už několik let nosím akrylové nehty. Sice mi čas od času nějaký odpadne, ale furt to není tak hrozný, jako kdybych si měla obden lakovat nehty. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to ale mám ostříhané úplně nakrátko 😂 jinak když jsou dlouhé, tak se mi líbí vic. 😬😂 Ale moc děkuju za kompliment! ❤️

      Vymazat
  10. Já mívala dřív taky krásné dlouhé nehty, ale jakmile jsem začala fungovat v domácnosti a chodit do práce, tak nevydržely. Dlouho jsem si dělala doma gellak, ale mně bohužel nevydrží déle, jak dva týdny hezký, pak už se odlupuje. Tak jsem si nechala teď nedávno zase udělat gelovky, protože jsem líná se s tím doma tak často crcat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou soucítím. Na základce jsem měla krásné dlouhé pevné nehty. Ale teď když se každý den máchám ve vodě s nádobím, tak takové nehty už mít nelze. 😂

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš vážně krásné nehty, také bych takové chtěla umět, ale nechávám to raději na své nehtařce, protože když jsem si kdysi dávno dělala nehty svépomocí, tak to dost odnesly a byla doslova hrůza na ně pohledět :D. Potom jsem naštěstí našla nějaké tipy
    na tomto webu a trošku se poté daly do pořádku, ale znova raději už riskovat nechci, i když mě tedy hodně lákáš :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, já to mám skoro stejně. Ale v poslední době se začínám docela učit a našla jsem si na to trpělivost. Hodně mi pomáhají razítka na nehty právě od Ráje nehtů, které jsem si objednala. Vypadá to fakt moc pěkně a ten pracovní postup je extrémně snadný a jednoduchý. :)

      Vymazat