Smysl života 🍀

by - úterý, března 17, 2020

Ani nevím, jak tenhle článek začít. Je to neštěstí, co se teď u nás ve světě děje. Všechno je vzhůru nohama.
Zavřené školy, zrušené akce, atd. Máme teď ale plno času na všechno, co jsme kdy odkládali a neudělali.

Možná, že máme zpomalit a zklidnit se.
Co když se svět potřebuje trochu otřást, aby v sobě lidé našli zase pokoru? Co když tohle všechno bylo potřeba? Nepřijde Vám, že svět byl doteď založený tak trochu jinak, než by měl být? Životy, které byly založeny jen na vydělávání tučných peněz na něco, na co si ve finále nejsme schopni najít čas.
Je to opravdu to, co jsme si všichni od života přáli? Spoustu z nás jsme zapomínali na své blízké a nevěnovali jsme jim dostatek času.

Karanténa a zrušené veškeré akce znamená být více doma a mít více času pro sebe. Co třeba si doma konečně pořádně uklidit? Teď všichni máme tu příležitost začít dělat něco, na co jsme neměli doposud čas.
Vypněte internet a přestaňte tolik číst informace o koronaviru. Vytáhněte deskové hry a utečte nachvilku ze světa internetu a sociálních sítí. Konečně čas na rodinu. Udělejte si dobré jídlo a povídejte si, zpívejte si, dívejte se na filmy nebo seriály, zkoušejte nové recepty... Berte to pozitivně. Kdybych měla každou minutu sledovat nové zprávy o koronaviru, tak by mě brzy šlehlo.

Zrušení akcí berte tak, že vlastně spoustu z vás ušetří peníze. Vyměňte akce za hezkou rodinnou procházku v lese. Nezní to všechno jako návrat k původnímu smyslu života? Rodina, příroda...

Jak trávíte karanténu vy? Napište, co všechno jste už stihli udělat. 🙂


You May Also Like

28 comments

  1. Určitě souhlasím, jsou sice těžké časy, ale když už, musíme si z toho vzít to pozitivní. Nakonec věřím, že vše se děje z nějakého důvodu, tak se to snažím brát, jak to je.
    Žiju v Anglii a ``závidím`` všem doma, jaká tam máte opatření. Tady to lidi vůbec neberou vážně a obávám se, že tu to tu brzy může vypadat jako v Itálii.... Také doufám, že všichni mí blízcí zůstanou v bezpečí, protože bych nyní ani nemohla domů. Snažím se na to příliš nemyslet, co nejvíce se držet doma a věnovat se tomu, co mě baví :)
    Opatruj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi moc líto 😔 jsem ráda za to, jaká tady máme opatření. Mrzí mě, že jinde to tak nefunguje. Moc na tebe myslím a držím ti palce, zvládneš to stejně jako tvoje rodina ❤️ posílám plno štěstíčka 🍀

      Vymazat
  2. Člověk se teď více zamýšlí sám nad sebou. U nás to bylo každý pátek kino, předtím jídlo a peníze jenom lítaly. Chlap zase chodil dvakrát týdne do hospody a teď je pije doma :-) doma sice sedět úplně nemůžeme, protože musíme venčit pejska, ale ty procházky si užíváme, i když teda s rouškou na obličeji. Třeba v pondělí ji neměl nikdo a v úterý už jen výjimky, což je dobře. Bohužel musím chodit každý den do práce a na poštu, tak se trošku bojím, ale dá se to zvládnout. Hlavně je čas na rodinu, blízké, více si s mamkou a babi voláme, více si uvědomuji, co je pro mě důležité :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, přesně tak.. nápodobně, také jsme teď poslední dobou docela utráceli. Člověk si to prostě vždy uvědomí až po tom, když se něco stane. Pro mě ale byla rodina vždy na prvním místě a nikdy jsem na ni nezapomínala. Přijde mi, že spoustu lidí se věnuje rodině na plno až teprve teď.. což je špatně. Ale myslím si, že to každému dá hrozně moc do života a budou si více vážit ✊🏼🕊️ také chodíme venčit pejsky, takže nosíme roušky. 😷... My to ale zvládneme ❤️ drž se! 🍀

      Vymazat
  3. Já se celou tuhle nepříjemnou, neplánovanou situaci snažím brát pozitivně. Upřímně mi celá karanténa i trochu vyhovuje, až na to, co všechno se děje kolem a jak moc nás to omezuje. Jsem studentkou maturitního rořníku, takže to berou jako skvělou příležitost na prodloužení svaťáku, takže se většinu času učím, zpracovávám si otázky nebo se snažím investovat volný čas do sebe a zapracovat na self-care.

    Přiznám se, že i během karantény ale hodím ven. Včera jsem byla běhat, předtím jsem chodila na procházky. Pokaždé se ale snažím být zodpovědná a ohleduplná k ostatním. Chodím v poledne, kdy většinou nepotkám ani nohu a vždycky mířím do polí - na místa, kde potkám minimum lidí. Roušku nebo nákrčník beru jako samozřejmost. #rouškyvšem <3

    Jinak po zbytek času doma pravidelně cvičím (to se u mě ale vůbec nezměnilo), hodně jím a pravidelně se chodím slunit na terasu. :D Tak držím palce nám všem, abychom to zvládli a pokud možno si z toho odnesli ponaučení a to nejlepší, co se z celé situace odnést dá.

    Také si myslím, že bychosem se měli všihni zamyslet nad tím, proč se neumíme na chvilku zastavit, přestat pořád někam spěchat a začít trávit čas s našimi blízkými. Já se snažím babičce chodit pro nákup, občas se s ní učím, nebo ji zkrátka navštívím jen tak. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terezko,to je nádherně napsáno! Mě karanténa taky nijak nevadí, chodíme s pejsky ven jen nachvilku a vždy jen s rouškami. Doma s přítelem připravujeme balkon na jarní a letní sezení a doma pořád něco vymýšlíme, takže se ani nenudíme. A nejvíc to baví právě naše psy 😂 že jsme s nimi doma 24/7 ❤️🐶🐶 přeji ti mnoho štěstí u učení na maturitu🍀💗

      Vymazat
  4. Z jednoho pohledu je pěkné, co píšeš .. v tomhle je karanténa určitě fajn. Máme možnost být víc doma a odpočívat, aniž bychom si vyčítali, že místo toho neděláme něco užitečnějšího, máme čas uklízet, vytřídit skříň, trávit čas s rodinou atd. Já třeba dneska po dlouhé době s mamkou vařila a fakt jsme si to užily. Pro mě je ale karanténa jedním velkým zlem hlavně z důvodu zavřených hranic, které jsou pro mě a přítele velkým problémem, který nás od sebe oddělil. Pracuje v zahraničí a ještě je Slovák, takže nemáme teď absolutně šanci se k sobě dostat. Z tohohle důvodu vnímám karanténu primárně jako pro mě velmi psychicky deptající a doufám, že se jí brzo zbavíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to pak chápu, že pro tebe karanténa není nejlepší.. já bych se bez přítele asi zbláznila 😔 modlím se aby to co nejrychleji pominulo ✊🏼 a přeji ti ať jsi co nejdříve s přítelem hned jak to půjde! 🍀

      Vymazat
  5. Táto situácia nie je asi pre nikoho extra príjemná a ani ja si ju trikrát neužívam, ale zobrala som ju ako výzvu znovu sa naučiť tráviť čas sama so sebou. Už cez polroka žijem na internáte a nie je hodiny, kedy by nebol niekto pri mne. Bola som obklopená ľudmi 24/7 a teraz keď som len jeden deň sama je to celkom na práška ale učím sa. :D Za ten čas som toho stihla veľa hlavne aby som zamestnala mozog. Mala som veľké jarné upratovanie šatníka, vrátila som sa k španielčine, bola som po veľmi dlhej dobe na prechádzke v lese, sama:D Čiže tak nejak, ale stále hľadám nové a nové veci, čo robiť aby sa z toho nestala rutina.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že jsi to vzala jako výzvu. Čas vyhrazený jen pro sebe je to nejlepší, co můžeme udělat. 🙂

      Vymazat
  6. Líbí se mi, že si na této situaci našla to pozitivní :) Přála bych si, aby podobný pohled na celou situaci mělo co nejvíce lidí :) A moc doufám, že si z celé této situace vezmeme něco i do budoucna :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v to také doufám! Nic se neděje jen tak... 🌏 🌈A myslím, že spoustu lidí si teď bude vážit i obyčejné procházky lesem.

      Vymazat
  7. Vo všetko je niečo pozitívne... aj keď máme teraz pred sebou ťažké časy..
    Sydney Sleek blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano.. a hlavně všechno zlé je k něčemu dobré. Nic se neděje jen tak.

      Vymazat
  8. Rozhodně s Tebou souhlasím, snad tato situace přinese do většiny životů lidí větší pokoru. Můj plán se nezměnil... Ať už před karanténou nebo teď, dopisuji bakalářku. Pomáhaly mi i slunečné dny, které mě nabíjely dobrou náladou :) Hlavně člověk nesmí ty zprávy pořád číst, to je na blázinec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky v to doufám... Lidé si poslední dobou podle mě nevážili toho, co mají... Hodně štěstí u psaní bakalářky! 🍀

      Vymazat
  9. Všechno má svůj důvod a já věřím, že i toto přišlo proto, že to svět potřeboval. :-) Já o koronavirusu nepřečetla jeden jediný článek, max jen název nebo pár řádků ohledně toho, co je zakázané. :-) Do práce chodím, takže tolik času doma nemám, vlastně se u mě nic nezměnilo. Do přírody chodím stále. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, zrovna mám na blogu článok s tipmi, čo robiť doma počas karantény. :D Inak ja som s tým v pohode, som rada doma a takto aspoň strávim neplánovane veľa času s našimi. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto s tebou se vším souhlasím! Doba je teď šílená, ale musíme to brát i z té druhé, pozitivní stránky. Lidé si začnou všeho více vážit a i když je to těžká zkouška pro nás všechny, zase bude lépe! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně jsi to napsala Pavlínko ❤️ já doufám, že si opravdu budou více vážit! 😔

      Vymazat
  12. Desetkrát uklidit, zahrát si hry, napít se, uvařit, napsat milion článků a vytvořit tisíce vidí, udělat si prostor v pc :-D a už mi to leze krkem! nesnáším to... a to jsem začala i cvičit a déle spát - aby to rychleji utíkalo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi tento tvůj pozitivní přístup na danou situaci a myslím, že by bylo fajn kdyby spousta lidí mělo stejný pozitivní přístup jako ty. Já převážně trávím čas s rodiči, čtu knížky, píšu články na blog když mě nějaké fajn napadnou, koukam na seriály a filmy, ale upřímně se dost nudím, ale pořád si stojím za tím, že tato situace dá lidem věci, kterých jsme si dříve nevážili, jelikož to pro nás byla samozřejmost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tak krásný komentář. ❤️ Moc si toho vážím a jsem ráda, že se ti můj názor a postoj k situaci líbí. Je super, že se snažíš trávit čas s rodinou a že vymýšlíš články! Vždycky se vše dá nějak zvládnout.❤️🙏🏼

      Vymazat
    2. Jo přesně tak ♥ Říkám, že alespoň tenhle čas smysluplně využiji :)♥

      Vymazat
  14. Karanténu jsem trávila hodně cestováním do přírody, dýchánky s přáteli, grilovačky, pivo na lavičce, hodně filmů atd... :) Momentálně už začínám trochu žít, v týdnu jsme byly v kině, už jsem byla na několika zahrádkách atd... ale výletům jsem celkem propadla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat