Holicí strojek Philips Satin Shave Advanced

by - čtvrtek, dubna 02, 2020

Jaro pomalu ale jistě přichází a s ním i konečně jarní outfity, tudíž i holé nohy. Hrozně moc se těším na krásné teplé dny. Jen doufám, že se toho dočkáme. Koronavirus jen tak nezmizí a proto každý den vyhlížím lepší zítřky. Teď ale zase zpátky k tématu. Nejsem ta, co si v zimě neholí nohy jen proto, že nosím kalhoty. Ale někdy to necháme zajít třeba týden, dva. Mám pravdu? Pak jsem litovala mojí žiletku.

Proto jsem teď šťastná, za můj nový a krásný holicí strojek od značky Philips Satin Shave Advanced. Jednorázové holítka jsem na nohy přestala používat už úplně. Nejen že jsem díky žiletkám vždy měla pořezané nohy, ale měla jsem i nevzhlednou kůži, kvůli zarůstajícím chloupkům. Nebylo to vůbec příjemné, nevypadalo to hezky a hlavně to bolelo. Navíc jsem každý večer trpěla na svědění nohou a mohla jsem se škrábat i celou noc. To se mi teď ale s novým holícím strojkem nestalo.
Philips Satin Shave Advanced je elektrický holicí strojek, který můžete použít na mokré i suché holení, což je super. Je navržen tak, aby byl bezpečný při používání a šetrný pro citlivou pokožku, kterou já určitě mám. Holicí strojek je bezdrátový a nabíjí se přes nabíječku. To je velký plus. Můžete ho použít klidně na celé tělo… takže nohy, podpaží a ano, dokonce i oblasti bikin.
Jasně, že je všechno hlavně o funkci, ale ten design??? Ten je absolutně úžasný. Je v růžovo – bílo - stříbrném provedení a hezčí kombinaci snad ani nemohli vymyslet.
K holícímu strojku najdete nabíječku, kartáček na vyčištění strojku, zastřihovací hřeben, nástavec Soft glide, nástavec na napínání pokožky a pouzdro na celou sadu.
Nutno dodat, že strojek se nabíjí 8 hodin, takže ideálně den před holením ho plně nabijte, aby byl 100% funkční. Po nabití strojek vydrží 60 min holení.
Já jsem s ním moc spokojená a jsem za něj ráda, takže bych ho neměnila. Pokud byste měli nějaké otázky, klidně se ptejte v komentářícha ráda vám na vaše dotazy odpovím.
Mějte krásný den!

You May Also Like

23 comments

  1. Tohle je super tip takhle před začátkem sezóny, kdy shazujeme vrstvy oblečení :D Já osobně používám epilátor, ale na některá místa strojek od Wilkinsonu, kde se mění hlavice a okolo je aloe vera. Člověk aspoň nemusí používat pěny nebo gely na holení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě 😂🙂 já jsem právě zvažovala koupi holicího strojku, epilátoru nebo depilatoru. Depilátor jsem ale hned vyškrtla, protože bych nezvládla tu bolest při vytrhávání chloupků. S holícím strojkem jsem zatím spokojená a do budoucna chci vyzkoušet i nějaké jiné varianty holení 🙂

      Vymazat
  2. Já strojek používala kdysi, ale to bylo ještě dost bolestivé. Od té doby jsem žádný nezkoušela a věřím, že technologie pokročily a je to o něčem jiném. Nejraději ale stejně používám holítka, kde jen dokupuji hlavice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, a nepleteš si holicí strojek od depilátoru?? Depilátor totiž dost bolí,co jsem tak slyšela, jelikož depiluje a tak vytrhává chloupky. 😯🙂

      Vymazat
  3. Se těmito strojky vůbec nemám zkušenosti. Dřív mě taky s obyčejnými žiletky nohy pálily, ale co používám holící pěnu, tak je to v pořádku a zatím stále používám ty žiletky jednorázové. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem dostávala rady ať používám pěnu na holení, abych předešla těm bolestem. Ale než jsem si nějakou pěnu pořídila, tak jsem dostala tenhle strojek. 😂😍

      Vymazat
  4. Přiznávám, že já nikdy nic jiného než obyčejné žiletky nepoužila a nikdy jsem s tím neměla extra problém .. všichni říkali, že strojkem to sice vydrží déle, ale také to víc bolí a navíc mi teda přijde docela šílený, že se to nabíjí 8 hodin a pak to vydrží jenom hodinu holení? :D To mi teda nepřijde jako extra výkon ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale strojkem je to absolutně bezbolestné 😯🙂 to nevím, jaký strojek máš na mysli? 🤔🙂 Jde to rychle, takže vydrží více holení

      Vymazat
  5. Mám ho doma taky, ale strašně mě bolí, jak ti přímo rve ty chloupky, moc dobře jsem s tím počítala, ale to je bolest :D nevím jestli si pod to mohu dát něco, co by pomohlo utlumit tu bolest :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to divné teda, ale mě to vůbec nebolí, protože to jen "zastřihuje" ale nerve to chloupky.. (?) Jsi si jistá, že máš ten samý? 😯😯 Já totiž bych nezvládla tu bolest trhání chloupků, tak proto jsem si nepořizovala depilátor ale holicí strojek. 🤔😯

      Vymazat
    2. Máš pravdu, teď to vidím, já mám totiž ten samý, ale mám dvě výměnné hlavice (snad to píši dobře), takže jo já používám depi. Ten holící strojek jsem snad ještě nezkoušela, i po tom vydrží nohy déle oholené ? 😍

      Vymazat
    3. Noo, já už jsem si myslela právě 😂😊 depilátor bych vuuuuubec nedala! Au.. a s tímhle holícím strojkem mi nohy vydrží oholené tak 3-4 dny.. takže pak znovu, ale mě to vůbec nevadí, náhodou mě to s ním i baví. Akorát je docela dost hlučný.. 😊

      Vymazat
    4. No tak ovšem to je pecka! Včera jsem to ješte zkusila a dokonalost! :-) děkuji

      Vymazat
    5. Jé, opravdu??! No tak to je super!!! To jsem moc ráda! 😊❤️

      Vymazat
  6. Zrovna přichází to období, kdy se nám takový pomocník bude často hodit! :D Také jsem jeden strojek dostala k Vánocům a jsem s ním maximálně spokojená. Tak ať ti slouží! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! 😂🌺 A to období přišlo nečekaně rychle 😂💚 tak super! To jsme na tom stejně ☺️ děkuji a tobě ať také slouží! ☺️

      Vymazat
  7. na takýto strojček uplne odvahu nemám :D ale je fakt že ten dizajn je top :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to vůbec bolestivé, pokud myslíš to. ☺️ Je to šetrnější než břitva ☺️

      Vymazat
  8. Stojek vypadá opravdu krásně, i podle recenze to vypadá na super produkt!
    Já se teda holím pravidelně a pořád, nikdy to nijak daleko nezajde, prostě mi to vadí. Před rokem jsem k Vánocům dostala IPL laser od Philips a ten mi také hodně pomohl, sice jsem se chloupků nezbavila úplně všude na 100% ale rozhodně jde znát, že něco takového používám, strojek by mi možná pomohl ke snadnějšímu oholení toho mála, co mi ještě zbylo a alespoň bych pořád nemusela dokupovat docela drahé žiletky.
    Kvalitní holicí strojek jsem kupovala letos příteli k Vánocům a je moc spokojený, tak si ho možná půjčím od něj, abych věděla, jak zareaguje kůže a uvidíme, díky za fajn tip !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super produkt to opravdu je! 😊💕 Jsem spokojená víc než kdy jindy 💗 IPL laser do budoucna chci určitě také vyzkoušet! 😊💛

      Vymazat
  9. Nooo, už taky dost uvažuju o změně.. zatím stále používám žiletky.. Ale to už mě nabaví. :D Ráno se oholím a večer bych mohla zas. :D
    Moc děkuji za tip!! Protože když koukám na cenu, není to tak hrozný, a než kupovat furt žiletky, tohle se vyplatí!! :)) Takže asi objednám.. A k tomu ještě elektrický kartáček na zuby. Ať tu změnu vezmu komplet!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ještě se tě zeptám.. četla jsem, že neoholí úplně do hladka jako žiletka. Je to pravda? Mám tmavé chloupky, tak aby to nebylo vidět a vlastně i cítit na dotek. :((

      Vymazat
    2. Ahoj, já musím říct, že je fakt super na jsem moc spokojena. Bohužel s tím, že neholí do hladka je pravda. Zbývá milimetřík chloupků, takže když jsou chloupky moc krátké, strojek se s tím trochu pere. Bohužel tě asi zklamu, protože u tmavých chloupků by to mohlo být vidět. :-( já mám světlé takže to tak neřeším. A když si po noze přejedu, tak je tam pořád cítím.. kdežto se žiletkou je mám úplně hladké. Ale já jinou možnost tak neměla, protože trpím na zarůstání a na podrážděnou pokožku, když používám žiletku. Se strojkem jsem úplně v pohodě, takže si musím vystačit s ním, noo.. :) snad jsem ti alespoň nějak poradila :-)

      Vymazat