Ardell řasy s magnetickou linkou

by - neděle, května 03, 2020

Ahoj holky! Vítám vás u mého dalšího článku a dnes jsem si připravila recenzi na magnetickou linku a řasy od značky Ardell.
Po téhle magnetické lince jsem koukala už dlouho a díky spolupráci s eshopem rajnehtu.cz jsem ji mohla vyzkoušet a teď se s vámi chci podělit o moje dojmy a celkový názor.
Na líčení ze všeho nejvíc miluji výrazné oči a řasy, takže když jsem byla na základce a na střední, moje řasy byly většinou hrozně přemalované a ještě jsem líčení doplňovala očními linkami na horním víčku a i na spodním. 😄 Pak jsem si objednala nalepovací řasy a nějakou dobu jsem si je lepila, ale pak jsem neměla tolik času na takové každodenní líčení, takže jsem si je dávala jen výjimečně. Dokonce byla doba, kdy jsem se nemalovala vůbec a moje řasy si úplně odvykly na nanášení řasenky, takže je mám rovné a nedrží natočené ani když je natočím kleštičkami. Poté jsem narazila na magnetické řasy a říkala jsem si, že by to stálo za vyzkoušení.

Jak jste si určitě už všimly, jedná se o řasy, které drží na magnetické lince. Přišlo mi to strašně super až jsem tomu skoro nevěřila, takže jsem to rozhodně chtěla vyzkoušet. Podle všech videí to vypadalo tak jednoduše! Nanesete magnetickou gelovou linku, a na ní jen přiložíte řasy, a je to.
V balení najdete tedy magnetické gelové linky, řasy a k tomu rovnou i štěteček.
Je super, že se linky dají dokoupit i samostatně, takže pokud máte doma nějaké magnetické řasy, tak si můžete dokoupit jen linky a máte vyhráno. 🙂
Vybrala jsem si řasy s názvem Wispies a řekla bych, že jsou tak akorát. Nejsou příliš výrazné a ani dlouhé.
Jak vidíte, řasy mají na sobě čtyři mini magnetky a na lince drží perfektně.
Víte co je na téhle variantě super? Že když si řasy nasadíte špatně, můžete je kdykoliv sundat a nasadit znovu. Kdežto u nalepovacích to nejde. 
Co se týče linek, tak ty mají trochu jinou konzistenci než normální linky. Jsou hutnější a nanášejí se o trochu hůře. Ale hlavní je, že drží a nerozmazávají se. Byla jsem nadšená z toho, jak perfektně drží. Ovšem problém nastal večer při odličování. Klasicky jsem si odlíčila makeup jako vždycky a oči jsem nechala jako poslední. Sundala jsem řasy a uložila je do krabičky a pustila jsem se do odlíčení magnetických linek. Vlhčený ubrousek byl úplně marný 😄 micelární voda taktéž. Použila jsem odličovací mléko, olejíček, odličovací vodu s olejem, a nic! Linky držely jak přibitý. Vypadala jsem jako panda 🐼...
Trvalo mi to asi hodinu, než jsem oči trochu očistila a ráno jsem musela znovu.

Takže co vám rozhodně doporučuji?
Je nejlepší udělat si linky svými oblíbenými linkami a tyto magnetické jen naťupat navrch, abyste pak neměly takovou práci s odlíčením. 
Mějte se krásně!

You May Also Like

16 comments

  1. Nad takýmito premýšľam už dlho, keďže sa s klasickými nalepovacími riasami dosť trápim :D Skvelá recenzia, už sa konečne musím dokopať k ich kúpe :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! 😊 Já mám občas s nalepovacími řasy taky problém 🤣

      Vymazat
  2. Fiha, tak to musim vyskušat... umelé riasy som ešte nikdy neskušala, aj ked sm už nejaké doma mala, ale nejak sa toho bojim. Ale magnetiké možu byt fajn, škoda toho odličovania... ale niečo na to existovat musi, nie? Nejaký špeciálny odličovač...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, pokud se ti líbí výraznější řasy a celkově oči 😊 a jinak jsem ještě žádný nějaký speciální odličovač nenašla.. 😊

      Vymazat
  3. Já si nedávno magnetické řasy objenala taky, ještě nepřišly, ale rozhodně díky za tip ohledně toho horšího odličování. :-D To se hodí vědět, nalepovací se mi povedly pěkně nalepit snad jen jednou na poprvé a potom to byla už hrůza. :-D Tak snad mi tohle půjde lépe.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám podobné 🤣 tak si myslím, že by ti mohly tyto magnetické vyhovovat 😊

      Vymazat
  4. Podobné řasy jsem vždycky chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. :D Vypadají opravdu krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já nikdy neměla na sobě nalepené žádné řasy, takže pro mě jsou i ty magnetické naprostou neznámou :D Každopádně zrovna ty jsi ten typ, kterému ty řasy sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že to není pro každého 😊 ale jinak ti moc děkuji!!! 😍

      Vymazat
  6. Zajímavý článek! Také mám ráda výrazné linky a řasy a už jsem na youtube koukala na videa a s magnetickými řasy, které ale nebyly tak moc dobře hodnocené, takže jsem od koupě upustila, respektive jsem si raději koupila kvalitní lepidlo na řasy a s tím jsem zatím moc spokojená, i když samozřejmě nalepení je náročnější. Slyšela jsem už i o těchto, ale zde jsem zase četla, že ty magnety nejsou dobré pro oči, tak nevím, kde je pravda :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti sluší. Já toto nepoužívám ani si řasy nemaluji jelikož chodím na řasy ke kosmetičce. :-) A je to paráda mít krásná kukadla. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné řasy, já si už nějaké budu muset taky koupit, ale asi nalepovací...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ja umelé riasy nepoužívam, ale tebe to teda veľmi sluší. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  10. Umělé řasy nepoužívám, nemám nervy na to lepení, a když už se mi to podaří nalepit, mám pak strach, že to nevydrží celý den. Ale tobě moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja umelé riasy používam iba keď fotím alebo natáčam. Ale tieto vyzerajú tak prirodzenejšie že si ich viem predstaviť aj na bežný deň.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovědětVymazat