#2 VLOG - PEPCO HAUL, NEPOVEDENÉ TRIČKO & PEČU PERNÍK

by - čtvrtek, června 18, 2020

Ahoj! Možná je to moc na rychlo, že už je tu druhý vlog po dvou dnech, ale nějak mi to nedalo a chtěla jsem se s vámi podělit o to, co jsem teď poslední dva dny dělala a taky jsem chtěla trénovat úpravu videí a střihy, tak se mi to takhle sešlo a mám na YT už druhý vlog :D

Já osobně vidím menší pokroky a myslím, že příští bude zase o něco lepší :)

Takže vám moc děkuji, pokud se na video podíváte a pokud ho dokoukáte až do konce! :)
Je něco, co by vás zajímalo, na co byste se chtěli zeptat nebo co byste chtěli vidět u mě na kanálu? Neváhejte mi to napsat do komentářů a budu se moc těšit!

Tak se mějte moc krásně! ♥



You May Also Like

4 comments

  1. Je hrozně super, že jsi se k tomu odhodlala. Já k tomu sbírám odvahu už roky :D
    Samozřejmě, že začátky jsou těžké, hlavně asi než se člověk naučí věci okolo editace, ale ten nejdůležitější krok jsi zvládla- začít! Začátky jsou vždy nejtěžší, teď už to půjde jen snadněji.
    Dívala jsem se na oba vlogy a jsou super, začátečnické, ale jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě moc těší!! A moje rada určitě zní, vyzkoušej a uvidíš! Jde o to se do toho dokopat.. mě to trvalo 2 roky 🙈🤣 moc ti děkuji ještě jednou! Vážím si každého komentáře ♥️

      Vymazat
  2. Jéé Míšo konečně, musím se podívat jak budu mít čas, vědět to dřív, že máš videa, tak se už dívám ráno :) Jsem zvědavá!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káti, ale není to žádná sláva 😄 moc děkuji za komentář! ♥️

      Vymazat