Jak na dobré lívance k snídani?

by - sobota, června 20, 2020

Ahoj všichni, zdravím vás u dnešního článku a doufám, že máte krásný víkend! :-)

Protože já jsem si dnešní sobotní ráno zpříjemnila výbornou snídaní.
Co vám budu povídat, už několik let se snažím udělat ty nejlepší lívance na snídani, ale nikdy jsem nebyla tak spokojená. Pochopila jsem, že než se všechno vychytá, může to trvat opravdu dlouho. Nedávno jsem se ale naučila dělat lívance podle receptu od jedné instagramové maminky a musím říct, že je má opravdu vynikající.
ALE! Nedávno jsem měla tu příležitost vyzkoušet super nepřilnavý lívanečník díky spolupráci s e-shopem naseobchody.cz a o tom to prostě celé je - mít super pánev, která má nepřilnavý povrch a díky které máte všechny lívance stejně velké. Moje lívance na obyčejné pánvi vypadaly jako brambory - každý jinak velký. Ale mě i přijde, že z kvalitní pánve chutnají mnohem líp. A navíc tahle pánev je ozvláštněná vytištěnými smajlíky! Takže máte lívanečky se smajlíkama a to se mi líbilo úplně nejvíc.
Na jejich e-shopu najdete i spoustu dalších super věcí. Ať už doplňky do kuchyně, nádobí, kuchyňské spotřebiče, prostě všechno k přípravě jídla! A to my co? Milujem!

NA 7 LÍVANEČKŮ POTŘEBUJETE:
70g polohrubé mouky
1 vajíčko
70g tvarohu
trochu prášku do pečiva
skořice
stevie, nebo něco čím sladíte
trochu vody, trochu mléka

na ozdobení můžete použít cokoliv co vám chutná
Já používám nejčastěji ovoce, javorový sirup, arašídové máslíčko, jogurt, nutellu.. prostě na co mám zrovna chuť. :)


*mlékem těstíčko doředíme, ale nesmí být moc tekuté! :)
*pánev jsem pomocí mašlovačky vytřela olejem

Máte nějaký osvědčený recept na výborné lívance? A co nejraději snídáte? Samozřejmě že tahle pánev není určena jen na lívance, ale i na volská oka nebo třeba i bramboráčky a spotřebujete opravdu malinké množství tuku.

Budu se na vás těšit u dalšího článku!
Mějte se krásně! :)

You May Also Like

17 comments

  1. Odpovědi
    1. Ale do teprve ty výborně kynuté lívance! Moje maminka dělá ty nejlepší 💛

      Vymazat
  2. Souhlasím, že dobrá pánev je základ, naše babička má starou litinovou a na tu se nepřichytne naprosto nic, je fakt super a lívance z ní chutnají jedna báseň. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych ale řekla, že základem je mít kvalitní pánev :) Já ráda dělám lívance s kefírem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak 😊 teda, to jsem ještě neslyšela 😊 podívám se a někdy určitě zkusím 😊

      Vymazat
  4. Ty jsou přímo dokonalé! Už na Insta jsem u tebe obdivovala tu pánev se smajlíky! :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já lívanečník mám, ale asi si pořídím ještě jeden, protože Ty smajlící mě fakt baví :)) Díky za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho je prave můj první , a jsem úplně spokojená a přesne jak píšeš, ty smajlíci mě taky baví 😊❤️

      Vymazat
  6. Tak ten lívanečník je hrozně roztomilý, já zatím dělám právě jen na pánvi a taky jsou často úplně jinak velké :D I když myslím, že tomu už přicházím na kloub! A tento recept vypadá skvěle, takže určitě někdy zkusím (já většinou dělám banánové).

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viiid? Že roztomilý 😊😍 miluju ho. Ale určitě jde o cvik na normální pánvi, jen jsem byl líná a chtěla jsem to ulehčit 😄 určitě vyzkousej, je suprový 😊

      Vymazat
  7. Ja milujem lievance ♥ Robím si ich pravidelne, z ovsených vločiek, banánu a proteínu ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat