Pepco haul za měsíc červenec / video + fotky

by - pondělí, července 27, 2020

Ahoj!

Rozhodla jsem se, že budu každý měsíc přidávat video haul z pepca za každý měsíc, jelikož do Pepca chodím pravidelně a mám to tam moc ráda! :)
Celou historii o mně a Pepcu se dozvíte na začátku videa, tak pokud se chcete mrknout, určitě mrkněte. :-)
No a pro ty z vás, co se neradi koukáte na videa, jsem přiložila i fotky zvlášť! :) ♥
Co vy a Pepco? Chodíte / nechodíte? Já to tam miluju! ♥









You May Also Like

4 comments

  1. Veľmi pekný nákup. Tie ružičky sú krásne tiež by som si ich vzala.

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc 😊 růžičky jsou opravdu krásné. 🌹

      Vymazat
  2. V Pepcu také občas něco ulovím, mají pěkné hrnky, misky a některé věci do kuchyně, jinak hlavně dekorace dekorace :-)

    OdpovědětVymazat