VLOG #5 | procházka v lese & obyčejný den

by - pondělí, července 13, 2020

Krásný start do nového týdne vám všem přeji! :)

Jak jste si užili víkend? :) My jsme se teď dost často naučili chodit s pejskama do lesa, do přírody, a je to prostě úžasný na odreagování, odpočinek a nasátí energie! ♥
Kousek jsem vám natočila i do mého 5. vlogu, tak pokud budete chtít, můžete se podívat! + jsem vám natočila takový obyčejný den, tak snad vás bude alespoň trochu bavit.
Budu ráda za vaše zhlédnutí a komentáře! :) Pokud se vám video bude líbit, můžete mi dát i odběr nebo třeba like ♥ 
Budu moc ráda a vám přeju krásný pondělní den!

You May Also Like

14 comments

  1. Máš krásnych havkáčov :) Super vlog, Teším sa na ďalší

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
  2. Super vlog, těším se na další. Taky mám moc ráda relax v lese s pejskem :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) s přítelem jsme si to úplně oblíbili :) ♥ A moc ti děkuji! :)

      Vymazat
  3. Jé, bezva video 🌷

    Pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě tady:
    Shades of Silvie

    Měj se krásně 🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Zwyczajny, ale piękny dzień! Opravdu krásný! :)
    Pozdravy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super vlog, taky bych se hned šla do lesa projít! Bohužel náš pes by se mnou sám nikdy nešel, bez páníčka (mého dědy) ani ránu :D

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám 🤣 ale je zase hezký, když jsou psi fixovaní na páníčka. Můj pes by beze mě taky nedal ani ránu 😄😍

      Vymazat
  6. Někdy je mi líto, že nemám pejska a nechodím s ním na procházky. Jenže člověku se chce jen když je teplo :D. Ten lívance s obličeji :DDDDDD. To je funny.

    Jinak videa už jsou super, jsi tam slyšet a hudba je akorát hlasitá. Akorát bych mrkla u foťáku, jestli tam nemáš nějakou stabilizaci. Občas se to trochu třese. Nebo to udělat pak v postprodukci :). Ale to je jen takovej malej tip :).

    A co se týká tý snídaně. Taky mám občas koblihu a bílej jogurt a fakt to není typická influ snídaně 🤣.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super. 😊 My s pejskama chodíme za jakéhokoli počasí, hlavně, aby se vyběhali. 😊 Jé, ale moc děkuji za pochvalu! Vážím si toho a každým videem to chci víc a víc zlepšovat. 😊♥️ S tím třesem jsem si uvědomila, že jsem si zapomněla vzít stativ. Jinak mi to se stativem nedělá. Tak příště to zase polepším 😄💛 přesně, někdy prostě je taková snídaně lepší, než ty vyfocené na insta 😄

      Vymazat
  7. Na videjko se mnou kouká tříletá sestra a teď pořád žvaní o tvých pejscích achjo, zábava na zbytek večera :D :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat