Zútulnění našeho balkonu

by - čtvrtek, července 02, 2020

Tento rok jsme si řekli, že chceme trošku zútlnit náš balkon a trochu ho vylepšit. Takže jsem začala zjišťovat a hledat inspirace, co by se mi líbilo a hlavně co by se na náš balkon hodilo. Jako první a nejhlavnější na celém tom zútulnění byl koberec. Protože ano, přiznejme si to, obyčejný a nevzhledný beton nevypadal úplně nejlíp a jen jeden koberec dokáže s balkonem udělat divy.

A proto jsme hledali na internetu, jaký koberec by se nám líbil a taky aby byl praktický, protože nám na balkon prší, tak aby byl odolný proti vodě.
No nejlépe v hledání vyšel travnatý koberec, který plnil naše požadavky.
Koberec jsme si nakonec vybrali ze stránky superpodlaha.cz , kde mají široký výběr koberců jak do bytu, tak na zahradu nebo terasu, ale také nabízejí i plovoucí podlahy nebo třeba lina. Navíc na zákaznickém servisu jsou extra milí a ochotní vám s čímkoliv poradit nebo pomoct.
Sami mi doporučili koberec s názvem SQUASH, který má jako podklad černou gumu, což napomáhá k vysychání, pokud koberec zrovna zmokne.
Dokonce jsme se společně domluvili, že mi koberec zašlou uříznutý na míru, protože máme špatný rozměr.
Už i to nám ulehčí práci se seřezáváním koberce doma a beru to jako velký plus.
Opravdu mohu říct, že zákazník a ochota je u nich na prvním místě.

Před:

Po:
Pokud plánujete taky zútulnit váš balkon nebo terasu, doporučuji se na eshop podívat a věřím, že každý si vybere podle svých vlastních požadavků. :)
I našim čumáčkům se koberec líbí :)
A já si teď konečně budu užívat každý slunečný den na našem balkoně a konečně chytat ten bronz! :)
A co vy? Také rádi vysedáváte na balkoně?

Mějte se krásně!

You May Also Like

18 comments

  1. Máte to tam hezké, určitě to hodně prokouklo a pejsanům se to také, zdá se, líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je změna! Moc se vám balkónek povedl, určitě tam teď rádi trávíte čas :)) Také se těším, až si vše včetně balkónu budu zařizovat u sebe v bytě. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti naše změna líbí 😊💛 dneska konečně hodím opalovačku, pokud teda vyleze to sluníčko! ☀️ A to ti věřím, miluju zařizování a dekorování 😊 je to prostě radost. 😊

      Vymazat
  3. Úžasná proměna! Užívejte na balkónu krásné slunné dny. :-) My teď rekonstruujeme komplet dům. Sami jsme s přítelem natahali novou elektriku, lina, teď lina oblepujeme lištami, čeká nás montování nábytku. No je to běh na dlouho trať, ale aspoň budeme ve svém. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! ♥️ Teda, to jste šikovní! A jinak montování nábytku a dekorací já úplně miluju! To je prostě radost 🤣♥️♥️

      Vymazat
  4. Super změna! :) Já doma balkón nemám, ale nedám dopustit na naší terasu, kde teď trávím většinu volného času. <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda vysedávám venku, když to jinak nejde tak alespoň an balkoně. Ale ten v praze bohužel nemáme :/ Ae hledáme byt a moje podmínka je právě minimálně balkon! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já samozřejmě taky jsem nejradši venku ♥️ ale když jsem doma tak jedině na sluníčku na balkoně 🤣🌸 to je škoda, no, taky bych nechtěla byt bez balkonu... Tak ať se daří s hledáním! 💛

      Vymazat
  6. Proměna krásná, balkónek vám vážně prokoukl :) S přítelem také pomalu ale jistě zútulňujeme a dnes si jedeme pro velký květináč na bylinky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujeme, moc si toho vážíme! 😊💛 Jé, tak to vám závidím! My jsme taky chtěli bylinky, ale máme jen pažitku, rajčata a papriky 😄 bazalka se nám vůbec nechytala 😔😄

      Vymazat
  7. Moc pěkná proměna!! My balkon nemáme, ale určitě musí být super tam takhle relaxovat :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! Jsme rádi, že se líbí i vam všem 😊😍

      Vymazat