VYCHÁZKA NA HŮRKU

by - neděle, srpna 22, 2021

 

Krásný den ♥
Jak jste si užili víkend? My jsme využili slunečné soboty a vyrazili na kopec na Hůrku. Je to tam dost slušně do kopce, měla jsem pocit, že to nezvládnu :D :D Ale dolů to bylo ještě horší, žejo.. to jsem málem válela sudy :D
Nafotila jsem pár fotek, tak si je tu odložím ♥
Svačinka na dobití energie :D tenhle ledový čaj od Liptonu jsem neměla už pěkně dlouho a zase jsem si připomněla tu chuť, taková nostalgie :D nejvíc mi chutná broskev.
Než jsme došli na samotné místo, tak jsme si ještě prošli les, kde to bylo moc hezký. :)
Nevím proč, ale tady na té fotce to vypadá skoro jako podzim.. spadané listí a celkově ta atmosféra. A to je srpen. :D
Co mě fakt naštvalo, tak je to to, že je to skoro všechno poničené, počmárané, poházené odpadky a plno bordelu. Stalo se z toho místo, kam chodí teenageři chlastat a bohužel si to po sobě nedokáží odnosit do odpadkového koše, který je dole v lese na cestě. Logicky nahoře odpadkový koš není, protože by se tam popeláři neměli jak dostat. Kdybych u sebe měla velký pytel a rukavice, sesbírám to a udělám tam hned pořádek. Poházené roušky a respirátory tomu taky moc nedávaly.
Jeden článek tu už z Hůrky je, ale je to tak 3 roky zpět. To tu bylo nově a ještě to tu nebylo tak poničené. Článek najdete TADY. :) Z rozhledničky vidíme celé naše město na dlani. :)

Užívejte zbytek neděle a těším se zase u dalšího článku! :)

You May Also Like

20 comments

  1. Vyhlídky, to je moje!!! :)) hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy v Praze máte víc možností, no 😞😂😂 děkuji 💖

      Vymazat
  2. Krásne výhľady :) Musel to byť skvelý výlet

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny výhľad :)
    Škoda len toho neporiadku... ale ľudia sú rôzny :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě.. takové hezké místečko.. ale někteří lidé se neumí chovat slušně. Příroda nám to všechno vrací, jak se k ní chováme...

      Vymazat
  4. Úvodní "animace" je dokonalá :) Krásné místo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Domi mockrát děkuji 😍 dělala jsem ji přes mobil a není úplně podle mých představ, ale jsem ráda, že se aspoň někomu líbí ❤️

      Vymazat
  5. To jsou krásné výhledy. Já byla celý víkend na oslavě mé nejlepší kamarádce s kterou se znám od 1. třídy. Obě nám už je 30. Takže naprosto užitý víkend. Vypnula jsem naprosto a upřímně jsem přesně tohle potřebovala.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji😊 teda, tak to jste si víkend pěkně užily! 😊

      Vymazat
  6. Veľmi krásne fotky aj výlet :) Najviac sa mi páči ta maličká výhľadna. Je to veľmi krásny výhľad :)

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet a ty výhledy...skvělý😍

    OdpovědětVymazat
  8. Som rada, že si si výlet užila. Tiež ma štve ako sa dnešná mládež chová a keď narobí bordel nevie to po sebe upratať. Proste hrôza...
    Krásne fotky a ten gif na začiatku...♥ Práve som tu na prvej návšteve a veľmi sa mi tvoj blog páči. ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Lipton je zkrátka lovebrand. :D ♥ ale já rozhodně kopu za tým citron.
    Výhled vážně krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové procházky miluji, udělali jste si krásný výlet! :)) Moc hezké fotky, sluší ti to Míšo. :)

    OdpovědětVymazat
  11. To video na začátku je dokonalé <3 Výhled je tam moc krásný, jen škoda toho nepořádku. Mě přijde, že je podzimní počasí už tak týden :D Ale já se i na podzim moc těším, takže mi to ani tak nevadí :) Hlavně aby bylo nějaké babí léto :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat