ASTRATEX: Vášeň, která mě baví

by - pondělí, března 28, 2022

Beautiful lingerie is my passion
♥ ♥ ♥

„Rozhodně jsem ženou a užívám si to.“ —  Marilyn Monroe

Astratex je tu s námi od roku 2000 a já vždy obdivovala, jaké krásné kousky nabízí. Spodní prádlo je něco, co bysme my ženy neměly podceňovat. Navíc je to něco, v čem se můžeme cítit úžasně a sexy.

Astratex se převážně zaměřuje na podprsenky, kalhotky a doplňky ke spodnímu prádlu, jako jsou například podvazkové pásy, silonky, nebo třeba korzety a erotické prádlo.

Když se mi naskytla možnost spolupráce, byla jsem překvapená a zároveň hrozně ráda. I kdybych musela, tak tohle bych rozhodně nikdy neodmítla. Je to pro mě ohromná pocta, čest.

Co naprosto miluji, tak jsou podvazkové pásy a podvazkové silonky. Je to luxusní doplněk ke spodnímu prádlu a rozhodně to oživí celou postavu. Ovšem základ je vybrat správnou velikost. :) Na webu najdete více druhů a barev. Já zvolila obyčejný černý pás a obyčejné černé silonky. Ideální pod šaty, protože nemám ráda, když se mi klasické punčochové kalhoty zařezávají do břicha. :D Podvazkový pás je nastavitelný a zapíná se jako podprsenka.
Dále mají obrovský výběr kalhotek. Velikosti se pohybují od XS až do 5XL.
I když nejsou vidět, nevyplácí se jejich výběr podceňovat. Ideální kalhotky jsou ty, které sedí tak, že o nich při nošení prakticky nevíte. Na výběr mají kalhotky s vyšším střihem, krajkové, brazilky, tanga či francouzské kalhotky.
Miluji kalhotky, které mají krajku a mašličku. Oboje, které jsem si vybrala, jsou velice příjemné, pohodlné a nikde se nezařezávají. To je ale tím, že jsem si vybrala správnou velikost přes jejich kalkulačku a tabulku, podle které jsem si změřila míry.

Asi bych měla zmínit, že občas mám problém sehnat podprsenku, která mi krásně sedne a nebude nikde odstávat - nevýhoda malých prsou. :D Někdy si na to stěžuji, ale nejsem vyloženě nespokojená.

Proto mě Astratex baví, protože nabízí velikost podprsenek od 65/A až do 120/G, takže mám takový pocit, že si vybere opravdu každá!
Za co také dávám velké plus tak je to, že na stránkách mají vlastní kalkulačku a vy si tak v klidu vypočítáte svojí přesnou velikost a máte zaručené, že prádlo vám bude opravdu sedět! :) Popravdě jsem z toho měla trochu strach - myslela jsem si, že mi podprsenka nebude, ale sedí naprosto perfektně.
Vybrala jsem si klasiku černou a bílou, protože tyhle barvy podle mě nesmějí chybět v šatníku.
Tyto podprsenky jsou jen lehce vyztužené, takže žádná push-upka. Nechybí ani kostice a jsou opravdu příjemné a pohodlné na těle.

Na Astratex se v tomto směru opravdu můžete spolehnout. Nezklamal a já jsem nadšená. A myslím, že i přítel je nadšený. :D

Pokud si žena vybere správnou velikost a střih, vždy si bude připadat sexy a přitažlivě a bude tak spokojená ve svém těle.

Děkuji za skvělou příležitost a za zaslání produktů.
Jak je vidno, já mohu obchod Astratex jedině doporučit!

Mějte se krásně.

You May Also Like

18 comments

  1. Nádhera! Obdivuji tě za ty fotky, jsi moc hezká a krásně jsi prádlo "prodala". Sama na Astratexu neobjednávám, ale slyším na něj mnoho chvály. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tak hezký kompliment. ♥ Vážím si toho.

      Vymazat
  2. Astratex má samé nádherné kousky 😍, také se chystám něco objednat 🙈🤗.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jim před rokem psala o spolupráci, zabývám se amatérským focením jako model - TFP focení a měla bych šanci dobře nafotit a byla jsem odmítnuta...

    Tím chci říct, že Astratex oblečení vnímám už jistou dobu a i když prádlo od nich nemám, je jedno z těch po kterých pravidelně koukám a do budoucna zajisté vyzkouším.

    Vybrala sis moc hezky.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to já bych tak velké firmě sama od sebe asi nikdy nenapsala.. 😊 mně fotky nafotil přítel 👉🏻 vždycky když něco potřebuju nafotit, tak něco společně vymyslíme. 😊🙏🏻

      Až budeš objednávat, určitě budeš moc spokojená. Stojí to za to. ❤️❤️❤️
      A moc Ti děkuji😊

      Vymazat
  4. Také mám nejradši kalhotky s krajkou :) Podprsenku s kosticemi už nezvládnu... Minule jsem skoro všechny doma měla v prádle a chtěla jsem si ji vzít, ale vydržela jsem to v ní 5 minut :D Já kupuji buď sportovní nebo krajkové bez kostic :) Přítel ti nafotil moc hezký fotky! By toho mýho mohl učit :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mám malý prsa, tak jsem za ty kostice ráda 😄😄🙏🏻
      A děkuji! Povedlo se mu to, no... 😄

      Vymazat
  5. Zrovna jsem četla článek s recenzí na spolupráci s Astratex jinde a říkala jsem si hmm nic extra zajímavého, raději si pořídím levnější prádlo jinde, ale podvazkové pásy jsem netušila, že dělají a to mě teda zaujalo! :D Přece jenom se na ty jejich webovky podívám. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že jich tam mají! 😄😍❤️ Určitě se koukni 😊

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší :). Krajka je prostě krásná a elegantní :).

    OdpovědětVymazat
  7. Si veľmi pekná. Pristane ti to. Chcela by som tvoju postavu.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, skvělé fotky a skvěle pózuješ :-D Já bych se na focení spodního prádla asi dost styděla, ale to protože prostě taková jsem :-D Vypadá to fakt skvěle. Na Astratexu jsem ještě nikdy neobjednávala :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pozerám, že som zabudla dať komentár...
    Si krásna a mladá, užívaj si to, pristane Ti všetko :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně takhle pěkně mi sedí až bezešvé zpevňující podprsenky . Dokud jsem nosila obyčejnou podprsenku z obchodu, tak mi vždycky buď lezly prsa ven z košíčků, nebo mi nahoře košíčky odstávaly, takže jsem se v podprsence nikdy necítila dobře. Tadle podprsenka mi prsa krásně drží a je tak pohodlné, že ani nevím, že mám podprsenku na sobě :-) .

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, super věci. To teda přemýšlím, že bych si taky něco takového koupila. :-) Mám krajky ráda a manžel je z nich celý paf. Prostě vím, jak na něj. :-) Jen teda moc nevyrostl a proto musí nosit pánské boty s podpatkem. Mně to ale nevadí. Osobnost má takovou, že by zastínil leckteré dvoumetrové basketbalisty. :-)

    OdpovědětVymazat