DOMA HLAVNĚ POHODLNĚ 🩳🧦

by - pondělí, března 21, 2022

Pohodlnost nadevše! Nevím jak Vy, ale já pohodlnost preferuju úplně ze všeho nejvíc na světě. Nechápu, jak někdo může přijít z práce a v džínách si sednout na gauč a být v nich až do večera. To občas dělával můj přítel - nechápu.

Já jsem ta, co je doma věčně v teplácích, kraťasích, nebo legínách. Jakmile se vrátím domů, tak jako první běžím ke skříni pro tepláky/legíny a hned se převlékám. Pak až vyndám nákup a udělám všechno ostatní. Nesnesu být doma v upnutých džínách. Proto ocením všechno na doma, co je pohodlné. Není nad to, cítit se tak super a v pohodě.

Určitě jste už někdy viděli trenýrky, které nenosí jen chlapi, ale i ženy. A to sice pohodlné trenýrky s gumou v pase z Trenýrkárna.cz

Dostala jsem tu možnost si nějaké trenýrky vybrat a pro mě to bylo úplně super, protože takových věcí není nikdy dost a navíc je můžete nosit klidně i na spaní.
Vybrala jsem si nádherné, tyrkysové s hvězdičkami a jsou nejvíc roztomilé. ♥ No řekněte sami?
Tyto trenýrky jsou od značky emes a mají spoustu dalších motivů, barev a značek na výběr.
Kromě trenýrek jsem si ještě vybrala jednoduché & pohodlné ponožky od značky Bellinda, které můžete nosit do nízkých bot, abyste nemuseli nosit vysoké ponožky a nebyly vidět.
Jsou absolutně pohodlné, na noze je téměř necítíte. Hned jsem si je naprosto zamilovala. Vzala jsem si je ještě v černé barvě.

V čem doma nejradši chodíte oblékané Vy? A neříkejte mi, že přijdete z práce a zůstáváte v džínách. :D

You May Also Like

21 comments

  1. Trenýrky vypadají suprově, mají nádhernou barvu. Jinak já to mám stejně, nenávidím, když mám něco upnuté, když to tlačí, zařezává se atd atd, takže kolikrát když vím, že budu dlouho mimo domov, tak si ty rifle nevezmu ani ven, místo toho radši sukni nebo legíny. Rifle nosím jen na kratší pochůzky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barvička se mi taky hned zalíbila. 💚 Přesně tak! A čím jsem starší, tím více chodím ven v legínách nebo dokonce i v teplácích. Ale do práce bych si to nedovolila. 🤔😁😁

      Vymazat
  2. Tak to mám i ja, hneď po príchode domov sa musím prezliecť do domáceho a hlavne pohodlného oblečenia :-)
    Tie trenýrky pre ženy je super nápad a sú krásne, viem si ich predstaviť na leto. Predpokladám, že to bola spolupráca...
    Prajem Ti pekné dni!
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc a nejsem sama. Já vždy otevřu dveře, sundám boty a běžím do skříně pro tepláky. 🤣
      Na léto budou super.. jinak ano, je to spolupráce a jsem za ní moc ráda.😊💚
      Měj také hezké dny!

      Vymazat
  3. Jednoznačně pohodlí v teplákách a také se převlékám hned po příchodu domů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne... Nedokážu si představit, že sedím na gauči a jím v džínách. 🤣🤣🤣🤦🏼‍♀️

      Vymazat
  4. Mně se tyhle trenýrky líbí. Chtěla bych jedny pro přítele i pro mě. Ty párové :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Žejoo? Jsem ráda, že nejsem jediná, která si to myslí taky ♥

      Vymazat
  6. No, přiznám se, že poslední dobou přijdu z venku a docela dlouho mám na sobě ještě ty džíny, jak přijdeme hned oblétávám malého a nějak není čas na sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak s dětmi to naprosto chápu! :D :) To člověk chce nejdříve obstarat je, a až pak trochu času pro sebe. :D

      Vymazat
  7. Tým legíny! Ale já je nosím i na normální nošení, takže se doma víceméně ani nepřevlékám :D V riflích bych to taky nevydržela, nechápu :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Kraťasy mají naprosto dokonalou barvu! Tohle je jeden z mých oblíbených odstínů modré a moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ráda pohodlí, takže jen co přijdu z práce, utíkám pro tepláky/v létě kraťasy 😅 a cokoliv co má motiv hvězdiček taky můžu 🙈😍.

    OdpovědětVymazat
  10. Od jistého věku, a to nejsem zrovna stará, je mi jen lehce přes třicet, si říkám, že je důležité být v pohodlném oblečení i venku. Takže mě asi nejvíc teď baví bio bavlna oblečení, protože je to fakt maximálně pohodlné, vzdušné a kromě toho to je ještě udržitelná móda šetrná k životnímu prostředí. I když přiznám se narovinu, že ta udržitelnost nebyla v mém případě priorita číslo 1.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to doma úplně stejně jako tady Jana. Třeba teď doma nejvíc nosím MMA oblečení a prostě věci, co jsem si objednala z Oktagonu, na který s manželem koukáme. Pohodlné mikiny, tepláky, co nikde netlačí. Co víc si na home office přát, že? :) Prostě to pohodlí je důležité, to je jasná věc.

    OdpovědětVymazat