RANDOM PHOTOS ♥

by - středa, března 16, 2022

 Ahooj, hezkou středu! :)

Jak se máte? Jsem tu po delší době, protože už jsem se konečně musela dokopat a zasednout k PC. Řeknu vám, asi bych potřebovala, aby měl den minimálně 40 hodin. :D

Za poslední dobu skoro nic nestíhám, nemám na nic čas a ani teď nebyla nálada... všichni určitě víte, co se děje ve světě a je mi z toho hrozně na nic. První dny, kdy to všechno začalo, jsem nedělala nic jiného, než jsem jen celý den sledovala zprávy a novinky.. nemohla jsem pořádně jíst, spát.. člověk by nevěřil, že něco takového nastane. Každopádně pomohli jsme, podpořili, ale co víc můžeme udělat... asi nic dalšího. Je mi hrozně líto všech rodin, dětí, zvířat, které postihla tahle katastrofa. :-( Tolik ztracených životů a smutku v pár dnech... a to ani zdaleka nevíme, kdy to konečně skončí.
Politice nerozumím, stejně jako tak nerozumím tomu, proč se to nedalo vyřešit jinak, než válkou a úmrtí tolika nevinných lidí. Mám v sobě tolik zla na konkrétního člověka, že bych musela být zase a zase tak sprostá.. tímhle článkem zároveň nechci rozpoutat debatu o válce. Pouze jsem ze sebe chtěla dostat to, co se ve mě poslední týdny vaří. A vím, že to tak má každý normální člověk.

Každopádně... v dnešním článku jsem vám chtěla alespoň ukázat pár mých posledních fotek z mobilu a co je nového.

Valentýn ♥ dostala jsem takovou nádhernou a barevnou kytičku. Tady byl svět ještě v pořádku. ♥
Ještě pořád nemám zapojenou novou troubu, každopádně štrůdl upéct ještě zvládne. Už se nemůžu dočkat, až budu mít troubu zapojenou a upeču nějaký dort! ♥
Začala jsem pravidelně cvičit. Začínala jsem s jógou, ale postupem času jsem zjistila, že mě nebaví tolik, jako posilování a běhání na orbitreku. :D 
Cvičím s činkami z Pepca a jsou to kilovky, jenže už mi nestačí a jsou na mě moc lehké. :D
Teď jsem začala cvičit se 6 kg činkami a to je jiná! :D Ale opatrně, nechci vypadat jak nějaký kulturista, protože ruce nepatří mezi moje nejhubenější části těla. :D
Napište mi, jak se máte a co je u vás nového. ♥ :)
Já se konečně vrhnu na čtení dalších blogů a vy se mějte krásně, těším se na vás u dalšího článku. :)

Jo a mimochodem začali jsme se dívat na Euphorii a úplně to miluju! :D
Tahle písnička u mě a u sousedů jede teď 24/7 :D


You May Also Like

7 comments

  1. Ahojky,
    dostala si krásnu kytičku a na fotkách Ti to veľmi pristane!
    Super, že si sa dala na cvičenie, aj ja trochu...
    Budem sa tešiť na Tvoj vlog, už mi chýba.
    Pekný deň Ti prajem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, moc děkuji! ❤️
      Jsem ráda, že je nás víc, co cvičí a snaží se alespoň něco dělat pro své lepší JÁ 💙
      VLOG už natáčím, měl by vyjít někdy v týdnu. Měj hezkou neděli! 😊🎀

      Vymazat
  2. Krásné fotky Míšo a je super, že jsi se pustila do cvičení. Poslední dobou se o to také snažím. Sice to ne vždy vyjde podle mých představ, ale lepší, než nedělat vůbec nic. :) Ta kytička je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlínko, jsem moc ráda, že nejsem sama 💗 je to skvělý pocit, vědět, že pro sebe něco děláme. 😊

      Vymazat
  3. Krásnou barevnou květinku jsi dostala, ty barvy úplně přivolávají jaro 🌸. Držím palce, ať se trouba brzy podaří zapojit a ty můžeš vesele péct 🤗.

    OdpovědětVymazat
  4. No v posledních týdnech se mám tak, že absolutně nic nestíhám. Do toho všeho rodiče mají covid, takže se tak nějak o chod domácnosti starám já, ale naštěstí jim nic vážného není. Alespoň vidím, že v nestíhání nejsem jediná. Je super, že jsi se pustila do cvičení. Také se snažím cvičit, když to jde, ale většinou to stíhám jen 1x týdně. Ta kytka je boží. ♥

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat