CARROT PIE

by - čtvrtek, listopadu 03, 2022

Tenhle článek píšu mezitím, co přítel v kuchyni vaří večeři. (to by mě zajímalo, co provedl. :-)) Dělá buřty na pivě. :D Oh, to se mám, že si taky konečně udělám čas pro sebe. :D
Před několika dny jsem dostala chuť na něco sladkého, pečeného, domácího.. Tak jsem si řekla, že upeču něco z toho, co doma máme. Nedávno jsem dělala k obědu dušenou mrkev s masem a bramborem, takže pár kousků mrkve nám ještě zbylo a tak jsem si řekla, že upeču nějaký koláč. Dostali jsme tašku vlašských ořechů, takže jsem hned věděla, že je tam dám taky.
Nejdříve jsem myslela, že udělám klasické bábovkové těsto a do toho jen přidám nastrouhanou mrkev a rozdrcené vlašské ořechy, ale nakonec jsem hledala recept přímo na mrkvový koláček. Našla jsem a vyzkoušela.
Můžu vám říct, že je absolutně výborný! Nechci se nějak chválit, ale pochvala je potřeba. :D Určitě vám sem přiložím odkaz na recept a pokud máte rádi sladké, tak tenhle recept budete milovat!
Najdete ho TADY.

A já si jdu užít rychle ještě času pro sebe a jdu relaxovat do vany! :D
Mějte se krásně a dobrou noc! ♥

You May Also Like

14 comments

  1. Mrkvový koláč jsem zatím nezkoušela 🙂, jen jednou jsem ochutnala mrkvový dort a nebyl tak špatný 🙂. Koláč se ti povedl 🤗🍂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju všechno, kde je mrkev. 🥕🙈😀❤️ Moc děkuji. 😍

      Vymazat
  2. Ten vypadá výborně! :) Mrkvové dorty úplně miluju, tak i koláč by mohla být dobrá varianta. :)
    A přítele máš teda šikovného. :D Ten můj neuvařil už ani nepamatuju .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten můj taky ne!!!! 😂 Proto jsem psala, že nechápu a jestli spíš něco neprovedl. 😀😀 A jinak moc děkuji. ❤️😍

      Vymazat
  3. Vypadá moc krásně! 😍 Mrkváč bych už delší dobu taky někdy chtěla zkusit, takže recept ukládám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Te vypadá luxusně, nikdy jsem ho nedělala, ale možná, že to vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá skvelo! :) Ja som mala carrot cake teda zatiaľ iba raz, ale bola to láska na prvé zakusnutie

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Mrkvový koláč jsem nikdy nedělala, ale láká mě si ho někdy objednat aspoň v cukrárně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Mrkváč, to já ráda! Zrovna včera jsme ho také měli :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, vypadá mooc dobře. Na podzim jak dělaný :) Mrkváče mám ráda. Zítra jdeme s kamarádkou do kavárny, tak snad tam budou mít nějaké podzimní dortíky :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to skvěle, ale já jednou dělala mrkvový dort a vůbec mi nechutnal :-D Takže už se nebudu znova pokoušet :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Mrkvový koláčik vyzerá skvele, mám ho rada, asi najviac s citrónovou polevou :-)

    OdpovědětVymazat