Instagram Roundup

by - středa, července 26, 2023

Ahoj všichni! Nejspíš jste si všimli, že jsem od nového roku nebyla vůbec aktivní a nepřidávala žádné články. Je to z toho důvodu, že jsem neměla žádnou motivaci a našla jsem si novou práci, kde jsem konečně šťastná a spokojená. Hodně jsem přemýšlela, zda se do světa blogování vrátit, nebo ne. YouTube jsem už ukončila a zatím se tam už ani neplánuji vracet, ale na blog zanevřít nechci. Je to taková moje srdcovka, kterou miluji už od roku 2014, to znamená od mého prvního blogu. Moc mě to bavilo a ráda bych se do toho zase vrátila.

Jak si můžete všimnout, tak jsem chtěla začít s novým štítem a tak jsem změnila design blogu a moc se mi líbí. Já mám momentálně dovolenou na celý měsíc, takže jsem se do toho pustila se vším všudy a už se koukám i po nějakém dobrém foťáčku, aby to nabralo ještě větších rozměrů. Nevěděla jsem, jakým článkem mám po tak dlouhém návratu začít, tak mě napadl právě Instagram roundup, abych vám ukázala, co se za celou dobu dělo.


__________________________________________________________________________________________________________________
Přestal mi fungovat mobil a tak jsem si pořídila nový a to rovnou iPhone 11 a jsem neskutečně spokojená.
Dostala jsem formu na bábovku a tak jsem ji pekla každý víkend.
Změna je život.
Další bábovka - tentokrát maková
Olíček oslavil už čtvrté narozeniny.
A spoooooustu dobrého jídla!
Bylo 38 stupňů a šli jsme s přítelem na stezku daleko, daleko. Byl z toho pěkný úpal.
Naše klasické vycházky na zahrádku se sváčou v kapse.

Doufám, že se máte fajn a já se budu na vás těšit u dalšího článku!

You May Also Like

4 comments

  1. Míšo, jsem moc ráda, že se vracíš k blogu! Tvůj obsah mi chyběl, ať už ve formě článků nebo videí. Nemyslím si, že by ti youtube nešel, moc mě tvá videa bavily, ale chápu, že je to časově náročná aktivita a skloubit práci, běžný život a ještě obsah je někdy oříšek. Držím palce, ať tě psaní baví a těším se na další články! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, moc moc děkuju za tak krásný komentář!! I mně to moc chybělo, celá tahle blogerská komunita a čtení ostatních článků. <3
      Jsem ráda, že jste pořád tady! :)

      Vymazat