Moje závislost

by - čtvrtek, července 27, 2023


Určitě každý máme nějakou závislost, bez které bychom se neobešli. U mě to jsou celkově nákupy a objednávání šperků. :) :D Nakupuju moc ráda, nejvíce teda oblečení, kosmetiku, doplňky do bytu a šperky. Poslední dobou se spíše už začínám bát, aby to nebyla nějaká nemoc, než jen závislost. Je to tak dva týdny zpátky, co mi přišly krásné náušnice, které jsem moc chtěla a dneska už se zase dívám na e-shopech po dalších. Říkám si dost, ale hlava mě nějak neposlouchá.

V dnešním článku vám chci ukázat náušnice, které jsem si fakt moc dlouho přála a nakonec se mi podařilo je sehnat. Jsou to náušnice značky Tous a hrozně moc jsem si je oblíbila, jak jsou roztomilé a zároveň jiné / crazy. :)

Spoustu lidí řešilo a hádalo se, zda to jsou medvídci s prsy, nebo ne. Já tam teda vidím nožičky, ale když jsem se na ně zadívala, tak na někoho to opravdu může působit jako prsa. A i kdyby to tak bylo, tak co? Tak bych měla v uších prsatý medvědy. :)
Schválně mi napište do komentářů, co si o tom myslíte vy... :D :)

Máte taky nějakou závislot? Napište mi ji do komentářů!

Já z nich mám velkou radost a jsem ráda, že je mám. <3

You May Also Like

4 comments

  1. Náušnice bych také mohla kupovat každý den, není jich nikdy dost! :D Vybrala sis nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že v tom nejsem sama! Celkově miluju všechny šperky a mohla bych mít každý den jiné. :D
      Děkuuji <3.

      Vymazat
  2. Důležité je, že se líbí tobě :). Zrovna náušnice jsou věc, kterou nenakupuji - mám v uších pořád jedny a vůbec je neměním, byť nějaké další doma mám (dostala jsem). Jsem na přendavání líná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. :) Dříve jsem taky byla líná, ale tím, jak je na noc sundávám každý den, tak ráno vždy v toaletním stolku hledám, jaký si v ten den vezmu. :D

      Vymazat