Květovaná sukně

by - sobota, července 29, 2023


| sukně Shein | svetr NewYorker | kabelka Zara | boty Champion |

Ahoj a hezkou sobotu! Mimochodem, poslední dny mi to počasí tak trochu připomíná spíše podzim, než léto, ale nijak si nestěžuji, jelikož ta vedra co byla, jsem moc nezvládala. Měla jsem úpal a to není nic pro mě. Každopádně jsem vám chtěla ukázat svůj dnešní outfit, protože jsme si s přítelem řekli, že navštívíme novou indickou restauraci u nás ve městě. Chtěla jsem něco pohodlného a rozhodně jsem nechtěla kalhoty. Takže jsem si vzala květovanou sukni a svetřík, protože do toho počasí se to hodilo.

No, co vám budu, dopadlo to tak, že se venku šíleně zatáhlo a začalo pršet. Restaurace je od nás pár km daleko a my nemáme auto, takže bychom museli pěšky a tahat se s děštníky se nám zrovna moc nechtělo. Tak změna plánu, převlékla jsem se do tepláků, objednali jsme si jídlo domů a rovnou jsme si k tomu pustili film. No, film.... přítel vybral nějaký indicko-americký a já už od začátku věděla, že na to koukat prostě nebudu. Dokoukali jsme do půlky a vypli jsme ho, byl strašný. Jmenoval se Milionář z chatrče a já nemůžu koukat na morbidní filmy, kde ubližují dětem. Mám z toho celkově divný pocit a lituju, že jsem se na nějaké části koukala. Za to si musím večer pustit nějakou hezkou pohádku, abych na to zapomněla. :D

Přeji vám hezký víkend. :)

You May Also Like

10 comments

  1. Občas plány nevyjdou, ale véča na gauči zní taky fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna sukňa,určite ju využiješ nabudúce :-) Aj tepláky majú svoje čaro...
    Film som videla asi 2-krát, áno, je to smutný film.
    A milujem indickú kuchyňu, často ju doma varím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano :) moc se mi právě líbila, proto jsem ji koupila <3
      Já jsem se indické kuchyně vždycky bála, jak je pikantní a hodně kořeněná. :)

      Vymazat
  3. Sluší ti to :). A i tato změna plánu může být moc fajn :D <3.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dny to opravdu nevypadá na léto a na to, že je teprve půlka prázdnin je celkem kosa. :D Skvěle jsi ale zkombinovala tu sukni a svetřík, moc ti to sluší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko souhlasím.. :D nejspíš už se máme začít připravovat na podzim a zimu :D :) a moc děkuji <3

      Vymazat
  5. Sluší ti. Nenapadlo by mi vzít si k letní sukni tenhle typ svetříku a přitom to nevypadá špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo <3
      Ten svetr byl první, po čem jsem sáhla a vyšlo to :D

      Vymazat