Krtkův dort

by - pátek, září 08, 2023

Krtkův dort?! Nejoblíbenější dort z mého dětství! Vždy jsem měla ohromnou radost, když nám ho mamka upekla. Pak už nám ho pekla rovnou na velký plech, protože jsme ho vždy rychle snědli a nestačil nám. Teď už mamka dělá jedině domácí, ale já poprvé v životě udělala ten z krabice. To jsme si tak večer s přítelem seděli doma na gauči a koukali jsme se na film, kde jedli nějaké zákusky :D a oba jsme prohlásili, že bychom si dali taky něco sladkého, upečeného. Tak nás hned napadl krtkův dort, sebrali jsme se a šli jsme nakoupit ingredience. :D
Upečený byl hned, jen jsme museli čekat, až zatuhne, takže jsme si ho dali stejně až druhý den. Ta chuť je prostě nepopsatelně výborná, miluju ho.




Jak jsme na tom vy? Taky ho máte rádi?
Já chci příště vyzkoušet domácí, tak vám sem kdyžtak pak hodím recept. :)

You May Also Like

14 comments

  1. Vloni jsem dělala tu zelenou "mechovou" verzi a taky byla výborná. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Krtkův dort jsem dělala snad jen jednou - ještě když byl syn malý, tak jemu k narozeninám. Vlastně ani nevím, proč jsem ho od té doby nepekla, protože mám ráda tmavé těsto, šlehačku i banány :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš napravit! :) Já ho taky neměla pěkně dlouho, až teď! :)

      Vymazat
  3. Já ho měla snad až v dospělosti :D ségře a mamce taky moc chutná. Jednou jsem dělala domácí, potom i ten kupovaný. Mamka ho nedávno koupila, tak brzo ho budu dělat znovu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tyjo, my už od dětství :D :D
      A milujeme ho všichni furt stejně! :) :D

      Vymazat
  4. Vyzerá výborne Miška.
    Párkrát som ho už upiekla, ale už dosť dlho nie, lebo syn nemá rád koláče s banánom... ale zato máme iných favoritov. :-)
    Krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Mě krtkův dort chutná, ale jenom když je bez banánu - ten mi nechutná :D Já teda kupovaný nikdy nedělala, ale domácí zdravější párkrát jo a ten byl fajn :) jako náplň mi úplně stačí tvaroh s čokoládou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho moc ráda :). Většinou si ho dělám v nějaké upravené „více fit“ verzi :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Věřím, někdy ty fit verze prostě nechutnají dobře... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krtkův dort jsem zrovna nedávno dělala bráchovi k narozkám a zmizel okamžitě! Také ho miluju, mňam. :))

    OdpovědětVymazat
  9. To je perfektní lahůdka, doteď si pamatuju, jak jsme koupili poprvé tu krabici, jednou vyzkoušeli a pak to mamka vytunila a pekla už bez krabice a směsi. A ty banány tam! Anebo jahody!

    OdpovědětVymazat