Moje neděle

by - neděle, září 10, 2023

Krásnou neděli všem! Doufám, že jste si užili víkend a jste připraveni na následující nový týden. Pro mě byl tento týden náročný, jelikož ve školce máme nové děti, jak už v září bývá všude a ani pro ně to nebylo jednoduché. Takže snad následující týden bude zase o trochu lepší a my se budeme zase těšit na víkend. :D
Já vám v dnešním článku ukážu pár fotek, co jsem nafotila na mobil za dnešní den. Včera jsme byli na zahrádce něco málo popracovat a pak na ledovou kofolu a párek v rohlíku. :D :)
Dneska jsem se viděla po delší době s mojí nejlepší kamarádkou a tak jsme spolu vyrazily na snídani a užily jsme si spolu hezké dopoledne. Doma jsme si pak dali s přítelem oběd a odpoledne jsme vyrazili na kávičku a dortík do naší oblíbené kavárny. V týdnu není moc času, tak posezení doháníme o víkendech.

Dokonce mě Barunka vyvezla a jely jsme společně umýt jejího Broučka.

Tolik jsme povídaly, až jsem úplně zapomněla vyfotit tu dobrou snídani.





Já si dala kapučino a borůvkový dort od mojí mamky a přítel si dal hamburger a ledovou kávu. (to je kombinace na pos*..) :D


Mějte hezký zbytek dne! :)

You May Also Like

18 comments

  1. Těší mne, že jsou i další experti, co si vzpomenou, že vlastně chtěli jídlo vyfotit, až když je skoro (nebo úplně:D) pozdě. Minimálně na polovině mých fotek z restaurací je jídlo, které už jsem začala jíst. A croisant s kozím sýrem od Paula dopadl úplně stejně jako tvoje snídaně :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeje! To se mi stalo už tolikrát! :D
      Taky mám takové fotky - kde už mám třeba ukrojený knedlík a tak. :D

      Vymazat
  2. To zní jako hezký víkend :). A plno dobrého jídla i společnosti :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si vždy na odfotenie jedla spomeniem až vtedy, keď je polovica preč. :D Krásne fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, všechny dobroty vypadají moc dobře! Já jdu zítra po delší době do kavárny, tak se už těším, co si vyberu. A že chutnat bude, zajedeme si tam 15 km na kolobkách :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, pracuješ ve školce? :) Já jdu do 4. ročníku obor Učitelství 1. stupeň. Příští týden budu učit, tak jsem zvědavá :) cabriem jsem tento týden taky jela, má ho známý. Bylo krásné počasí na projížďku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, ve školce :)
      Tak to je super, snad jsi byla spokojená a vše dobře dopadlo. :)

      Vymazat
  6. Jo, práce s dětmi je krásná, ale zároveň i náročná. :-D Jinak moc krásné fotky, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsi pohodovou neděli, ten dortík vypadá krásně. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek, opravdu z něj číší ta pohoda, kterou jste měli. Nejvíce mě zaujal burgřík! :)

    OdpovědětVymazat