DM mini haul

by - pondělí, září 04, 2023

Napadlo mě vám sem občas dát nějaký haul z dmka, protože tam chodím poměrně často a ráda. Zrovna nedávno jsem tam šla kvůli tomu, že jsem potřebovala nějaké stíny na obočí a nový kartáček na zuby. No a nikdy to nedopadne tak, že odejdu jen s tím, co jsem doopravdy potřebovala. Vždy mi v košíku skončí i další produkty a nebo někdy zapomenu i na to, pro co jsem tam šla. :D


Je fakt, že tyhle hydrogelové masky pod oči jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, tak jsem dvoje rovnou hodila do košíku a už je mám v ledničce.
Stejně tak jako tuhle růžovou vodu od Purity Vision. Všude jsem ji viděla, až jsem si ji taky pořídila. Zkouším jí už čtvrtý den a jsem s ní velice spokojená. Dá se použít totiž i místo séra. Je super.


Kartáček používáme jedině Curaprox.

Konečně se dostáváme k tomu, co jsem reálně potřebovala. :D
Vzala jsem tyhle stíny na obočí a po vyzkoušení jsem z nich tak nadšená nebyla. Nedoporučuji... hrozně se drolí a sypou. Nepracuje se s nimi dobře a jsou špatně pigmentované.


A vlastně novou kosmetickou taštičku jsem potřebovala taky.. :) tahle v krémové barvě se mi hodí na toaletní stolek a vejde se mi do ní veškerý make-up, který používám na každodenní líčení.

Do jaké drogerie chodíte nakupovat nejradši? Já nedám dopustit na Dmko. :)

You May Also Like

12 comments

  1. Jsem ráda, že nejsem jediná, komu se občas stane, že původně jde do krámu pro něco, co pak nakonec nepřinese, zato přinese spoustu jiných věcí :D. A připomněla jsi mi, že polštářky pod oči si chci taky koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to tak má skoro každý. :D A to si kolikrát i dělám seznam a vše si píšu, ale na něco prostě zapomenu . :D

      Vymazat
  2. Já chodím v podstatě jenom do DM :) Polštářky pod oči jsou moje závislost, kupuju si je pořád dokola. Stejně tak růžovou vodu, vyzkoušela jsem už i jiné, ale vždycky se vrátím k ní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ty polštářky pod oči miluji! :-) Celkově DMko mám ráda, taky tam jdu pro jednu věc a odejdu s více :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Růžová voda od Purity Vision je naprostá bomba! Já mám paletku na obočí od Esence a nutně potřebuji nějakou, kde budou hezčí barvy stínů. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na Dmko nedám dopustit, je to jediná drogérie kam chodím 🙂, hlavně tam mají přijatelné ceny a dobré produkty 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. Růžovou vodu taky ráda používám :) Já toho z kosmetiky moc nepoužívám, takže nemám žádný oblíbený obchod :D Nejčastěji chodím do DM nebo Rossmanu, který mám kousek. Snažím se ale šahat po přírodních produktech netestovaných na zvířatech.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty gelové polštářky pod oči nedám dopustit, dávám si je i do lednice a dokonale zchladí oční okolí. :))

    OdpovědětVymazat