Řekla jsem ANO! 💍

by - neděle, října 15, 2023

Důvod, proč jsem teď nebyla aktivní. Vstřebávala jsem novou společnou životní etapu.
Stalo se to před měsícem a nějakou dobu jsme si to nechávali pro sebe. (ehm, asi tak 4 dny a pak to věděl celý instagram :D)
Přemýšlím, co bych tak všechno napsala, ale asi nenapíšu nic a nechám si to celé jen pro sebe. Snad chápete. :) Bylo to krásný. Když si kleknul a vytáhl z kapsy tu krabičku s prstýnkem... pane bože, nechápala jsem a nemohla jsem tomu uvěřit.
V listopadu to bude 10 let co jsme spolu a jsem ráda, že se náš vztah trochu posouvá zase dál.
Samozřejmě, že jsem byla překvapená, protože jsem to vůbec nečekala a nečekala jsem, že to někdy přijde. Nejdříve jsem tomu nevěřila a až pak mi to začalo postupně docházet, že mám prstýnek a že jsem řekla ano. Prstýnek mi (teď už) snoubenec vybral úplně dokonale a trefil se absolutně do vkusu. Je nádherný.


Kdo by nebrečel, žejo?... :D :)




<333333

You May Also Like

18 comments

  1. Gratuluju a ať je vás vztah pořád fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace! Prstýnek je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé prstýnek je fakt nádherný! ♥ Gratuluji!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! To je nádherný! 10 let, to už je panečku doba, dával si načas! :-D Já teda radši mlčím, my spolu budeme šest let a taky se stále k ničemu nemá. Prstýnek je moc krásný, jen já si hned představila, jak všude o něco zavadím, stačí mi, když mám prstýnek s malým kamínkem :-D Moc vám to sluší! Ať jste nadále šťastní a snad se jednou dočkáme i článku o svatbě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! <3 Věřím, že i ty se jednou dočkáš. :)
      Také jsem se bála toho, že mi prstýnek bude nějak překážet, nebo že o něco zavadím, ale vůbec! :) Jen, když lezu do bundy, tak musím dávat pozor, jinak fakt pohoda. :D
      A nějaké články určitě budou <3

      Vymazat
  5. Moc gratuluji! To jsou krásné okamžiky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace Miško <3 Moc vám to přeju! Doufám, že se s námi alespoň podělíš s plánováním a posléze se svatbou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluju :) Je vždy super, když je muž trefí do vkusu, je vidět, že tu ženu zná, já nosím svůj vysněný a i když jsem ho taky dostala až po spoustě letech, byla jsem taky překvapená :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 Občas umí fakt příjemně překvapit ti chlapi.. :D

      Vymazat