Podzimní inspo outfit

by - pátek, listopadu 03, 2023

Letošní podzim je fakt povedený. Nikdy jsem ho neměla ráda a ani jsem se na něj netěšila, ale čím jsem starší, tím ho mám radši. A letos se fakt povedl - žádné velké deště ani zimy. Prostě jen krásně zbarvené listí a příjemné teploty. Dokonce jsem si objednala dlouhý kabát a až je mi líto, že na něj ještě nebyla zima. :D Ale ono to přijde, třeba dneska už byla větší zima a dlouhodobá předpověď už ukazuje větší ochlazení. Já jsem si konečně udělala čas na psaní článku a jen co jsem přišla z práce, tak jsem zasedla za počítač, abych vám sem dala nějakou inspiraci.
Letos se dost řídím trendy, co jsou na internetu a tak abyste nebyli pozadu, tak jsem pro vás vytvořila koláž outfitu, který letos na podzim vytáhnu i já a zdá se, že to bude můj nejoblíbenější.

Boty - absolutně jsem si zamilovala boty na platformě, které připomínají slavné a drahé UGG,  ale já si pořídila podobné a levnější z obchodu CCC a jsem s nimi mega spokojená. Jsou měkkoučké a teplé, takže do nich můžete úplně v klidu vlézt i bez ponožek a bude vám teplo.

Svetry - letos je pojedu opravdu hodně a jsou mi příjemnější, než mikiny. Já si pořídila i jeden černo-bílý s proužky z obchodu Sinsay.

Čepice a šály - vypozorovala jsem, že trendy jsou i šály a čepice jako set, takže jsem si jeden taky pořídila v šedé barvě a myslím, že se bude hodit ke všemu.

Teplé ponožky snad ani nemusím zmiňovat, protože jen co se trochu ochladí, hned je nosím na doma k televizi.

Zvonové kalhoty - cože?! Zvonové kalhoty?! Když jsem byla malá, tak jsem je nesnášela, ale teď se mi hrozně moc líbí a začínám si všímat, že se nosí už více, než upnuté džíny. Navíc jsou opravdu pohodlné a nemusíte řešit, že se celý den mačkáte v riflích.

Hnědá kabelka - doplněk, který asi nesmí chybět v žádném šatníku, protože hnědá barva se hodí snad úplně ke všemu.

Zlaté šperky - Já, která nosila vždy jen stříbrné šperky, jsem úplně podlehla těm zlatým a začaly se mi líbit snad ještě více. Klasické zlaté kroužky jako náušnice a zlatý medailonek na řetízku. Takový minimalistický a přesto krásný.

A co vy? Podlehli jste některým z těchto trendů?

You May Also Like

15 comments

  1. Ahoj, ty barvy nejsou nic moc pro mě, ale skvělá volba kabelky. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3
      A já jsem se teď do béžové barvy zamilovala :)

      Vymazat
  2. Já mám moc pěkný vínový set šály a čepice, jenže mne opustil černý kabát, ke kterému tak hezky šel. Nový kabát je vínový a k tomu se tenhle set nehodí, tak čeká na to, až zas obměním kabát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo obměň set šály a čepice za jinou barvu! :D

      Vymazat
    2. To už jsem udělala - k vínovému kabátu mám set šedivý. Ale ten vínový jsem mám raději.

      Vymazat
  3. Zvonové kalhoty nemám ráda doteď :D. Ale svetřík i ponožky se mi líbí :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je nemusela.. člověk k tomu asi musí nějak dojít :D

      Vymazat
  4. Všeobecně trendům nepodléhám, ale svetry a ponožky nosím moc ráda i tak :) Já teda nechápu, jak se můžou vracet zvonáče a minimálně v dohledné době se k nim ještě nevrátím :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky nechápala, ale teď to vidím že jsou úplně top a krásně tvarují postavu! :D :)

      Vymazat
  5. Vybrala sis moc hezké kousky :) já vytáhla červený kabátek, který jsem si koupila před půl rokem, k tomu červené boty a byla jsem jak Červená Karkulka :D Červenou mám moc ráda :) koupila jsem si ještě 2 čelenky (měla jsem pouze sportovní) a dlouhou sukni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No supeeer! Já nejsem fanouškem červené barvy, ale věřím, že někomu vyloženě sekne. :)
      Dlouhou sukni si musím pořídit taky! :)

      Vymazat
  6. Kdysi v devadesátkách jsem zvonáče taky nosila, teď nevím, zda bych si ještě zvykla. Nicméně mé postavě lichotily. Přeji krásné, podzimní dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení, co lichotí postavě je stejně nejlepší! :)
      A že každému lichotí něco jiného. :)

      Vymazat
  7. Na svetříky v tomto období nedám dopustit, jsou snad můj nejoblíbenější kousek v šatníku! :D :)

    OdpovědětVymazat