Tipy na filmy a seriály

by - sobota, listopadu 04, 2023

K dlouhým podzimním večerům jisto jistě patří filmy a filmové maratony, které my praktikujeme každý rok a napadlo mě se s vámi podělit o naše nejoblíbenější filmy, které sledujeme každý podzim.








Harry Potter
Na prvním místě musí být jednoznačně Harry, protože na toho se těšíme každý rok a letos jsme ho zkoukli už v říjnu. :D

Stmívání
Ach bože, miluju to! Bella a Edward.. :D tam ta podzimní atmosféra jen srší.
Jste tým Edward nebo Jacob? My Edward!

Stranger Things
Sci-fi hororový mysteriózní seriál nás mega bavil! Ta fantazie, temno a napětí je prostě top.

Wednesday
Nadpřirozený komediální hororový seriál a mně přijde strašně hezký a zábavný. Už se těším na 2. řadu.

Adamsova rodina
Určitě zná každý! :)

Pretty Woman
Romantická klasika, která mě nikdy neomrzí. Ani na podzim.

Hotel Transylvánie
Jak animáky moc nemusím, tak tenhle mě fakt bavil.

Střihoruký Edward
Tady Avon Lady! Koukala jsem na něj už jako malá a pořád se mi líbí stejně.

Karlík a továrna na čokoládu
Miluju ty hlášky v celém filmu. :D

Alenka v říši divů
Totálně podzimní atmosféra <3


Napište taky i vaše tipy na filmy, ať se máme na co koukat! :)

You May Also Like

13 comments

  1. Stmívání! Tak to jsem neviděla ani nepamatuji.. Já jsem určitě tým Edward! :D
    Jinak já teď sjíždím After :) už jsem viděla 4 díly, zbývá mi ten poslední :) Tessa a Hardin, to je moje :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak After jsem neviděla, to je fakt. Ale na to bych se asi musela podívat sama :D

      Vymazat
  2. Karlík a Alenka jsou srdcovky. Letos bychom také chtěli dát celého HP, ještě jsme si k tomu ale nenašli chvilku. Snad to do Vánoc stihneme :D Jinak my se většinou díváme na nové filmy. Včera jsme viděli Mezi živly a to se nám líbilo moc :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že stihnete. :) :D My ho měli snad za týden či dva zkouknutého :D
      A díky za další tip, mrkneme se :)

      Vymazat
  3. Osobně na podzim dávám přednost halloweensky laděným filmům a seriálům. 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Harry Potter je za mě prostě podzimní klasika, já ho vidím několikrát za rok, protože vždy mě dostane do lepší nálady. Stmívání jsem roky neviděla, protože jsem to nikdy extra nemusela. Stranger Things to je za mě boží seriál stejně tak Wednesday u kterého se těším na další řadu. Adamsovi no ty bych si mohla pustit jako mladší to byli moje oblíbené postavy a filmy s nimi. Pro mě Pretty Woman je spíš vánoční klasika právě. Karlíka a továrnu na čokoládu a Alenku v říši divů miluji taky takhle na podzim a každý se na ně dívám v tomhle období. Střihoruký Edward mě vždycky trochu děsil.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  5. Já poslední dobou na filmy vůbec nekoukám :D. A třeba Harry Potter mě nikdy neoslovil :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem všechny a všechny sjíždím pravidelně :D Zrovna teď jsem třeba koukala na Sám doma :DD Ale rozhodně si teď nejspíš pustím Karlíka a továrnu na čokoládu, to jsem delší dobu neviděla. :-) A ze seriálu jsem teď slevovala Paradise Survivor a hustýý, doporučuji :D

    OdpovědětVymazat
  7. Harry Potter a Stmívání mám i já (tým Edward), k tomu miluju na podzim filmy jako Pýcha a předsudek, Frozen 2, Listopadová romance, Neuvěřitelná cesta, Notting Hill, Druhá nebo první a nesmí chybět horor Halloween :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem spíš na české filmy a krimi seriály, ale miluju Pretty Woman a moc se mi líbily ze zahraničních třeba filmy Jíst, meditovat, milovat nebo Vánoce v divočině.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé tipy Míšo, díky za ně! :) Poslední dobou vůbec nevím, na co koukat, tak mám aspoň inspiraci. :) A krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Taky poslední dobou nevím, na co koukat.. už jsem naladěná na Vánoce, tak začnu zase sepisovat vánoční filmy! :D
      A moc děkuji! <3

      Vymazat