První adventní neděle + vánoční výzdoba

by - neděle, prosince 03, 2023

Krásnou první adventní neděli! Doufám, že jste se všichni měli dobře a užíváte si klidný víkend. Já jsem tu teď zase chvíli nebyla, protože je to před Vánoci v práci vždy náročné. Spoustu práce, výzdoby, učení na vánoční besídku a další. Doma jsem teď taky vůbec nestíhala, takže jsem minulý týden vyrobila adventní věnec a včera jsem se pustila do veškeré vánoční výzdoby + jsme včera ještě stihli dojít do OBI pro stromeček a ještě jsem přikoupila světýlka a nějaké další ozdoby.
Stromeček jsme chtěli zdobit ještě dnes, ale uvidíme, jak to stihneme. Ještě mě čeká uvařit oběd a odpoledne bychom chtěli jít do města na rozsvícení stromu a při té příležitosti si dát i první letošní svařák a něco dobrého na zub. No, uvidíme, jak to celé stihneme. Dovolte mi vám ukázat a podělit se s vámi o naší výzdobu doma, takže vám ukážu pár fotek!


Vánočním povlečením to celé nabralo ten správný vánoční šmrnc! Pokud by vás zajímalo, tak povlečení máme ze stránky Výprodej povlečení.


Na světelný řetěz se těším vždy úplně nejvíc. To je čistá dokonalost.






Adventní věnec jsem si letos vyrobila sama z větviček a udělala jsem ho hodně jednoduchý a minimalistický, ale mně se moc líbí. Letošní Vánoce u nás budou ve zlaté barvě.

Zítra má svátek Barborka, tak nezapomeňte na ponožky! :) Já tuhle tradici dodržuji a každý rok nám do ponožky dám to, co máme rádi.





Tak si první adventní neděli užijte v klidném duchu a těším se na vás u dalšího článku! :)

You May Also Like

11 comments

  1. Moc pěkná výzdoba a užijte si dnešní první adventní neděli :).

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká výzdoba - líbí se mi spousta světýlek

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Míšo, já letos nestíhám, dokonce ještě dnes můj adventní věnec čeká na balkoně na nazdobení :-( Ale on mi nikam neuteče...
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Letos jsem měla opravdu krásnou první adventní neděli. Pekla jsem linecké, byla s kamarádkou na jarmarku, s mužem hrála novou hru na nintendu. Jen škoda, že jsme se skrz situaci na silnicích nejeli podívat k nám na dědinu na rozsvícení vánočního stromečku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná výzdoba, ty fotky se zrcadlem jsou perfektní :D Světýlka zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju ty tvoje světýlka v obýváku, to je přesně ta kouzelná atmosféra, která nesmí chybět! :) I věnec se ti Míšo moc povedl, v jednoduchosti je krása. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Máte moc hezkou vánoční výzdobu 🙂 a věnec se ti taky moc povedl, je takový decentní, ale moc hezký 🙂.

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že nejsem jediná kdo to má teď v práci náročné. To povlečení je moc pěkné a rozhodně na stránku kouknu už dlouho přemýšlím o nějakém novém povlečení. Jinak máš moc pěkné fotky.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto krásná výzdoba! :-) Já už mám taky nazdobeno, ale něco málo ještě chybí. Jelikož hlídám na týden kočičku, chci to vytáhnout až bude pryč, jinak by to asi do Vánoc nepřežilo :-D

    OdpovědětVymazat