Vánoce 2023

by - neděle, prosince 31, 2023

Uff... úplně se stydím, že jsem za celý prosinec napsala jen jeden článek. Ale popravdě? Bylo toho tolik, že jsem vůbec neměla čas otevřít počítač a o svátcích jsme byli u rodin, takže toho času na odpočinek taky moc nebylo. Každopádně, jak jste si užili Vánoce? My super a teď už jen počkat na nový rok. :)
O svátcích jsme zkoukli pár vánočních filmů a postupně si užívali nových dárků. Oba jsme dostali lego, takže jsme stavěli lego a taky jsem dostala horkovzdušnou fritézu, tak jsme ji hned museli vyzkoušet a jsme oba nadšení.
Taky nám na štědrý den odešla lednička, tak jsme hned po svátcích museli řešit v obchodech novou a nakonec nám ji dovezou až 2. ledna. Žádné velké mrazy nebyly, naopak bylo snad 11 stupňů a tak jídlo na balkoně nevydrželo a museli jsme spoustu jídla vyhodit. No, stávají se horší věci. Taky nám den před štědrým dnem nešla voda, takže jsme museli běhat s kýblem ven do cisterny pro pitnou vodu. :D Naštěstí vše opravili a na Vánoce už vše bylo OK.


Štědrý den začal cukrovím a vařením hovězího vývaru.





Většinou vždy na Štědrý den chodíme se psy na odpolední delší procházku, ale letos tak strašně pršelo, že se ani Olíkovi nikam nechtělo a tak jsme se dívali na vánoční filmy a pohádky.

Kolem 16. hodiny jsem prostřela stůl a kolem 17. hodiny jsme večeřeli.




Jupíjej, dostala jsem horkovzdušnou fritézu a lego! :D Lego bylo prý spíš jen jako sranda, ale mně se tak hrozně líbilo, že jsme nemohli ani dospat a hned druhý den ráno jsme začali stavět.


Lego jsem stavěla poprvé a bylo to boží. Dobby je roztomilý a dívejte na ten detail srdíčka.

Děsně boží. Už ho mám vystaveného na psacím stole.



Taky jsem pak další dny dostávala dárky a to tyhle teploučký bačkůrky a sluchátka Sony. Jsou top! :)

Dejte mi vědět v komentáři, jaké Vánoce jste měli vy <3

A já vám přeji krásný a šťastný nový rok! Hodně úspěchů, zdraví a štěstí! <3

You May Also Like

12 comments

  1. Měla jsi opravdu pěkné svátky. Já jsem je strávila s rodinou (řidiči a sestrou), měli jsme rodinnou pohodu u pohádek, což jsme si všichni po tom předvánočním shonu užili. 🙂
    Děkuji za přání a nápodobně. ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc krásné fotky , krásný stromeček i dárky! ♥ Horkovzdušnou fritézu si asi taky pořídím :-D Já jsem s Vánoci nadmíru spokojená, celý ten čas byl nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. Podle fotek jste si Vánoce užili moc hezky. My jsme tu na Štědrý den měli moji mámu a syna s manželkou, takže bylo rušno :). A taky byla spousta dárečků... V pondělí jsme ještě byli všichni u mé mámy na tradiční svíčkové a poslední sváteční den jsme lenošili s knížkou a u filmů :)
    Když koukám na tvá sluchátka, tak mám pocit, že stejná jsem dostala na podzim k svátku. Jen v černé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké dárky a fotečky :) To lego je roztomilé! Já dostala od kamarádky puzzle, kde je každý dílek originál. Je to dost těžké na stavění, tak uvidím, jak dlouho mi to bude trvat :D Také přeji krásný nový rok:)

    OdpovědětVymazat
  5. To jste měli teda trochu „nepovedené Vánoce“, ale hlavně, že jste si to jinak užili a fotky jsou moc pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  6. To jste měli teda nemilé zpestření Vánoc :D Hlavně že všechno dobře dopadlo :) Já jsem přítelovi darovala puzzle s 3D fotkou Bradavic, tak to taky hned nadšeně začal skládat :D Teď jsme se teda dostali do mrtvého bodu.. :D V novém roce hlavně spoustu štěstí, zdraví a lásky <3 a ať se vám svatba povede podle představ <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Nám zase prvního ledna vytekl bojler a museli jsme kupovat nový, ten starý už byl na odpis, tak jsme zase měli nevšední start do nového roku :D Vánoce jsme měli krásné, super fotky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to, že jste měli skvělý Vánoce :) Ty mé letos nebyly tak super, dostala jsem přímo na Štědrý den své dny a bylo mi z toho dost mizerně.. dokonce jsem si musela dát šlofíka..:)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto tě chápu Míšo, někdy čas na blog není a prosinec jsem měla také hektický. Nebýt toho, že jsem si články naplánovala dopředu, tak bych také nestíhala nic. :D :) Krásné fotky, je vidět, že jste si Vánoce užili na maximum a ten Dobby je naprosto dokonalý! Tiše ti ho závidím. :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. Je ta horkovzdušná fritéza dobrá? Docela uvažuju nad tím, že bych si ji taky někdy pořídila, ale zatím váhám, zda se to vyplatí. :D Jinak to vypadá na příjemně strávené chvíle. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle Lego jsem taky dávala jako dárek k Vánocům :-) A taky ještě Hedviku.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  12. Začátek Vánoc jste tedy měli trošku rušný, ale hlavně že vše dobře dopadlo a Vánoce jste si i tak užili 🤗.

    OdpovědětVymazat