Jak to bude s blogem dál?

by - sobota, října 13, 2018

Ahoj všichni. 🌸 Dlouho jsem nevydala žádný článek i přes to, že jsem psala, že budu aktivní. Bohužel toho teď bylo strašně moc a blog musel jít automaticky stranou. To ale neznamená, že s blogováním přestanu. To by mě totiž nenapadlo ani ve snu. Blog je můj koníček a už se mi po pravidelném blogování stýská. Budu se snažit přidávat posty co nejvíce, i když se zrovna nedostanu k počítači, tak z mobilu, který mě pěkně zlobí. 😀
V září jsem oslavila své 21. narozeniny a byly prostě super. ❤️ Už jsem zase o rok starší 😀🙌🏼 kdyby vás zajímalo více informací, tak ty se dozvíte více na mém Instagramu, než tady.
Ale jak to teda bude s blogem dál? ➡️ Budu se snažit přispívat častěji a čekejte tu i spoustu jídla, kosmetiky a módy. Občas nějaké video (tutoriály, lookbooky, vaření) 🥞🥗🍰 je to spíše opět takový informační článek, ale už jsem se bála, že na mě zapomenete 😀 ale nebojte, já se zase brzy ozvu! ❤️

You May Also Like

2 comments

  1. Já na tebe narazila poprvé a zatím se mi články líbí, i když jsem se dívala na 3 :) takže jentak dál s blogováním.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat