Lady in black

by - čtvrtek, října 18, 2018

Černá barva je nejoblíbenější barvou většiny žen. Některé v ní chodíme oblečené od hlavy až k patě, některé rády experimentují. Černá barva sluší každému, vypadá přirozeně a vždycky udělá dojem na okolí.

Michaela Cheetah
Tenhle outfit je můj oblíbený, nosím ho často a ráda, často s teniskami. Dnes jsem ale outfit vylepšila černými lodičkami, díky kterým outfit vypadá elegantně.
Jednoduše řečeno, s černou se nikdy nic nezkazí.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Co vy a černá barva?

You May Also Like

19 comments

  1. To máš pravdu, s černou člověk nikdy nic nezkazí. Jsem černoholic, mám tuto barvu moc ráda, ale v poslední době ji zase tolik nenosím, i když snad v každém outfitu je jí alespoň troška. Outfit pěkný, ale asi by mě v určité fázy dne umrzaly nohy :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci poděkovat panu Daltonovi za diamantové půjčky za to , že mi dal půjčku v hodnotě 43000 EUR, byl jsem podveden několika pokusy o zajištění půjčky . Dokud jsem nemyslel Daltona, který mi dal půjčku. pokud dnes potřebujete legální půjčku, vyhněte se podvodu a kontaktujte diamantové půjčky e-mailem: diamondloans24@yahoo.com

      Vymazat
  2. Děkuji ☺️ no sluníčko má naštěstí ještě nějakou sílu a hřeje dokud může 🌞

    OdpovědětVymazat
  3. Čiernu farbu mám rada ale snažím sa používať v oblečení aj farby 😉

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já samozřejmě taky, ale občas je nálada prostě jen na celou černou 😊

      Vymazat
  4. čierna je u mňa základ, najradšej mám all black outfits :) a ty vyzeráš super, veľmi sa ti to hodí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Černou barvu mám taky ráda, vypadá snad na každém :D Skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty lodičky jsou naprosto boží! Celý outfit se ti moc povedl a sluší ti, černá je má oblíbená barva :)) Jinak moc děkuji za hezký komentář, potěšil mě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺️! To máme s tou černou stejně ❤️ a nemáš zač, máš skvělý články!

      Vymazat
  7. Černá je klasika, já mám ale ráda barvičky. Co nosím černého často, jsou boty. Když si ale vezmu černé kalhoty, musím k tomu mít křiklavě žlutý svetr :-) dřív jsem černou hodně nosila, čím jsem ale starší, tím více barviček kolem sebe potřebuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase dříve nosila hodně barvy, ale nějak jsem se někde zapomněla a teď si tu černou užívám 😀 ale mám to spíše podle nálady ☺️ jinak barvy miluju!

      Vymazat
  8. Černá je prostě barva, kterou se nedá nikdy nic zkazit. Sama ji nosím velice ráda a byly časy, kdy jsem ji nosila snad denně :) Teď už se snažím nosit i barevnější věci, ale někdy ta černá stejně stále převládá. Outfit ti moc sluší a za ty lodičky máš ode mě 10/10 bodů! :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji ❤️ moc mne to potěšilo! Lodičky miluju 😊

      Vymazat
  9. Nádhera! Černou barvu jsem hodně nosila dříve, teď si jí taky vezmu, ale dost sahám po světlých barvách jako bílá, béžová a šedá :) Tobě to moc sluší a máš nádherné vlasy :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nádherný komentář! ❤️ Bílá, béžová a šedá jsou úžasné barvičky! Mám je také moc ráda, a hodí se také ke všemu. Stejně jako černá. 😊❤️ A děkuji za tak krásný kompliment!

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší! Já v černé také chodím moc ráda :)

    OdpovědětVymazat