Jak vypadá můj každodenní make-up?

by - úterý, října 16, 2018

V dnešním článku vám sepíšu, jak vypadá můj každodenní make-up. I když se teď moc nelíčím, tak se mi po tom stýská. Neměla jsem skoro vůbec čas a ani náladu na to, se líčit. Co se týče líčení, miluji to. Baví mě to a teď se k tomu zase začínám vracet. Přece jenom se pak člověk cítí líp.
Nafotila jsem pro vás produkty, které používám nejvíce a které mi nejvíce vyhovují.

  MOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ PRODUKTY  
PODKLADOVÁ BÁZE
Nejprve si na pleť nanesu podkladovou bázi, aby se mi make-up dobře nanášel a aby mi nevznikaly suché šupinky na pleti.
MAKE-UP
Poté si houbičkou nanesu make-up po celém obličeji i na krk, aby nevznikla nevzhledná maska kolem obličeje. Houbičkou make-up ďupkuji! Neroztírám.
KOREKTOR
Já používám tenhle camouflage cream od Catrice. Nanáším ho pod oči a na oční víčka (abych zakryla malé žilky), a nanáším ho štětcem nebo houbičkou.
Michaela Cheetah
PUDR
Jako další použiji na zapudrování celého obličeje pudr od Rimmelu Stay matte.
KONTUROVACÍ PUDR
Dále si vykonturuji obličej bronzerem od Rimmelu.
ROZJASŇOVAČ
Používám nad lícní kosti, nos a bradu. Nejradši mám tenhle od Freedomu.
Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
STÍNY NA OBOČÍ
Používám tuhle paletku na obočí od Freedom a vybrat si můžu ze tří odstínů + vosk na obočí.
Michaela Cheetah
KLEŠTIČKY NA ŘASY
Před aplikací řasenky si musím natočit řasy pokaždé kleštičkami, protože mám své přírodní řasy hrozně krátké a rovné.
GELOVÉ LINKY
Linky miluji, a proto na ně nesmím nikdy zapomenout. Vytvoří krásné kočičí oči a celkově je zvýrazní.
ŘASENKA
Na řasy používám řasenku od Miss sporty se zaobleným kartáčkem, který pomůže řasy hezky natočit.
Michaela Cheetah
Doufám, že nezapomínáte na odličování! Že je odličování hodně důležité snad nemusím ani psát. A to nemluvím jen o tom, když chcete zrovna odlíčit makeup. I když se třeba někdy nenamaluji, tak i přesto si večer obličej vyčistím od nečistot micelární vodou.
Já na odličování používám vlhčené ubrousky z DM ebelin a micelární vodu AVON.

A tady můžete vidět look vytvořený všemi popsanými produkty.
Michaela Cheetah

You May Also Like

12 comments

  1. Pudr Stay Matte je klasika, neznám snad nikoho, kdo by ho nepoužíval :D Každopádně pár produktů mě u tebe zaujalo a určitě se po nich podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, pouziva ho skoro každý 😀 ale je fajn 😊

      Vymazat
  2. Jů, ty jsi ale tak přirozeně krásná, že bys ani ten makeup nepotřebovala, jak ti to sluší :)) Ale mám to teď podobně, moc produktů momentálně nepoužívám, spíš ani žádné, kromě krému a řasenky, ale těším se, až se také v budoucnu zase někdy na makeupu vyblbnu :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za tak krásný komentář.😊❤️ Je pravda , že teď se maluji opravdu jen výjimečně. Neměla jsem ani na make-up náladu, ale jak jsem se do toho pustila, tak jsem se zase našla po dlouhé dobe! 😀

      Vymazat
  3. Obdivuju každého, kdo se umí takhle přirozeně namalovat. Mně to nejde a asi ani nikdy nepůjde :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na to taky nemám ty správné vlohy :D Ale musím se pochlubit a včera jsem si koupila svojí první rtěnku v životě! A rovnou tekutou a k tomu bych se chtěla zeptat, fakt drží, vůbec nejde dolů. Čím ji odlíčit? Nešlo mi to ani v Rossmanu tím jejich odličovadlem, když jsem si jí tam zkoušela, zda by se ke mě hodila. Já bych se v těch pudrech a bázích totálně ztratila. Já jsem ráda, že mám řasenku a tím někde končím :D Teda, teď už i tu rtěnku!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, gratuluji! 😀 Já nějaké rtěnky už vlastnim, ale tekuté ještě ne. Už jsem k nich několikrát přemýšlela.Fuuu čím ji odlíčit? Jelikož s tím nemám zkušenosti, tak nevím. Ale teď jsem se na internetu dočetla , že se tekuté rtěnky dají krásně odlíčit olivovým nebo kokosovým olejem. Tak to můžeš vyzkoušet a uvidíš 😊

      Vymazat
  5. My používáme doma také řasenky od Miss sporty.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že naše líčící denní rutina je hodně podobná, jen já si místo linek vyhraji se stíny :-) sázím ale na přirozenost. Mám ráda dekorativku Bell, od řasenek až po make-up a stíny, je fakt skvělá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, faakt? 😊 Já mám tedy raději linky, protože se stíny to bohužel vůbec neumím, ale ráda bych se to naučila!

      Vymazat