The most beautiful autumn

by - neděle, října 14, 2018

Ahooj! Konečně jsme s přítelem podnikli podzimní focení, protože letošní podzim je absolutně nádherný. Krásné zbarvené listí a hřejivé sluníčko k tomu! Co víc si přát!

Nikdy jsem ho neměla ráda, až teď! Vždy si představím jen upršené, studené a pochmurné dny. Tenhle letošní mě ale baví! Ale až se ochladí, tak se zase těším na večery u televize pod dekou s čajem a něčím dobrým k tomu. Knihy moc nečtu, to si raději přečtu nějaký časopis nebo si pročítám různé blogy.
Michaela Cheetah
A jak si užíváte podzim vy?
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
Michaela Cheetah

You May Also Like

6 comments

  1. Dříve jsem podzim také neměla ráda, ale poslední roky se to u mě změnilo. Teď si ho dokonce užívám a letos je opravdu nádherný! Moc hezké fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc hezké podzimní fotky :) Já mám ráda podzim odjakživa. Tak nějak mi vyhovuje víc než léto, ale máš pravdu, že letošní podzim je výjimečně teplý a hezký :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy léto miluju, ale když jsou moc velká vedra, tak je to až neúnosné. A na podzimu mě baví, že je tak akorát a hlavně teď je opravdu krásně. :) a moc ti děkuji za milý komentář! :)

      Vymazat
  3. Také tento rok miluji podzim, moc se mi líbí to sluníčko... akorát déšť má prý přijít o víkendu.:/

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano taky se toho už děsím.. je tak nádherně a o víkendu už mají jít stupně dolů.. 😞

      Vymazat