Můj wishlist

by - úterý, srpna 01, 2023

Ahoj! Vytvořila jsem si wishlist toho, co bych si chtěla v blízké době koupit a ráda se s vámi o to podělím. Vzhledem k tomu, že jsem se vrátila na blog v plné síle, tak budu potřebovat nějaké svoje hezké zázemí, kde budu moct tvořit a plánovat. Je to pro mě takové motivující, mít nějaké hezké místo, kde se cítím dobře. Takže jsem udělala takový menší seznam.


1. Foťák Olympus
Moc bych si přála nějaký hezký a výkonný foťák, který mi pomůže s tvořením kontentu s pěknými fotkami. Líbí se mi právě olympus, protože je to taková designovka.

2. Psací stůl
Nový psací stůl si přeji už dlouho, protože mám dost nepraktický a nemá žádný úložný prostor, což je problém. Mám na stole samé sešity a diáře, tak bych je ráda schovala do šuplíku. Hledám převážně mezi bílými stoly.

3. Kancelářská židle
Novou židli potřebuji jako sůl. Mám starou po přítelovi, která už je opotřebená a už dlouhou dobu trpím na bolest zad. Líbila by se mi nějaká designovka, ale pohodlnost je důležitější. Opět budu volit v bílé barvě.

4. Náušnice s růženínem
Tohle už jsou takové ty maličkosti a radosti, které miluji. Hodně jsem si poslední čas četla o přírodních kamenech a ráda se tu o nich někdy i rozepíšu, proto mám na seznamu jako další šperk právě z růženínu.

5. Prsten s růženínem
Stejně jako jsem psala výše, tak si chci koupit i prsten.

6. Termohrnek
Nechci to říkat, ale už jsme v polovině prázdnin a léto je skoro pryč, takže je na čase myslet na to, jak studený podzim bude. :D Chci si pořídit nějaký hezký termohrnek, který si budu brát na ranní cesty do práce a v něm budu mít třeba kakao... :D

7. Konvička na čaj
A protože miluji snad všechny čaje, tak tahle konvička je přímo pro mě a nechápu, proč jsem si ji už dávno nepořídila. No není roztomilá? :) :3

Napište, máte taky nějaká přání, co byste si chtěli v blízké době koupit? :)

You May Also Like

10 comments

  1. Vyhovující stůl a židle jsou důležité, tak držím palce, ať najdeš něco podle svých představ. A ke konvičce bych si pořídila i klasický čajový šálek. Ne že bych nepila čaje z hrnku, ale ze šálku je mám nejraději.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný wishlist, olympus mám také na seznamu :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kousky, samá růžová koukám :-D Mně se hodně líbí ten prstýnek. :-)
    Já jsem si za poslední měsíc udělala samé radosti. Nakoupila jsem toho až až, možná to shrnu do článku. Teď jsem dost zainvestovala do menstruačních kalhotek a šperk, který jsem si koupila k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mám růžovou vcelku ráda! :D :)
      Určitě udělej shrnutí do článku, ráda se podívám! :)

      Vymazat
  4. Foťák od Olympusu mám a nedám na něj dopustit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Olympus doporučuji všemi deseti! Byla to jedna z nejlepších investic v mém životě a nedám na něj dopustit, určitě do něj běž! :)) Jinak přeji ti i ten krásný stoleček, tam se budou psát články jedna báseň. ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Já si většinu věcí z mého wishlistu už koupila - zářijovou dovolenou, půjčení auta + sportovní nepromokavé oblečení. Jen v decathlonu jsem nechala necelých 6k :D Teď nějaké větší výdaje v plánu nemám :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat