Vajíčková pomazánka

by - čtvrtek, srpna 31, 2023

Kdo by neměl rád vajíčkovou pomazánku?! Já ji miluju už od dětství, když nám ji mamka dělala třeba i ráno na chleba k snídani, než jsme odešli do školy. Já obecně miluju vajíčka na všechny způsoby. Například na snídani zbožňuju vajíčka míchaná na másle s opečeným toastem. Mňam!

Často doma dělám právě vajíčkovou pomazánku a napadlo mě se s vámi podělit o zdravější verzi, kterou jsem udělala zrovna nedávno a i když to nebyla ta pravá pomazánka z majonézy, tak tahle stojí za to vyzkoušet. :)



4 vajíčka uvařená natvrdo
jarní cibulka
1 balení cottage
1 balení žervé
1 lžička hořčice
sůl, pepř

Doporučuji rozmixovat ručním mixérem - pomazánka bude jemnější.



Jaký recept máte rádi Vy? A máte rádi vajíčkovou pomazánku?

You May Also Like

15 comments

  1. Mňam, vajíčka miluju :) vajíčková pomazánka byla vždycky po Velikonocích, když zbyly vajíčka :D ale ráda ji dělám i v průběhu roku. Můžeme se po ni utlouct :) zkusím tvou zdravější verzi, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pamatuji, jak vždycky po Velikonocích byla vajíčková pomazánka z vykoledovaných vajíček. :D

      Vymazat
  2. Zrovna dneska se chystám udělat vajíčkovou, mňam! :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám vajíčkovou pomazánku (a vajíčka vůbec) moc ráda. Pomazánku dělám buď ze žervé (když je jen pro mne) nebo z majonézy trochu zředěné jogurtem (když je i pro manžela, který žervé zrovna neoblibuje)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je stejné jako u nás. Pro mě zdravější verzi a pro přítele dělám z majonézy.. :)

      Vymazat
  4. Vajíčkovou pomazánku miluju, ale dělám tu klasickou, nejsem si jistá, jestli by mi přítel tuto zdravější verzi jedl ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, vajíčková pomazánka. Asi bude zajtra na večeru :-)
    Chutí nám klasická verzia, ale vyskúšali sme už aj s cottage.

    OdpovědětVymazat
  6. Klasickou vajíčkovou pomazánku jsem nikdy nemusela, ani jako dítě, ale mám ráda verzi s čerstvým sýrem, salátovou okurkou, pažitkou a praženými slunečnicovými semínky.

    OdpovědětVymazat
  7. Povedla se ti. Vajíčkovou pomazánku taky dělám moc ráda, jen my ji děláme z majonézy, přidáváme šunku a cibuli 🙂, ale tahle ve zdravé verzi vypadá taky moc dobře 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já zas zkusím někdy tu tvoji verzi se šunkou. :D :) To může být taky dobré.

      Vymazat
  8. Vajíčková pomazánka je snad má nejoblíbenější, mohla bych ji jíst každý den! :D :))

    OdpovědětVymazat