APART 💎📿

by - úterý, srpna 13, 2024

Proč zase další náušnice? Určitě to musí být pro někoho otravné, ale já to mám podobně, jako když třeba někdo sbírá kartičky Pokemon, nebo třeba ty hokejové. 😀 Není to o tom, že bych je chtěla jen sbírat, ale jsou pro mě nejdůležitější ze všech šperků. Moji závislost na náušnicích a celkově špercích jsem už popisovala v několika článcích, tak se kdyžtak mrkněte. 🫶🏼
Každopádně dost často si chci kupovat nové, takže jsem to vydržela tak pár měsíců a už jsem zase toužila po nějakých dalších. Tentokrát jsem hledala nějaké, které budou připomínat kytičky, protože takové ještě nemám. Zavítala jsem tedy na stránku a klenotnictví Apart a začala hledat. 🥰

Ufff, ani nevíte, jak bylo těžké vybrat. Mají na výběr z tolika druhů, že bych chtěla všechny! Ale tak, zase třeba příště! 😀
Náušnice jsou nejen doplňkem, ale i osobním prohlášením stylu a vkusu.

Tyto nádherné náušnice mají pro mě zvláštní význam a jsou nedílnou součástí mé šperkovnice. Jsou vyrobené ze stříbra, což zaručuje jejich trvanlivost a lesk. Tvar kytiček je nejen že přitažlivý, ale také velmi všestranný. Mohou být nošeny jak na speciální příležitosti, tak i na běžné obyčejné dny, kdy chcete svému vzhledu dodat trochu elegance. Každá kytička je pečlivě osázená zirkony, které přidávají šperkům jiskru a třpyt.



Pro mě jsou tyto náušnice víc než jen krásným šperkem. Každý pohled na ně mi připomíná speciální okamžiky a vzpomínky. Ať už je to dárek od blízké osoby, nebo jen odměna pro sebe. 💖

You May Also Like

5 comments

  1. Já nosím pořád jedny náušnice - jsem líná je měnit. Takže chutí nakupovat další rozhodně netrpím. Ale tohle má každý jinak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky jen 4 páry. Většinou nosím jedny pořád dokola. Jedny náušnice jsem si koupila z první výplaty a ty přežijí všechno. Už jsem je 3x ztratila, 2x vypadl kamínek a pořád je mám :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat