Co nosím v kabelce? 👜

by - sobota, srpna 17, 2024

Můj obsah kabelky se liší podle ročního období, takže v létě u sebe nosím něco jiného, než v zimě. Dneska jsme šli ráno do OBI pro barvu na dřevo a při té příležitosti jsem vyfotila, co vše si s sebou beru.
Schválně mi napište, co vše máte v kabelce vy.

Klasika mobil, i když jsem ho ani nevytahovala, ale co kdyby mě někdo potřeboval a zavolal by, žejo.

Pleťový mist - nechápu, jak jsem bez něj mohla žít! Nejlepší vynález, krásně osvěží pleť a má peprmintovou vůni, takže ještě nádherně voní! Je to něco jako termální voda a až mi tenhle mist dojde, tak si do lahvičky dám jen studenou vodu a budu ho používat dál jako osvěžení. 😊
Brýle a foťáček Canon 🖤 kupovala jsem si ho hlavně na videa a vlogování, ale poslední dny ho spíš zkouším na slavný "FLASH PHOTO" a stále zkouším různá nastavení, ale musím říct, že už teď to absolutně miluju a dělá luxusní fotky! Pokud by vás zajímalo, tak mám přesně Canon PowerShot G7X Mark ii. Je boží a budu ho teď brát všude s sebou. 😍
V horkých dnech moc dlouho nevydržím v rozpuštěných vlasech, takže hřeben a skřipec je doslova nutnost, abych si mohla dát vlasy nahoru. A nesmím zapomenout na ten NEJLEPŠÍ balzám na rty od značky Kneipp. Značku Kneipp miluju a tyhle jejich balzámky jsou ty nejlepší, jaký jsem kdy měla. Kupuju je stále dokola.

Kdyby někoho zajímalo, odkud je kabelka, tak ze Sheinu. Je skvělá a vejde se do ní spousta věcí. 🤎

You May Also Like

2 comments

  1. Peněženku, brýle sluneční i dioptrické, taštičku "první pomoci" (šitíčko, pomáda na rty, mini toaletní voda, lesk na rty, nůžtičky na nehty kapesní nůž, pilníček na nehty, mini krém na ruce), průkazku do práce, klíče (naše, máminy a od kanclu v práci), papírové kapesníky, mobil, plastovovou kapsu na druk (mám v ní různé papíry, než je uklidím doma, nebo ty, co budu potřebovat - jako třeba žádanku k doktorovi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Je fakt, že když jdu do práce, tak také nosím v kabelce taštičku na manikuru, krém na ruce a taštičku první pomoci 🫶🏼

      Vymazat