Psí chlupy: Furminátor 🐶

by - pátek, srpna 02, 2024

Fuuu... psí chlupy.. všude, doslova všude! Jsou to naši psí miláčci, miminka, děti.. to je jasný! Jsou to radosti, ale i starosti. Kdo má doma zvířata, určitě ví, o čem mluvím. Každou chvíli zametat, luxovat, sbírat všude chuchvalce chlupů, které létají po celém bytě. 🙂😀 My máme třeba chlupy i v botách 🥲. Gauč bez deky nepřipadá v úvahu a postel bez přehozu taky ne.

Poslední dobou spíš přemýšlím, jak si tohle všechno ulehčit. Nicméně na pár věcí jsem přišla, takže se budou dít drobné změny u nás doma. Otevřené police a regály? No, asi už ne, děkuji 🙂‍↔️.. namísto toho budu teď řešit jen uzavřený prostor pro věci, aby se chlupy nedostávaly tam, kam nechceme. Příští týden budeme dělat konečně nové podlahy a už žádné koberce! Koberce jsou to nejhorší, co můžete mít, když máte doma zvířata. Jelikož my máme doma psy dva, tak je to o to náročnější na úklid a údržbu. Už se nemůžu dočkat, až jen celý byt vyluxuju a budu moct vytřít všechny místnosti. To byla jedna z věcí, která mě štvala nejvíc. Že jsem v obýváku a v ložnici kvůli kobercům nemohla vytírat. Pak mě čeká další radost a to nový vysavač! 😍 Tyčový, prosím pěkně. Konečně se nebudu nervovat s dlouhou hadicí a kabelem, který musím v každé místnosti přepojovat do zásuvky. Myslím, že si tak hodně ulehčím a úklid bude o dost snažší a zábavnější.

Když jsme u toho ulehčování, tak z velké části taky hraje pravidelné vyčesávání psů. Snažíme se co nejvíce můžeme, ale někdy ten čas není a stane se, že třeba i 4 dny nevyčesáváme a neštěstí je tady. 😂 Obzvlášť u našeho dobrmana, který má dlouhý černý chlupy a jsou prostě úplně všude. Olík (čivava) líná o dost méně a dá se říct, že má jen občasné období línání, ale nic strašného. Přijde mi, že Oskar (dobrman) líná prostě celoročně a to tak moc, že si to ani nedovedete představit. Člověk vyluxuje, vytře, utře prach a než všechno zase uklidí, může začít znovu. Prostě absolutně nekonečný příběh.

No, trošku jsem si tu postěžovala, ale to nemělo být v dnešním článku. 😀 Chtěla jsem vám dneska ukázat pomocníka na vyčesávání chlupů, kterého jsem pořídila teprve nedávno.

Jedná se o Furminátor a je to speciální hřeben na vyčesávání chlupů. Má odstraňovat uvolněné chlupy a trvale tak snižovat jejich vypadávání až o 90%. Musím říct, že jsem z toho měla poprvé trochu strach, protože mi hřeben přišel jako nějaký strojek na zastřihávání. "Břitvy" mi přišly docela ostré a tak jsem se bála, abych Olíkovi nějak neublížila. Ale stačí jen lehce přejíždět po srsti a uvolněné chlupy jdou všechny pryč, což je úplně skvělý. Jde to krásně lehce a samo. Olíkovi se to zalíbilo a jde dobrovolně sám, přitom vyčesávání moc v lásce nemá. Nejdřív jsem si říkala, že se mi cena zdá docela vysoká, ale teď už vím, že se to vyplatilo. Máme vyzkoušeno a nakonec pořídím i velký pro Oskara. Já mám na Olíka velikost S a je na dlouhou i krátkou srst.
Teď je super to, že je vždy pořádně tímto hřebenem vyčešu a můžu jít v klidu vyluxovat a uklidit, protože veškeré uvolněné chlupy už nebudou mít na sobě. Takže je tu velká šance, že když uklidím vysavač, tak tu nějakou chvíli vydrží čisto! 😀😍





Tohle byla vážně super investice! Pokud máte doma taky línající zvířata, tak Furminátor doporučuji a dávám mu 10/10! ⭐️

You May Also Like

4 comments