NEW BAG

by - úterý, ledna 26, 2021

Jak jsem včera psala, běžela jsem si do zásilkovny pro kabelku. Nejedná se o novou kabelku, ale o kousek, který jsem našla na Vinted. Občas tam něco pokoupím a netajím se tím. I když je kabelka z druhé ruky, je zachovalá a nošená málo, takže vypadá pořád dobře. Navíc je to kabelka, kterou jsem pořídila za stovku. Takže z ní mám ještě větší radost. Poslední dobou jsem totiž zaregistrovala, že mi chybí menší kabelka do ruky, protože mám jen samé crossbody kabelky a jednu velkou černou přes rameno, ve které mi spousta věcí plave a není mi pohodlná. Takže tahle byla skvělou volbou. Je menší, ale vejde se do ní vše potřebné. V mém případě je to mobil, peněženka, klíče, foťák, malý stativ, krém na ruce, tyčinka na rty, antibakteriální gel, malá voňavka, gumička, kapesníčky, žvýkačky nebo větrové bonbony.. toť asi vše... :D

Kabelka je v béžové barvičce a řekla bych, že se bude hodit skoro ke všemu. No ještě se rozhoduji, zda nekoupit úplně tu samou, akorát v černé barvě. :)

Nosíte kabelky? A jaký typ kabelek je vám nejpohodlnější?

You May Also Like

15 comments

  1. Kabelka je nádherná!!!
    Najskor som si myslela, že je staroružová, aspoň tak to vidím na iPhone 😉
    Mám rada túto veľkosť kabelky a určite by som išla aj do čiernej. Ale to už je len na Tebe 😘
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji♥ vlastně si tím nejsem jistá, protože někdy vypadá jako starorůžová a někdy zase NUDE. :D ale hlavně tyto fotky jsou upraveny presetem, takže to také zkresluje. :)
      Také měj hezký večer! :)

      Vymazat
  2. Jee, ta je úžasná. Přesně můj styl!! 😃😍

    OdpovědětVymazat
  3. you are so pretty dear:) and your bag is just amazing;) so stylish:) follow;) hope U follow back:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež sa mi kabelka veľmi páči! Ale musím povedať, že najviac milujem tvoju čivavu, je úplne krásny a na každej fotke sa pozerá do foťáku, taký malý model, úplne ako môj bišónik, hh. Ja inak tiež občas nakupujem v second handoch, myslím si, že to skvelé, šetrí to prírodu, pretože veci, ktoré sa stále dajú používať a sú pekné si nájdu ešte svoje využitie u niekoho iného. Ako sa anglicky hovorí - one mans trash is another mans treasure. No ja teda nemôžem povedať, že by som mala málo kabeliek, práveže ich mám až priveľa a nosím jednu, čo mi pripomína, že by som mohla niekedy použiť aj inú, haha. Odporúčam ti kúpiť si ju aj v čiernej, pokiaľ ti bude vyhovovať, ja som toľkokrát ľutovala, že som si niečo, čo mi vyhovuje nekúpila aj v inej fare. Ja mám najradšej kabelky, ktoré si môžem prehodiť cez plece, ale nie crossbody, tie nenosím takmer vôbec, lebo sú vždy také menšie a ja vždy musím so sebou ťahať fľašu s vodou, pretože mám paniku z toho, že som niekde a nemám sa čoho napiť, hehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj, je fakt, že vždy když něco fotím, tak si hned sedá před foťák a pózuje... 😄 Moje mamka říká, že je celý po mně.. 😂🤭 a bišonci jsou taký zlatý 😍 a s tím pitím je to pravda, taky bych měla začít s sebou nosit pití 😊

      Vymazat
  5. Kabelky nosím, ale střídám to s vaky na zádech, jelikož ty jsou mi taky pohodlné. Nejvíce nosím kabelky přes rameno. Jinak kabelka je moc krásná.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super 🙂 já bych se bála nosit vak, aby mi z něho někdo něco neukradl 🤔🙂

      Vymazat
  6. Je moc krásná, ať ti dělá radost a dobře se nosí! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tá je úžasná! Hneď by som si ju uchmatla aj ja ♥ A pekné srdiečkové vankúšiky v pozadí ♥ ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  8. Tu samou kabelku jsem kdysi měla :D tak jsem si zavzpomínala na staré časy :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Do práce jsme měla nejraději kabelky přes rameno, nosila jsem v tom věci na sociální šetření, plus pak z práce třeba potraviny, když jsem o poledni pauze nakoupila a pěkně se to vyvážilo. Ale jinak mám ráda také takhle do ruky. Kabelka má krásnou barvu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat