NEW IN: BIODERMA

by - pátek, ledna 22, 2021

Posledních pár měsíců mám snad tu nejošklivější pleť za celý svůj život... abych řekla pravdu, dost mě to ubírá a už jsem ani poslední týdny nevěděla, kudy kam. Nenalíčila jsem se snad tak měsíc a už mi to dost chybí. Každopádně ani po dlouhé nelíčící se pauze se mi pleť nesrovnala.

Dělají se mi po celým obličeji suché šupinky, kterých se nejde zbavit žádným krémem a to zejména nejvíce na čele v oblasti linii vlasů. Kdykoliv jsem si chtěla pleť vyčistit gelem nebo pěnou, vždy mě to na čele pálilo a štípalo tak, že jsem to ihned musela smýt a namazat krémem, který mě také nějakou chvíli na obličeji hrozně štípal. Z toho všeho stresu vypadá moje pleť opravdu nejhůř za poslední dobu - červené flíčky, suché šupinky, mapy.

Trpím také a to nejen v zimě, ale po celý rok na suché a popraskané rty, a to tak, že je hydratuji opravdu každou chvíli, ale přijde mi, že už mi žádné loje ani balzámy na rty nepomáhají, takže jsem je teď začala každou chvíli mazat obyčejnou modrou indulonou a trochu se zmátořily. Ale co se nezměnilo tak je to, že se každé ráno probouzím se slepenou pusou od krve, protože je mám popraskané ze všech stran. Věřte, že se teď poslední týdny cítím jako obří zrůda a je mi z toho hrozně. Přítel má můj velký obdiv, že se mu i tak "líbím" a má mě pořád stejně rád. :D

Přiznám se, že můj pitný režim není úplně ideální a vím, že v tom všem také hraje velkou roli. A že si za to z části vlastně můžu sama. Za tuhle větu by mě přítel nejspíš pochválil, protože mi pořád říká, že málo piju. Každopádně se teď opravdu snažím ten pitný režim dodržovat, pořád mám u sebe svůj třpytivý kelímek s vodou a citrónem a upíjím každou chvíli. Jakmile mi voda dojde, hned si jdu napustit novou a takhle pořád dokola. Doufám, že za nějakou dobu uvidím lepší výsledky.

Každopádně se konečně dostávám k názvu článku. Řekla jsem si totiž, že se už nadobro vykašlu na levnou kosmetiku z drogerie a začnu používat kvalitní a hlavně bez parfemovanou kosmetiku z lékárny. Každý produkt co mám doma, je totiž parfémovaný a šíleně mě štípe a pálí.

Konečně jsem se odhodlala a našla si recenze na internetu - vyhrála Bioderma, která je právě bez parfemace a vhodná i pro atopickou pleť, extrémně suchou a citlivou. Dost si totiž začínám myslet, jestli náhodou nemám tu pleť až atopickou.

Vybrala jsem si tedy produkty od Biodermy a to konkrétně krém na suchou a citlivovou pleť, čistící gel, krém na ruce a tyčinku na rty. Na to vše jsem si přečetla super recenze a tak jsem neváhala ani chvilku a šla jsem do toho. K tomu jsem si ještě přidala Bio kokosový olej, který můžete využít jak v kuchyni na pečení, vaření či smažení, nebo třeba na kosmetické využití, jako třeba na pleť nebo na vlasy. Já ho budu používat na odličování a na vlasy.

Produkty od Biodermy najdete v každé lékárně. Já osobně jsem si produkty objednávala přes internet na eshopu lékárny BENU a můžete si zásilku nechat doručit buď domů, nebo na prodejnu BENU lékárny.

Dnes je to první den, co jsem produkty použila a budu je testovat a zkoušet. Už teď jsem zvědavá na výsledky a moc se na to těším!

Máte s Biodermou nějaké zkušenosti? Vyhovuje vám? :)

You May Also Like

12 comments

  1. Držím ti palce, nech sa ti to zlepší, tie pery znejú naozaj nepríjemne. Úprimne, ja mám momentálne tiež jedno z najhorších období, čo sa týka pleti, ale opačne, nemám ju suchú, ale naopak mastnú, čo som nikdy veľmi nemávala, práve naopak skôr suchú. Urobili sa čierne bodky na čele a neviem ich odtiaľ dostať. Každopádne som tiež stavila na Biodermu a kúpila si zatiaľ z rady sebio peeling. Nechcela som kupovať všetko nové, pretože krém aj čistiť ešte mám a používam ich dlho, myslím, že tá zmena pleti bude skôr zo stresu a hormónov, než z kozmetiky. Ale práve o Bioderme som veľakrát počula aj od blízkych, ako veľmi im pomohla a nepoužívajú nič iné. Je síce trochu drahšia, ale uvidíme, dúfam, že mi pomôže a držím ti palce, nech ti pomôže tiež! :) A voda je tiež veľmi dôležitá, my to máme s priateľom zase opačne, ja mu stále hovorím, že by mal piť viac vody, pretože na to často zabúda, alebo pije rôzne sladké vody, čo vôbec nie je náhrada, ja som z toho vždy ešte viac smädná :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.❤️
      Koukám, že je nás více, co teď nemá dokonalou pleť. Ono není příjemné ani jedno, ani suchá ani mastná pleť.. nejlepší je mít dokonalou pleť, ale to je asi nemožné. 😄😊 Ten pitný režim se teď snažím opravdu dodržovat, takže věřím, že se pleť změní i jen kvůli tomu. Já ti moc děkuji a přeji i tobě, ať máš pleť zase v pořádku! 😊

      Vymazat
  2. MILUJEM Biodermu! Používam už asi od 16, takmer 10 rokov! Navždy moja obľúbená! Ich micelárna voda Sensibio H2O je na nezaplatenie ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té micelární vody jsem se já právě bála, ikdyz je to Bioderma. S micelárky mám hodně špatné zkušenosti, na suchou pleť. Ale možná ta od Biodermy není tak špatná.. 😊

      Vymazat
  3. V poslednej dobe sa mi tiež zhoršila pleť a netuším z čoho, a presne som tiež premýšľala nad Biodermou, či by mi v tom nevedela pomôcť :) Dúfam, že ti pomôže :) Inak ma asi najviac zaujal ten gél :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to jsme netušila, kolik z nás má teď špatnou pleť. Pokud přemýšlíš nad tou Biodermou, jdi do ní. Nechci tu psát, jak hrozně mi pomáhá, když ji používám teprve druhý den, ale já už opravdu vidím, že se to lepší. Nejdříve mě to zbavilo a odloupalo suché šupinky ,a teď už s krásné dává dohromady celá pleť. A gel je výborný!!!! Neměla jsem snad nic lepšího. 😊

      Vymazat
  4. Miška,
    tak to ma mrzí. Ja mám citlivú pleť a alergiu takmer na všetku kozmetiku a presne čo opisuješ, mám pri krémoch, ktoré mi nesadli...
    Suché pery a ruky mám stále, krv mi z nich tečie i hocikedy cez deň, vtedy si dám na ne med a neskôr čistú vazelínu, aj na noc, nič lepšie nepoznám a zaberá to :-)
    Z rady Biodermy mam odskúšanú micelárku, tá je ok, balzam a krém na ruky a tiež radu Atopic, nakoľko môj Kubko má atopický ekzém od malička.
    Aj ja pijem veľmi málo a počúvam to pri každom odbere krvi a aj výsledkoch, ale robím, čo môžem :-)))
    Tak Ti držím palce, nech problémy pominú a teším sa na Tvoje postrehy z Biodermy.
    Krásny víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, moc děkuji za komentář! 😊
      Tak koukám, že jsme na tom dost podobně. 😊

      Vymazat
  5. Držím ti palce, aby se ti pleť co nejdříve vrátila do normálu. S pitným režimem jsem ne tom podobně jako ty, hodně málo piji a to má možná za následek i to, že se mi na čele občas objevují červené pupínky. Zkušenosti z Biodermou má celá naše rodina, sestra má odmalička atopický ekzém a roky používá jedině Biodermu Atoderm, kterou používá jak na sebe tak i na synovce. Já a mamka sice nemáme až takovýhle atopický ekzém jako ségra, ale už pár let používáme jedině sprchový gel od Biodermy Atoderm, jelikož je neparfemovaný a hlavně jejich litrové balení pro nás dvě máme půl až třičtvrtě roku. Zmizela mi potom i suchá kůže na loktech a pupínky na ramenech. Já od nich zkoušela i gel z řady Sebium a byla jsem nejvíc spokojená. Pokukuji poslední dobou i po krému ze stejné řady, stejně i po micelární vodě.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ten pitný režim je velký problém, no. :) Musíme se více snažit. Je super, že Biodermu používáte celá rodinka. Myslím, že i mě to velké balení vydrží dlouho, když ho používám jen na obličej. :) Zatím jsem velice spokojená.

      Vymazat
  6. Já suchou pleť nemám, ale moje mamka má obdobný problém + je navíc kuřačka, což pleť vysuší ještě jednou tolik. Voda si myslím, že je hodně dobrý základ a samozřejmně dobrá a kvalitní kosmetika, což Bioderma je dle recenzí. :) Ještě doporučuji kokosový olej, nebo nějaké jiné přírodní oleje na obměnu péče.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám ještě to štěstí, že nekouřím, jinak bych nechtěla vidět svoji pleť 😁😊 snažím se, snažím pít 😊 a kokosový olej je bezvadný.

      Vymazat