YESTERDAY SUNDAY

by - pondělí, ledna 25, 2021

Jak jste trávili včerejší neděli nebo celý víkend? Já jsem uklízela skoro celé dopoledne a odpoledne jsem se doslova jen válela... Počasí bylo fakt na nic a nic se nám ani nechtělo dělat.

Zalezla jsem si na gauč a začala jsem číst knížku Gump, kterou jsem dostala k Vánocům. Olík mi jako vždy asistoval a váleli jsme se spolu. Pak jsem projížděla Netflix a hledala, co si pustím a na co se podívám. Zkoukli jsme Work It taneční film, protože taneční a muzikálové filmy mě moc baví.
S přítelem máme rozkoukanou Sabrinu a už jsme u poslední řady - chybí nám asi ještě 4 díly do konce.

Zhlédnutý máme už i Stranger Things a teď budeme mít dokoukanou i tu Sabrinu, ale nevím, co rozkoukáme jako další seriál. Stranger Things mě bavil moc a těším se na další řadu.
Pokud máte nějaké tipy na dobrý seriály, tak sem s nimi! :)

Dnes mi má přijít do zásilkovny balíček, na který se moc těším, tak vám ho pak ukážu! :) Má to být kabelka...♥ tak mi alespoň dnes zlepší den.

No a jinak! Pokud jste nerozpoznali ten gif na začátku článku, tak jsem se pokoušela udělat gif z toho, jak jím čokoládové bonbony. Ale ten nejlepší čokoládový bonbon, který má kokosovou náplň!
Každopádně já na sladké moc nejsem, mám raději slaná jídla, ale občas si nějakou sladkou tečku ráda dám, to jo! A navíc občas je trocha toho sladkého potřeba.
Bonbony nikdy nepatřily mezi ty, které bych mohla jíst furt, ale když se objevily tyto čokoládové, tak to je úplně o něčem jiném. Držím se, abych si dala max. 3 denně :D
Jedná se o českou firmu Rigalli, kde nabízejí plno výborných cukrovinek, jako například tabulkové čokolády, bonboniéry, čokoládové bonbony, čokoládové chipsy, čokoládové krémy... prostě všechno čokoládový :D
Dokonce tam najdete i čaje, máslové sušenky, delikatesy... no určitě se podívejte, mají ohromný výběr všeho. Zaslali mi na ochutnání právě tyhle čokoládový bonbóny s kokosovou náplní uvnitř a můžeme se po nich s přítelem utlouct. Přišel mi domů kilový pytel, takže jsem se rozdělila i s mými sourozenci, a pořád toho máme hromadu. Chuťově bych je přirovnala k bonbonům od Kinder, takový ty Schoko Bons, jestli víte. Ale přijde mi, že tyhle Rigalli jsou snad ještě lepší. Prostě kvalitka se pozná. Můj přítel sladké miluje, ikdyž by ho tolik neměl, ale každou chvíli ho vidím, jak chodí do mističky ujídat.
Líbí se mi, jak je každý bonbon zabalený zvlášť v hezkém obalu.

Máte rádi sladké? Co nejvíce milujete? :)

You May Also Like

19 comments

  1. Víkend jsem strávila v poklidu domova, dodělávala jsem články na blog, četla jsi knížku a také jsem měla 2. část rodinné oslavy mých 30. narozenin, které jsem měla před skoro více jak týdnem. Uklízela jsem v pokoji jako každý týden a konečně po více jak týdnu jsem se dostala ven na čerstvý vzduch, byla jsem totiž nemocná. Také jsem s rodiči v sobotu večer hráli společenskou hru Az-kvíz, bylo to fajn ikdyž jsem všechny hry prohrála jelikož to je strašně tězký. Bože já miluju sladký, je to má největší neřest. A co se sladkého nejvíce miluji je Kinder Bueno, bonbony Vexta, Reeses a babiččiny teda teď už mamčiny kremlole.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to ti přeji dodatečně všechno nej. :) Teda, taky bych si ráda s někým zahrála nějakou společenskou hru.. :)

      Vymazat
  2. Náš víkend byl takový zvláštní... přítel je nemocný, tak jsme jeden den odpočívali doma, ale včera už jsme vyrazili ven a bylo to supeeeer. Po jednom dni naprosto osvobozující! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu věřím!! Alespoň , že mám psa, protože s ním musím chodit každý den 3x , takže nikdy nejsem celý den zavřená 😂😊

      Vymazat
  3. Ja som mala taký istý víkend ako ty! Upratovanie a válanie sa, haha. Akurát som sa pritom ešte trochu učila na poslednú skúšku, ktorú mám ale teraz už za sebou, tak sa teším. Seriál ti odporúčam,a k si náhodou o ňom ešte nepočula (možno áno, lebo je naozaj populárny a už aj trochu starší), ale mne sa veľmi páčil, teda aspoň prvá séria - La casa de papel. No a čo sa týka mňa a sladkého, popravde nikdy som nezjedla toľko čokolády ako posledný týždeň, haha. Mám laktózovú intoleranciu, tak si kupujem vždy len horké bez mlieka, napríklad s orieškami, alebo pomarančovú, malinovú... alebo aj také tie čokoládové chipsy, haha. Každopádne sa tomu nejako nebránim, samozrejme, že nezjem čokoládu za deň, ale keď mám na niečo chuť, tak s to proste dám. A mám teraz celkovo také stresujúce obdobie, aj doma a aj skúšky sú, takže to asi potrebujem trochu viac. Ale tieto bonbóny by mi určite chutili, haha. Akurát ako kukám, tak sú s mliekom. No ak by som mala povedať, čo mám zo sladkého najradšej, tak určite domáce koláče, cheesecakey a proste všetko, čo si upečieme doma!
    Prajem ti ešte pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji za tak hezký a dlouhý komentář! 😊❤️ Na seriál La casa de papel jsme nekoukali, ale jen jsme si zhlédli ukázky a přišel nám nic moc.. možná bychom mu měli dát šanci a podívat se.. tak uvidíme ,každopádně děkuji za tip. Je, tak to tě lituji. Já mám mléko ráda, bylo by pro mě těžké ho úplně vyřadit. Ale vlastně i ta hořká čokoláda bez mléka je super! 😊 A přesně tak! Když má člověk na něco chuť, tak si to prostě normálně dá bez nějakých zákazů 😊. Jó, tak domácí koláč ten bych si taky dala! Nebo výborné vdolečky od mojí mamky 😍

      Vymazat
    2. Vieščo, ono to nie je dnes až také ťažké, pretože veľa toho už existuje v bezlaktózovej variente - mlieko, syry (dokonca aj parenica, tú milujem, hh), jogurty, čokolády... takmer všetko, ja neviem, čo by som robila, keby neexistujú bezlaktózové jogurty, pretože naozaj milujem jogurty a tie sójové mi vôbec nechutia.
      Ak ťa nezaujal trailer na La casa, tak asi to nemusíte kukať, haha, každého zaujme niečo iné :). A presne, také dolky a koláče, to je najlepšie ❤

      Vymazat
  4. Koukám, že jsi měla pohodový víkend a tak to má být! :) Já jsem bohužel neděli prospala s kocovinou, takže pomalu nevím, že víkend byl. :D Snad si ten další užiju o něco víc. Měj hezký začátek týdne Miško. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To měla :) ❤️ noo, tak to chápu 😂 já snad nikdy kocovinu nezažila, ale věřím, že to musí být děsně otravný 😁 tak snad si příští užiješ víc❤️ a děkuji!

      Vymazat
  5. Ahojky,
    páči sa mi tá úvodná pohybová fotka, je milá a asistent tiež :-)
    Milujem sladké, ale tieto cukríky/bonbóny som asi ešte ani nevidela, ale dala by som si. Ja jem veľa sladkého, i keď sa ho snažím obmedzovať, ale úplne vzdať sa ho nedokážem. Môj syn napríklad nemusí sladkosti, má radšej chipsy a slané veci :-)))
    U nás cez víkend lialo, tak sme boli doma a na prechádzke.
    Pekný večer, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojkyy, dekujuu, to jsem ráda, že se líbí. 😊
      Věřím, že kdybys bonbóny ochutnala, tak si je zamiluješ. Jsou fakt výborný. 😊 Tak to jsme měli podobný víkend 😊

      Vymazat
  6. ... a ešte sme sa boli testovať na Covid 19...

    OdpovědětVymazat
  7. Víkend jsem také byla doma, trochu nuceně tedy.. ale v neděli jsem vyběhla alespoň na procházku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ani nebylo moc extra počasí... 😊 Ale je fajn, že sis vyrazila alespoň v neděli 😊

      Vymazat
  8. Gif se ti povedl, je super. :) Jinak doporučuji Dark, je to německý seriál a je trochu tématicky podobný Stranger Things, i když tam žádné příšerky nejsou... je taky takový záhadný...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊 o tom už jsme slyšeli, možná zkouknem 😊

      Vymazat
  9. Víkend jsem trávila s rodinou, taková pohodička - procházky, hry, pokec.. :) Bonbóny vypadají dobře, všichni milujeme sladké, takže bych určitě udělala radost!

    OdpovědětVymazat
  10. Ja zvyknem v nedeľu taktiež pratať, resp. chystať sa na nový týždeň :-D Plánujem a tak ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat