WEDNESDAY BREAKFAST

by - středa, ledna 27, 2021

Dobré ráno.
Doufám, že jste se hezky vyspali a že vás dnes čeká hezký den. :) Právě jsem dosnídala ořechový cheesecake od mojí maminky a byl vynikající. Nejspíš jsem to sem už psala, ale moje maminka je výborná cukrářka a v kavárně její dorty milují.

Musím se pochválit, protože se tu teď snažím být aktivní a chtěla bych přidávat články každý den. Blog jsem vždy měla jako takový svůj deníček a ráda bych v tom pokračovala. Ráda si tu odkládám fotky z mobilu a pak si je zpětně prohlížím. Proto některé články nebudou dlouhé, ale jen takové krátké a povídací... občas se sem přijdu i jen vypsat... :)

No a pokud by vás zajímalo, odkud mám tuhle nádhernou Vintage sadu nádobí, tak vám to nepovím, protože to jsem si zapůjčila od mamky a ta ji má snad ještě po prababičce. ♥

Jak se dneska máte a jaký vás čeká den? :)

You May Also Like

23 comments

  1. Mňam, okamžitě jsi jdu udělat nějakou sladkou tečku za obědem. :D A ten set je boží, mám takové nádobí ráda. :)
    Jinak mám to s blogem a deníčkem podobně.. mě akorát štve, že se mi úplně snadno nepřendavají fotky z mobilu do počítače, takže kolikrát, když chci přidat článek v podobě fotek, se na to nakonec vykašlu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a co sis teda nakonec udělala za dobrůtku? 😄😊 Jejda, no já to vždy dělám tak, že je nejdříve upravím v mobilu a pak si je posílám na email a pak je stahuju do PC 😂 taky to mám takové složitější, ale co, hlavně, že to funguje 😄😄

      Vymazat
  2. Miška,
    "čískejk" vyzerá výborne, nenatočíš prípravu? Orechový som ešte nerobila, i keď veľa druhov už áno, mňam, vyzerá a porcelán je nádherný.
    Pekný deň aj tebe, pá
    A.

    P.s.: ja som práve dojedla panna cottu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adi, tyjo, to bych se nejdřív musela mamky zeptat, jestli by se podělila o receptík. 😊 A jinak bych mohla klidně něco natočit, nebo bych vám sem sepsala recept 😊

      Vymazat
  3. Ja blog vnímam rovnako a veľmi sa teším, že tu bude viac takých každodenných článkov, úprimne mám také asi najradšej! A teda, tvoja mamina je fakt šikovná, cheesecake vyzerá úžasne. U nás vždy pečiem ja, maminu to nikdy nebavilo, ona robí len tie dolky, haha. Tá súprava je nádherná, my máme tiež takých dosť veľa po babke, ale väčšinu si zobral do bytu brat, pretože oni si ho zariaďujú do takého vintage štýle, my s priateľom máme skôr moderný, nie že by mi na tom nejako záležalo, ale priateľovi teda áno, haha, je v zariaďovaní taká žena, všetko musí byť tak, ako sa mu páči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! 💖 Mamince to vyřídím a jinak s tou sadou.. já tyhle Vintage hrnečky miluji, nejradši bych doma měla vše vintage ale přítelovi se to nelíbí, takže mám útrum! 😂 Takže to moc dobře znám a chápu, že to není pro každého. 😀😊 Ale stejně si doma nějaký vintage koutek udělám, ať se to přítelovi líbí, nebo ne! 😂 Už ho na to připravuju 😄😄

      Vymazat
  4. Ořechy miluju a ořechový cheesecake vypadá úžasně! Maminka je moc šikovná 🤗👩‍🍳.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam hned bych si ho dala, protože recept který máš na blog na pařížský dort jsme si u nás doma naprosto zamilovali a i mé zesnulé babičce chutnal když jsem ho dělala poprvé ( což byla pro mě ta nejvyšší pocta ). Já cheesecky naprosto zbožňuji a tenhle vypadá skvěle a určitě bude i skvěle chutnat. No můj den byl pracovní s většiny části dne. Blog vnímám taky dost jako svůj deníček či zápisník a zaznamenávám si tam většinou ty věci, které pro mě mají nějaký význam a můžu si zpětně na ně kouknout.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu, to mě moc těší!! 🙂🥧 Ten pařížák taky moc miluju! ❤️ To je moc hezké.. 😍

      Vymazat
  6. Nádobí je krásné a ten dortík? Mňam! Mít mámu cukrářku musí být skvělé :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to máš moc šikovnou mamku, cheesecake vypadá i určitě i chutná skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. ohh bože tá sada po prebabičke je náádherná :) úplne ide s dobou miluje takéto vintage hrnčeky atd :) aj cheescake vyzerá úplne yummy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tá sada je prenádherná, úplne milujem vintage veci :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, ten cheesecake musel být naprosto dokonalý! Mimochodem chválím i krásný set hrnečku a talířku, nemůžu se na ně vynadívat! :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta sada je překrásná! Moc se mi líbí takové kousky nádobí. Já osobně mám nejraději cibulákový vzor. Zkrátka modro-bílá na nádobí, to je moje! :)

    OdpovědětVymazat