🧁BANANA CUPCAKES 🧁

by - neděle, ledna 31, 2021

Krásnou neděli. Doufám, že si víkend užíváte podle svých představ.

Dnes jsme si s přítelem udělali hezkou neděli. Od rána se díváme na filmy, udělali jsme spolu banánový cupcaky, uvařili oběd.. a zachvíli se půjdeme dívat na nějaký další film. 🥰 Ideální den 🙏🏼 venku mrzne ❄️, takže nám to válení vůbec nevadí.

Recept jsem hledala na googlu, tak vám sem alespoň napíšu jen ingredience.

TĚSTO

180 g másla
170 g cukru
2 vejce
140 g hladké mouky
40 ml mléka
2 lžičky prášku do pečiva
2 banány

KRÉM

250 g tvarohu
200 ml 40% smetany
1 vanilkový cukr
banán na ozdobu
Koupila jsem si v Pepcu tenhle nádherný bílý podnos na dorty a zákusky a byl to skvělý kup. ♥

Mějte krásný večer! 

You May Also Like

23 comments

  1. Tak presne o tom podnose som v obchode uvažovovala aj ja, či kúpiť, či nie, nakoniec som ho nekúpila a teraz to banujem...
    Cupkake vyzerajú výborne a verím, že tak aj chutia. Ale keď moji chlapi veľmi neobľubujú koláče s banánmi :-) ale mne by určite chutili.
    Víkend ste si užili doma parádne, s časti aj my :-)
    Miška, prajem Ti úspešný a pekný nový týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, mockrát děkuji za komentář! :) ♥
      Podnos je dokonalý! Vůbec nelituji, že jsem ho zakoupila. Moc ho využiju :) cupcaky byly výborný, no včera jsem dělala i banana bread a ten taky nemá chybu :)
      Měj se hezky!

      Vymazat
  2. Také dni mám úprimne aj ja veľmi rada a veľmi by sa mi páčilo, keby so mnou priateľ niečo napiekol, ale to ho vôbec nebaví, ale zase jeho baví varenie, takže to máme aspoň rozdelené, hh. Cupcakey vyzerajú úžasne, banán je moje úplne najobľúbenejšie ovocie, niekedy si z toho robím srandu, ale fakt si neviem predstaviť deň, kedy nezjem aspoň jeden banán, hahaha. Aj tebe prajem ešte krásny večer! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mého přítele to taky nebaví, ale když viděl, jak mixuju těsto, hned mě chtěl vystřídat. :D
      U nás vařím více já, ale je fakt, že občas něco taky uvaří. :D Taky miluju banáááán :)

      Vymazat
  3. Vypadají opravdu skvěle <3 moc se ti povedly. Já končím u bábovky, banánového chleba atp. na toto si zatím rozhodně netroufám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic na tom nebylo! :) opravdu velmi jednoduché a zabralo to jen chvilku času! :)

      Vymazat
  4. Vypadají skvěle! A ten podnos na dorty taky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto vyzerá skvelo, tie určite musím vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají naprosto dokonale, hned jsem na ně dostala chuť! Nějaké podobné možná upeču o víkendu. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Wooow! Cupcaky vypadají skvěle 🤗, nikdy jsem je nedělala, ale taky je mám v plánu vyzkoušet. Podnos je skvělou věcí na focení různých jídel a dobrot, také o něm uvažuji, ale zatím jsem nenašla ten pravý, který by mi padl do oka 🙈.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ přeesněěě hlavně na focení dortů :3 na který si zatím moc netroufám :D ale mám v plánu brzy nějaký upéct :)

      Vymazat
  8. My jsme dneska proleželi celý den a koukalina filmy. Když je venku zima a mrzne, tak je to to nejlepší :) Jinak cupcakes vypadají krásně! Miluju všechno banánové, takže bych je hned brala :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo to jsem moc ráda, že jste si s přítelem užili, tak krásný den. Je moc hezký, ž s tebou šel i takto péct to můj přítel sek vaření moc nehrne :D :) ale musím uznat, že se Vám povedli vypadají moc lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Museli ste mať moc pekný deň. Tieto cupcakes vyzerajú moc krásne. Mám doma už také hnedšie banány, tak určite by som ich chcela vyskúšať.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  11. Ten receptík musím vyzkoušet, vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou ale krásné a ten stojan z Pepca byl super volbou :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju snad všechno kde je banán 😀 Takže tyhle cupcakes si rozhodně upeču!

    OdpovědětVymazat